Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 29.08.2010
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320dA M47
Детайли за колата: УНИКАТ!!1

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от bmw_machine » 16 Окт 2010, 22:46

ja написа:Блока на ДСЦ-то...


Ясно колега, мерси много за информацията. Не ми е по джоба за съжаление 1000-3000 кинта няма от къде да извадя, а аз обичам всичко да ми е наред с колата. Ще се насоча към бензиновите модификации :bchug: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от ja » 16 Окт 2010, 23:29

bmw_machine написа:
ja написа:Блока на ДСЦ-то...


Ясно колега, мерси много за информацията. Не ми е по джоба за съжаление 1000-3000 кинта няма от къде да извадя, а аз обичам всичко да ми е наред с колата. Ще се насоча към бензиновите модификации :bchug: :)


Като изключим турбото и помпата другото си е същото, като цена.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от Nikolay86 » 16 Окт 2010, 23:50

ja написа:Като изключим турбото и помпата другото си е същото, като цена.

Дюзи,секви помпички..не е като да няма с какво да се занимава човек с тея печки :mhihi:
Бензина си е по-чиста работа :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от ja » 17 Окт 2010, 0:00

Слагали са инженерите, не е като да няма :) Ама перим с 200 и разхода ми е 8-9/100 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от bong_666 » 20 Окт 2010, 17:10

Здравейте, съжалявам че ви отговарям чак сега но изникнаха малко финансови затруднения свързани с излишни разходи и ми се наложи да се откажа от това предложение, много жалко за мен но какво да се прави все пак автомобила се намираше в италия а парите не валят от небето но ако някой би могъл да ми предложи някоя 320 купе до 2500-3000 лв дори със значителни забележки моля пишете ми тук или на скайп (бонг_666) само че на английски. Благодаря ви много за полезните съвети макар и скромни но все пак и въпроса ми не беше с голяма спецификация.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.06.2009

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от pepkata85 » 20 Окт 2010, 22:28

ja написа:
LUCIFER'S написа:
EvoBvlgari написа:
ja написа:защото наистина не е евтино...

Това преведено в цифри значи, подготви си 5000 лева за евентоални ремонти. Е39-ките са сложни автомобили и имат много агрегати, които могат да се развалят, особено дизелите. Като цяло масово се карат и в лошо състояние, но ми се струва глупост, да даваш пари за кола от този клас, ако нямаш пари да я поддържаш, поне в сравнително добро състояние.


точно Е39 със дизелов мотор не може да се кара в лошо състояние.... това е доста сложен мотор- М57 и в лошо състояние не върви и харчи като бензинов мотор.... че даже и не пали...


Освен двигателя обаче има и други неша като ходова част, спирачки и т.н. Верваш ли ми че не съм виждал Е39-ка с 4 нови диска... (освен мойта) :) Иначе за двигателя си прав... Преебе ли се нещо нема спокойствие докато не се оправи.

Ела тогава да видиш моята :yes: и освен новите дискове+ накладки,смених и 4-те амортесиора и 2-а накраиника и 4 нови гуми и купо,дпреболии които наистина са маса пари,та 3000лв за леко окрепване на състоянието.Това са си пари за една Е36-ца :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39

Мнение от ja » 21 Окт 2010, 11:02

Точно това имах предвид. И аз съм в същата схема. Много хора обаче си карат без да пипат нищо, което не е започнало да трака или да стърже... Нема ти казвам, колко майстори ме съветваха да си карам с оригиналните дискове, че нищо им немало. Е разликата е голяма между новите и старите дискове, колкото и нищо да им няма, ти знаеш де. С амортесиорите е същото. Просто с новите части си става друга кола. Шума, возията, сигурниста, абе всичко е както трябва да си бъде...

Та в тоя ред на мисли, колата е скъпа за подръжка. Ако обаче си караш докато не се строши нещо, може и евтина да е, щото Е39-ките са сравнително здрави коли...

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook