проблем с мотор м50б20 ванос,помагайте
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- batmitko.1
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M3
проблем с мотор м50б20 ванос,помагайте
Здравеите колеги искам и аз да попитам нешто имам един доста интересен проблем.Значи тече ми масло от мотора и то на много интересно място от задната страна на мотора е точно зад капачката за маслото.Мотора е м50б20 ванос 94г.Смених гарнитура на капака на клапаните но пак тече,на място като се форсира мотора няма теч като се движи колата с малки оборати пак не тече обаче срачкашлия малко и тогава тече.Аз като не профисионалист смятам че става реч вече за гарнитурата на главата но това е мое мнение ако някои мисли нешто друго нека се отзове.Мерси предварително
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с мотор м50б20 ванос,помагайте
А като сменя гарнитурата на капака на главата обърна ли внимание самата повърхност на главата в какво състояние е? Понякога има неравности и дори със смяна на гарнитура пак остават пролуки, през които тече, затова в такива случаи се ползва силикон за уплътнение. А не е изключено да ти е спуката главата леко, и при ниски налягания на маслото да не тече.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: проблем с мотор м50б20 ванос,помагайте
Не е било лошо да сложиш малко силиконче от задната страна точно за валовере във вдлъбнатините. Ако ли не е вероятно янкои клапан да не ти затваря добре и помпресията да духа вътре в нотора и при запушен клапан на картерните газове да ти избива от гарнитурата. Също знаеш, че мн зависи и от марката гарнитура, а и до колкото знам и за там има моменти и ред на стягане. Последния път точно като теб нова гарнитура без силикон без нищо и уж моменти и ред на стягане и протече, мотора се омаза от зад целия (1 литър на 3000-4000 КМ). Разглобяваш слагаш малко силиконче точно във вдлабнатините и ръбчетат зад валовете и затягаш умерено от вътре на вън и след това си ги допритягаш леко 


- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: проблем с мотор м50б20 ванос,помагайте
Колега, и аз съм със същата реколта М50 при мен имаше същия теч за който говориш. Понеже съм твърдо против силикона
на места където няма работа. (като изключим четирите точки на които е задължителен) А тези четири места са, на сглобката между Ванос-а и главата и на ръбовете на двата полукръга зад разпределителните валове. Затова си смених капака на клапаните с нов. Защото имаше корозия по стария, както е и при теб, вероятно. Вариянтът ти е следния или да ти заравнят капака на клапаните, или да си щедър от към силикон (което е най-бързия и евтин вариянт).

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани