Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от anzak » 19 Сеп 2010, 20:32

айде не бъди толкова сигурен :)
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от Jordandim » 19 Сеп 2010, 22:38

Здравейте колеги,
Вече съм в София очевидно без колата,
виждам, че Анзак е рзкрил пред вас проблема, наистина жалко, че не бе хванат по-рано.

Искам да изкажа искрената си благодарност на Анзак, страхотен човек, обади ми се сутринта, отидохме при колата и на място с подръчни материали разкри проблема...Евалата :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Оттук следва стругаря да е на нужното ниво и да разпробие правилно резбата...неразбирам много, но предполагам това е много важно...

Отново Огромно Благодаря!

Ще ви държим в течение...

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от Ilko Ivanov » 20 Сеп 2010, 1:07

nightdriver написа:
Ilko Ivanov написа:
sadex5 написа:....... дано не е на 1 ви цилиндър....


При вас в САЩ 1-ви цилиндър не е ли откъм ангренажа ? :mhihi:
До колкото знам само на френските коли се броят на обратно.....



...за франсетата , първия цилиндър е откъм ангренажа !

Погледнни аутодатата,дори и там трябва да е показано, че на френските 1-ви цилиндър е откъм маховика ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от sadex5 » 20 Сеп 2010, 1:52

Да, наистина ги броят наобратно, тоест не както ние сме свикнали откъм маховика :lol: Те ги броят от челото на двигателя. Нямат ред, особенно на V образните :lol: Там е лудница....Или ги броят по ред, или от едната страна четни другите нечетни :lol: Понякога четните са от ляво, понякога отдясно ....Но винаги почват от там, кадето е водната помпа и му викат front of the engine....
Aз си карам по метода от корабите...Откъм маховика .....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от nightdriver » 20 Сеп 2010, 12:25

...вярно така е ! Сега погледнах за рено 5 и първия цилиндър е откъм маховика !

пс. ами спорих , понеже френски машини не съм имал досега умишлено
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от Jordandim » 21 Сеп 2010, 0:30

Малко информация...по темата!
Анзак се обади с лоши новини :banghead:
Уплатнили са отвора, нарязали резбата и свеща си влязла на място,но...
двигателя тресял :bang: Замерили компресията и била 1 :shock: лоша работа. Сега ще отварят главата да видят какво е положението.
Ако имате някакви преположения или съвети, моля кажете, е не на мен, но на Анзак макар, че момчето си разбира, но все пак...

Незнам, май ще се прави трансплантация на сърце! :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от sadex5 » 21 Сеп 2010, 1:36

Колега, в предните постове тъкмо се чудех как добре ти изглежда БМВ то и малко километри, а такава беда....Но всичко по мотора се оправя, не се притеснявай, няма ти трябва кардиохирърг.
Преди да се отвори главата е трудно да се гадае, аз съм наливал масло в цилиндъра малко, ако вдигне компресията, начи е от счупен сегмент, а ако не- проблема е в газораспределението или главата..
Но да ти кажа проблема ти е 90 % изгорял клапан......Останалите 10 % е спукване, но тогава пък компресията щеше да е към 4..
Като гледам мненията на колегата Anzak, можеш да му се довериш напълно :yes: А и мисля не само аз мисля така.
Кажи какво е излязло, след като са смъкнали главата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от Jordandim » 21 Окт 2010, 13:20

Колата е готова и си я карам. Върви много по-добре от преди явно заради подмяната на някой части
Благодарности на Анзак и Апи от Бургас :bowdown: .
След като отвориха главата два от клапаните били за подмяна друго, което смениха:
-О-пръстени
-свещи
-гарнитура термостат
-гарнитура глава
-гарнитура ванос
-гумички за клапани
-бубина и някой други дребни неща.

Главата я обработиха естествено и сега както казах всичко е наред.

Безаварийно на всички!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Долна баня
Пол: Мъж
Кара: Х5
Мечтае да кара: BMW X6М

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от huligana90 » 25 Окт 2010, 17:55

Тоя участак е прокълнат :D Ние там на 725-цата със 160 счупихме клапан и влезе в двигатела и стана всичко бутала!! вода масло сичко мармалад и резултатът беше нов двигател = 1500лв и прекрасна почивка :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!

Мнение от cls6666 » 26 Окт 2010, 20:44

Jordandim написа:Колата е готова и си я карам. Върви много по-добре от преди явно заради подмяната на някой части
Благодарности на Анзак и Апи от Бургас :bowdown: .
След като отвориха главата два от клапаните били за подмяна друго, което смениха:
-О-пръстени
-свещи
-гарнитура термостат
-гарнитура глава
-гарнитура ванос
-гумички за клапани
-бубина и някой други дребни неща.

Главата я обработиха естествено и сега както казах всичко е наред.

Безаварийно на всички!!!

ползвал съм услугите на апи и съм доволен ,мога да кажа че си попаднал на точни хора
успех и безаварийни км.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook