Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.10.2010

Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от Straho_530D » 20 Окт 2010, 21:36

Отново на мен се падна странен проблем, бедната ми 530ка не ще да загасне! Рядко се случва, но е доста стряскащо :(. Един-два пъти загасна сама след 3-4 секунди, един-два пъти пък изключих климатика и чак тогава загасна, а един път трябваше на скорост да я гася! Моля ако някой има идея какъв е проблемът да ми помогне! Само уточнявам, че ключът ми е чисто нов, та се съмнявам в кльомборедът и в самия патрон, но аз не разбирам много-много. Ако пък има вече такава тема извинете ме, но не намерих баш такъв проблем в търсачката. Благодаря предварително!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от LUCIFER'S » 21 Окт 2010, 6:45

Абе братче с какъв барутник си се нахулил... :shock: за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от buller » 21 Окт 2010, 8:07

Това съм го виждал само при Фиат :mhihi:
Проблемът там беше не в ключа, а в помпата, която има клапан, който прекъсва подаването на гориво. Е, той невинаги сработваше.
Нямам идея каква е системата при комън рейл-а, но ако е подобна - вероятно нещо в помпата се бъзика...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от mad_presley » 21 Окт 2010, 8:22

LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил... :shock: за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....

Ако беше от турбината, до сега двигателя вече да е на мармалад, защото започва да се форсира :mhihi:

По скоро ще е нещо с ключа, щом е нов, може някой да не си е свършил работата като хората.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от sean-john » 21 Окт 2010, 16:02

buller написа:Това съм го виждал само при Фиат :mhihi:


Добре че си ти колега да ме сетиш... като видях темата и започнах да се чудя дали и на мен не ми се е случвало този гаден проблем с Бимата и започнах да се плаша...но после като видях твоя пост се сетих,че за 2-3 месеца карах 1 Фиат които ми направи точно така... не искаше да гасне :mhihi:

иначе за на колегата проблема найстена може да е ключа... ако преди смяната му не ти е правила така... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от im0tep » 21 Окт 2010, 16:10

Straho_530D написа:Отново на мен се падна странен проблем, бедната ми 530ка не ще да загасне! Рядко се случва, но е доста стряскащо :(. Един-два пъти загасна сама след 3-4 секунди, един-два пъти пък изключих климатика и чак тогава загасна, а един път трябваше на скорост да я гася! Моля ако някой има идея какъв е проблемът да ми помогне! Само уточнявам, че ключът ми е чисто нов, та се съмнявам в кльомборедът и в самия патрон, но аз не разбирам много-много. Ако пък има вече такава тема извинете ме, но не намерих баш такъв проблем в търсачката. Благодаря предварително!!!


кльомборедът се казва клеморед,колега :)))

Относно проблема: Ако проблема ти идва от заключващия механизъм,това,че си с нова ключ няма никакво значение,дори и патрона на контакта да смениш пак няма да се оправи.Пак казвам АКО проблема идва от там тои е в механизма които свързва патрона на контактния ключ с механизма за заключване но волана.Обикновенно този механизъм се чупи и предтсвлява ето това :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 28.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i e39

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от RossenVlad » 21 Окт 2010, 16:20

Колега, сменял ли си стоп крушка или нещо др. подобно по електричеството?
На мен на една Фиестичка преди години ми се случи при подмяна на крушка да сложа неправилната и връщаше към релето. Получаваха се смешни неща.Примерно:
-врътвам ключа, за да издася колата изваждам го , прибирам го в джоба, а тя продължава да работи;
- натискам лостчето за мигача, те чистачки се включват:)
и всякакви такива интересни неща, а решението беше просто:)
успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 10.06.2010
Пол: Мъж
Кара: 330i e46 03'
Мечтае да кара: 740d f01

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от bronic » 21 Окт 2010, 18:15

mad_presley написа:
LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил... :shock: за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....

Ако беше от турбината, до сега двигателя вече да е на мармалад, защото започва да се форсира :mhihi:

По скоро ще е нещо с ключа, щом е нов, може някой да не си е свършил работата като хората.


това съм го виждал наживо при турбо-дизел мерцедес Ц класа, около 1998.
Проблема, наистина беше, че маслото от турбото отиваше при двигателя и нещеше да загасне сам, нямаше никакви признаци - нито свистеше турбото, нито имаше загуба на мощност, нито се форсираше само. При него имаше харч на масло - около 2л. на 8000 км. Ако и при колегата има такива харчове, може би наистина ще е нещо по-неприятно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от ogata » 21 Окт 2010, 18:32

LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил... :shock: за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....

Да и в случая щеше да почне да дими яко отзад заради маслото и единственото гаснене е спиране на въздуха ... само дето малко хора им идва на акъла да го направят. Повечето чакат да роди :mrgreen:

+1 за ключа.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от gentata » 21 Окт 2010, 18:49

Малко офф. (извинявам се за което) Но ми е любопитно.
ogata написа:.....и единственото гаснене е спиране на въздуха ... само дето малко хора им идва на акъла да го направят. Повечето чакат да роди :mrgreen:

+1 за ключа.
А второто решение при такава ситуация не ли да се изгаси на скорост (за ръчна СК, за автомата въздуха е единственото решение наистина) :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от ogata » 21 Окт 2010, 19:34

Абе не знам дали скоростите ще помогнат - аз съм пробвал само със спиране на въздуха и работи. Пък и не му е тука темата това да го обсъждаме ... по-важното е че 5така няма тея симптоми, което си е един вид успокоение :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.02.2010

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от viki_to » 08 Ное 2010, 20:36

Същото се случи с 525 след смяна на турбото..Запали нормално поработи 1-2 минути и започна адското форсиране(за около 7-8 секунди) и успяхме да я загасим на скорост,ноо след това няма палене....Някакви идеи :paranoid: :help:
Последна промяна viki_to на 09 Ное 2010, 20:39, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от bmw_n00b » 09 Ное 2010, 11:18

viki_to написа:Същото се случи с 525д след смяна на турбото..Запали нормално поработи 1-2 минути и започна адското форсиране(за около 7-8 секунди) и успяхме да я загасим на скорост,ноо след това няма палене....Някакви идеи :paranoid: :help:


Ами ако не се върти коляновия вал с ключ, се разглабя двигателя.

ogata написа:Абе не знам дали скоростите ще помогнат - аз съм пробвал само със спиране на въздуха и работи. Пък и не му е тука темата това да го обсъждаме ... по-важното е че 5така няма тея симптоми, което си е един вид успокоение :mhihi:


Колега, къде е най-подходящото и бързо място за спиране притока на въздуха? Хубаво е да го знаят всички с дизели.

Относно форсирането, ако е автоматик, няма как да се загаси на скорост. Само давене я оправя...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.10.2010

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от Straho_530D » 11 Ное 2010, 23:21

Открих, че гасне веднага щом изключа климатика! Възможно ли е той да форсира двигателя, или нещо от тоя род? Ако например печката ми не работи, 'щото знам, че тия двигатели (комонрейлите) по принцип трудно загряват, а и колата сутрин като я запаля, ако е пуснат климатика работи по-лошо някак - леко притриса и звукът от двигателя е по-силен. в тоя ред на мисли, възможно ли е всъщност да нямам никакъв проблем с ключа и джаджите в ключалката, а да е свързано с неправилна работа на климатика, или нещо в тая посока? Извинете ме, ако задавам тъпи въпроси, но така и не успявам да разреша тоя гаден проблем!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.05.2010
Пол: Мъж

Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))

Мнение от nane » 25 Май 2011, 14:01

колега не се притесняваи и аз съм с същия проблем команреил съм автоматик и някои път гасне някои път не иска гасне след 2 секунди след като съм завартял ключа според мен е някои клапан които се ебава ама не съм много запознат с този двигатела та нека които им разбира от системите да сподели или другия варянт които се сещам да заминява на пазара :mhihi:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook