Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Straho_530D
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.10.2010
Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Отново на мен се падна странен проблем, бедната ми 530ка не ще да загасне! Рядко се случва, но е доста стряскащо
. Един-два пъти загасна сама след 3-4 секунди, един-два пъти пък изключих климатика и чак тогава загасна, а един път трябваше на скорост да я гася! Моля ако някой има идея какъв е проблемът да ми помогне! Само уточнявам, че ключът ми е чисто нов, та се съмнявам в кльомборедът и в самия патрон, но аз не разбирам много-много. Ако пък има вече такава тема извинете ме, но не намерих баш такъв проблем в търсачката. Благодаря предварително!!!

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Абе братче с какъв барутник си се нахулил...
за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Това съм го виждал само при Фиат
Проблемът там беше не в ключа, а в помпата, която има клапан, който прекъсва подаването на гориво. Е, той невинаги сработваше.
Нямам идея каква е системата при комън рейл-а, но ако е подобна - вероятно нещо в помпата се бъзика...

Проблемът там беше не в ключа, а в помпата, която има клапан, който прекъсва подаването на гориво. Е, той невинаги сработваше.
Нямам идея каква е системата при комън рейл-а, но ако е подобна - вероятно нещо в помпата се бъзика...
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил...за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....
Ако беше от турбината, до сега двигателя вече да е на мармалад, защото започва да се форсира

По скоро ще е нещо с ключа, щом е нов, може някой да не си е свършил работата като хората.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
buller написа:Това съм го виждал само при Фиат![]()
Добре че си ти колега да ме сетиш... като видях темата и започнах да се чудя дали и на мен не ми се е случвало този гаден проблем с Бимата и започнах да се плаша...но после като видях твоя пост се сетих,че за 2-3 месеца карах 1 Фиат които ми направи точно така... не искаше да гасне

иначе за на колегата проблема найстена може да е ключа... ако преди смяната му не ти е правила така...

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Straho_530D написа:Отново на мен се падна странен проблем, бедната ми 530ка не ще да загасне! Рядко се случва, но е доста стряскащо. Един-два пъти загасна сама след 3-4 секунди, един-два пъти пък изключих климатика и чак тогава загасна, а един път трябваше на скорост да я гася! Моля ако някой има идея какъв е проблемът да ми помогне! Само уточнявам, че ключът ми е чисто нов, та се съмнявам в кльомборедът и в самия патрон, но аз не разбирам много-много. Ако пък има вече такава тема извинете ме, но не намерих баш такъв проблем в търсачката. Благодаря предварително!!!
кльомборедът се казва клеморед,колега

Относно проблема: Ако проблема ти идва от заключващия механизъм,това,че си с нова ключ няма никакво значение,дори и патрона на контакта да смениш пак няма да се оправи.Пак казвам АКО проблема идва от там тои е в механизма които свързва патрона на контактния ключ с механизма за заключване но волана.Обикновенно този механизъм се чупи и предтсвлява ето това :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Колега, сменял ли си стоп крушка или нещо др. подобно по електричеството?
На мен на една Фиестичка преди години ми се случи при подмяна на крушка да сложа неправилната и връщаше към релето. Получаваха се смешни неща.Примерно:
-врътвам ключа, за да издася колата изваждам го , прибирам го в джоба, а тя продължава да работи;
- натискам лостчето за мигача, те чистачки се включват:)
и всякакви такива интересни неща, а решението беше просто:)
успех!
На мен на една Фиестичка преди години ми се случи при подмяна на крушка да сложа неправилната и връщаше към релето. Получаваха се смешни неща.Примерно:
-врътвам ключа, за да издася колата изваждам го , прибирам го в джоба, а тя продължава да работи;
- натискам лостчето за мигача, те чистачки се включват:)
и всякакви такива интересни неща, а решението беше просто:)
успех!
- bronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330i e46 03'
- Мечтае да кара: 740d f01
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
mad_presley написа:LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил...за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....
Ако беше от турбината, до сега двигателя вече да е на мармалад, защото започва да се форсира![]()
По скоро ще е нещо с ключа, щом е нов, може някой да не си е свършил работата като хората.
това съм го виждал наживо при турбо-дизел мерцедес Ц класа, около 1998.
Проблема, наистина беше, че маслото от турбото отиваше при двигателя и нещеше да загасне сам, нямаше никакви признаци - нито свистеше турбото, нито имаше загуба на мощност, нито се форсираше само. При него имаше харч на масло - около 2л. на 8000 км. Ако и при колегата има такива харчове, може би наистина ще е нещо по-неприятно.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
LUCIFER'S написа:Абе братче с какъв барутник си се нахулил...за сефте чувам такова нещо, освен за един проблем, който е мн гаден за др не се сещам..., а проблема се изразява в следното. повечко масло от турбината почва да постъпва и гори в двигателя и няма гасене. Надявам се проблема обаче да не излезе при тебе такъв..., а нещо по електрониката или софтуерно....
Да и в случая щеше да почне да дими яко отзад заради маслото и единственото гаснене е спиране на въздуха ... само дето малко хора им идва на акъла да го направят. Повечето чакат да роди

+1 за ключа.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Малко офф. (извинявам се за което) Но ми е любопитно. 
А второто решение при такава ситуация не ли да се изгаси на скорост (за ръчна СК, за автомата въздуха е единственото решение наистина)ogata написа:.....и единственото гаснене е спиране на въздуха ... само дето малко хора им идва на акъла да го направят. Повечето чакат да роди![]()
+1 за ключа.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Абе не знам дали скоростите ще помогнат - аз съм пробвал само със спиране на въздуха и работи. Пък и не му е тука темата това да го обсъждаме ... по-важното е че 5така няма тея симптоми, което си е един вид успокоение 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Същото се случи с 525 след смяна на турбото..Запали нормално поработи 1-2 минути и започна адското форсиране(за около 7-8 секунди) и успяхме да я загасим на скорост,ноо след това няма палене....Някакви идеи



Последна промяна viki_to на 09 Ное 2010, 20:39, променена общо 1 път
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
viki_to написа:Същото се случи с 525д след смяна на турбото..Запали нормално поработи 1-2 минути и започна адското форсиране(за около 7-8 секунди) и успяхме да я загасим на скорост,ноо след това няма палене....Някакви идеи![]()
Ами ако не се върти коляновия вал с ключ, се разглабя двигателя.
ogata написа:Абе не знам дали скоростите ще помогнат - аз съм пробвал само със спиране на въздуха и работи. Пък и не му е тука темата това да го обсъждаме ... по-важното е че 5така няма тея симптоми, което си е един вид успокоение
Колега, къде е най-подходящото и бързо място за спиране притока на въздуха? Хубаво е да го знаят всички с дизели.
Относно форсирането, ако е автоматик, няма как да се загаси на скорост. Само давене я оправя...
- Straho_530D
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.10.2010
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
Открих, че гасне веднага щом изключа климатика! Възможно ли е той да форсира двигателя, или нещо от тоя род? Ако например печката ми не работи, 'щото знам, че тия двигатели (комонрейлите) по принцип трудно загряват, а и колата сутрин като я запаля, ако е пуснат климатика работи по-лошо някак - леко притриса и звукът от двигателя е по-силен. в тоя ред на мисли, възможно ли е всъщност да нямам никакъв проблем с ключа и джаджите в ключалката, а да е свързано с неправилна работа на климатика, или нещо в тая посока? Извинете ме, ако задавам тъпи въпроси, но така и не успявам да разреша тоя гаден проблем!
Re: Не иска да загасне, явно и е кеф да движи :))
колега не се притесняваи и аз съм с същия проблем команреил съм автоматик и някои път гасне някои път не иска гасне след 2 секунди след като съм завартял ключа според мен е някои клапан които се ебава ама не съм много запознат с този двигатела та нека които им разбира от системите да сподели или другия варянт които се сещам да заминява на пазара 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани