Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
ja написа:Блока на ДСЦ-то...
Ясно колега, мерси много за информацията. Не ми е по джоба за съжаление 1000-3000 кинта няма от къде да извадя, а аз обичам всичко да ми е наред с колата. Ще се насоча към бензиновите модификации


Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
bmw_machine написа:ja написа:Блока на ДСЦ-то...
Ясно колега, мерси много за информацията. Не ми е по джоба за съжаление 1000-3000 кинта няма от къде да извадя, а аз обичам всичко да ми е наред с колата. Ще се насоча към бензиновите модификации![]()
Като изключим турбото и помпата другото си е същото, като цена.
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
ja написа:Като изключим турбото и помпата другото си е същото, като цена.
Дюзи,секви помпички..не е като да няма с какво да се занимава човек с тея печки

Бензина си е по-чиста работа

Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Слагали са инженерите, не е като да няма
Ама перим с 200 и разхода ми е 8-9/100 


- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Здравейте, съжалявам че ви отговарям чак сега но изникнаха малко финансови затруднения свързани с излишни разходи и ми се наложи да се откажа от това предложение, много жалко за мен но какво да се прави все пак автомобила се намираше в италия а парите не валят от небето но ако някой би могъл да ми предложи някоя 320 купе до 2500-3000 лв дори със значителни забележки моля пишете ми тук или на скайп (бонг_666) само че на английски. Благодаря ви много за полезните съвети макар и скромни но все пак и въпроса ми не беше с голяма спецификация.
Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
ja написа:LUCIFER'S написа:EvoBvlgari написа:ja написа:защото наистина не е евтино...
Това преведено в цифри значи, подготви си 5000 лева за евентоални ремонти. Е39-ките са сложни автомобили и имат много агрегати, които могат да се развалят, особено дизелите. Като цяло масово се карат и в лошо състояние, но ми се струва глупост, да даваш пари за кола от този клас, ако нямаш пари да я поддържаш, поне в сравнително добро състояние.
точно Е39 със дизелов мотор не може да се кара в лошо състояние.... това е доста сложен мотор- М57 и в лошо състояние не върви и харчи като бензинов мотор.... че даже и не пали...
Освен двигателя обаче има и други неша като ходова част, спирачки и т.н. Верваш ли ми че не съм виждал Е39-ка с 4 нови диска... (освен мойта)Иначе за двигателя си прав... Преебе ли се нещо нема спокойствие докато не се оправи.
Ела тогава да видиш моята


Re: Какви са най често срещаниъе проблеми с 530д е39
Точно това имах предвид. И аз съм в същата схема. Много хора обаче си карат без да пипат нищо, което не е започнало да трака или да стърже... Нема ти казвам, колко майстори ме съветваха да си карам с оригиналните дискове, че нищо им немало. Е разликата е голяма между новите и старите дискове, колкото и нищо да им няма, ти знаеш де. С амортесиорите е същото. Просто с новите части си става друга кола. Шума, возията, сигурниста, абе всичко е както трябва да си бъде...
Та в тоя ред на мисли, колата е скъпа за подръжка. Ако обаче си караш докато не се строши нещо, може и евтина да е, щото Е39-ките са сравнително здрави коли...
Та в тоя ред на мисли, колата е скъпа за подръжка. Ако обаче си караш докато не се строши нещо, може и евтина да е, щото Е39-ките са сравнително здрави коли...
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]