Проблем с БМВ-то

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 18.11.2005
Местоположение: Перник

Проблем с БМВ-то

Мнение от miro_milev » 08 Дек 2005, 2:01

Знае ли някои, защо чувам много гаден звук в купето "вввввввввввввв" при скорост 60-80 км. Този звук се чува някаде от задната част на Бавареца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 08 Дек 2005, 2:46

Диференцял? Спирачка от зад да задържа? :roll:
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Дек 2005, 4:53

най-вероятно е заден лагер.. виж дали като завиваш звука се променя... може също да е неравномерно износена гума. ако са ти отишли амортесьорите гумата се износва на вълни и почва да бучи точно като лагер...

между другото ако е лагер - от която страна го чуваш- другия е. съвсем сериозно...

вдигаш колата на крик, освобождаваш от скорост, хващаш гумата на 12 и 6 здраво и гледаш за луфт.. след това на 9 и 3 часа пак хващаш и клатиш.. ако има луфт- заминал е. ако няма, върти леко гумата като не си отлепяш ръцете от нея и се опитай да усетиш "грапавини" и леки закачания или вибрации във въртенето.. може лагера да е заминал и да нямаш луфт (да е затегнал)- със въртене ще го установиш.

успех
алекс
трабант 601с
разни други возила

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Дек 2005, 10:23

имал съм го проблема
от дифа е ама няма
страшно карам така 3-та
година и още не съм се
пребил :uups: ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 08 Дек 2005, 10:58

и аз го имам този звук, но се появи отскоро ... незнам дали идва от диференцияла, но се появи 2-3 мес. след като смених маслото на диф-а. :roll:
на мен се появява към 80-100 км. може и да е лагер, трябва да го проверя.

Добре де, какво може да бръмчи в диф-а? Лагер ли? Не може ли да се смени или е голяма играчката?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Дек 2005, 16:24

В дифа бръмчат зъбните колела когато се появи луфт в оста на въртене

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Дек 2005, 17:00

дифа обикновено вие... и звука се променя ако ускоряваш, пързаляш се по инерция или намаляваш... бръмченето на лагер е по-константно и не зависи много много от положението на педала за газта... лесно се различават...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 08 Дек 2005, 18:36

като добавка ако е заден лагер (примерно ляв) като завиваш на дясно ще се увеличава шума и обратно. т.е. когато натовариш прецаканото колело в завой ще вие повече.

Така можеш да хванеш кое колело е прецакано ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 09 Дек 2005, 6:33

[quote="alx"]най-вероятно е заден лагер.. виж дали като завиваш звука се променя... може също да е неравномерно износена гума. ако са ти отишли амортесьорите гумата се износва на вълни и почва да бучи точно като лагер...

между другото ако е лагер - от която страна го чуваш- другия е. съвсем сериозно...

вдигаш колата на крик, освобождаваш от скорост, хващаш гумата на 12 и 6 здраво и гледаш за луфт.. след това на 9 и 3 часа пак хващаш и клатиш.. ако има луфт- заминал е. ако няма, върти леко гумата като не си отлепяш ръцете от нея и се опитай да усетиш "грапавини" и леки закачания или вибрации във въртенето.. може лагера да е заминал и да нямаш луфт (да е затегнал)- със въртене ще
и аз имах подобен проблем оказа се лагер

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook