проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 14.09.2009

проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

Мнение от tarzio » 17 Окт 2010, 18:12

Колеги до преди 2 седмици карах без термостат и проблеми никакви, но времето взе да изстива и реших да сложа термостата. Купих термостат wahler, монтирах го и обезвъздуших, но както те досештате май е останал въздух някъде из двигателя или някъде в системата на парното. Обезвъздушавах о6те няколко пъти но нищо, като загрее колата маркучите са корави, забелязах че от централните духалки на таблото духа студено ( от духалката на предния прозорец си е топло, както и от страничните). Да не би проблема да е в клапаните на парното, вие как мислите ? мотора е м52б20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

Мнение от meha » 18 Окт 2010, 8:56

Този двигател се обезвъздушава сам,поразрови се из темите,писал съм го доста подробно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

Мнение от Teogop » 18 Окт 2010, 11:38

Ако в краката и на стъклото постоянно духа топло (когато си му го задал така), значи проблемът не е нито в клапаните, нито и в обезвъздушаването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

Мнение от im0tep » 18 Окт 2010, 12:16

meha написа:Този двигател се обезвъздушава сам,поразрови се из темите,писал съм го доста подробно


Как така пък се обезвъздушава сам този двигател??? Нали ТДС се обезвъздушаваше сам??? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам

Мнение от meha » 18 Окт 2010, 12:54

Пълни се антифриз от разширителната капачка на радиатора,докато прелее,след това се отвърта леко обезвъздушителната пробка на термостатната капачка,долива се още антифриз,при което е хубаво докато се завива пробката,едновременно със завиването и да се налива и антифриз,затваря се капачката,палиш и колата да работи на празен ход,когато достигне 90 градуса,пускаш парното на 32' градуса и първа чертичка вентилатор...това е.......без подаване на газ,без форсиране,без отвиване на пробки при работещ двигател и т.н......
3-ти съм правил процедурата на такъв мотор и винаги на следващия денпри проверка на студен двг,антифриза е където трябва по "индикаторна черта"
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook