Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ремонт на М42 съвети?
Вала става от 320Д + още малко неща и ще имаш много люта ИС-ка
Има тема в тунинга,как от 1.8 става 2.1.

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Ремонт на М42 съвети?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Ремонт на М42 съвети?
Мдаа прочетох я.Доста добре звучи.А дали ще стане номера със моите бутала? без да престъргвам нищо? Мисля да и сложа 1 мотор да я карам да не седи колата а тоя да го поизпипам ,че иначе ще бъде третупване
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Ремонт на М42 съвети?
Колеги купих цял моторM42 и го качих..Играх си бая и дойде момента за паленето.Давам на контакт и помпата не се чува
Тя е нова проверих когато дам на контакт не идва ток до помпата.Чак когато започна да въртя на стартер идва ток и помпата върти.
както и да е това не е особено голям проблем сутрин ще пали по мудно това ясно но въпреки това от какво е ? От клемореда? Преди смяната на мотора го нямаше този проблем...
Имам газов инжекцион - Ланди ренцо слаган в Италия.Както и да е използвах си моята инсталация за мотора не съм разкачал нищо от колата бях тръгнал но се отказах заради газовия инжекцион.Сега ключето за газта не свети - проверих 3-те му бушона които знам и са здрави.Мотора върти на стартер, но не се и опитва да запали свалих свещите -сухи са т.е. не стига бензин.Моята теория е ,че газовия инжекцион е прекъснал дюзите и затова неиска да запали а не е изключено и проблема с помпата да е от това.
Бихте ли ми дали насока какво да гледам? кои са кабелите за дюзите и къде най вероятно са прекъснати? Хванах се за главата и незнам какво да правя нямам опит с тази кола
Благодаря предварително!
едит:установих ,че със затварянето на капака на компа понеже при него седи и този на Газовия инжекцион съм преципал едни тънки кабелчета и заради това не ми е работело ключето.Сета работи прехвърля си на газ.Проверих да не съм обърнал входящ със изходящ бензин- всичко е точно Помпата си работи супер и няма ядове стига бензин догоре.
Сега ще проверя искрата има ли проблем ако извадя лулана от свещта и с друга свещ добра до купето? за да видя искрата?

както и да е това не е особено голям проблем сутрин ще пали по мудно това ясно но въпреки това от какво е ? От клемореда? Преди смяната на мотора го нямаше този проблем...
Имам газов инжекцион - Ланди ренцо слаган в Италия.Както и да е използвах си моята инсталация за мотора не съм разкачал нищо от колата бях тръгнал но се отказах заради газовия инжекцион.Сега ключето за газта не свети - проверих 3-те му бушона които знам и са здрави.Мотора върти на стартер, но не се и опитва да запали свалих свещите -сухи са т.е. не стига бензин.Моята теория е ,че газовия инжекцион е прекъснал дюзите и затова неиска да запали а не е изключено и проблема с помпата да е от това.
Бихте ли ми дали насока какво да гледам? кои са кабелите за дюзите и къде най вероятно са прекъснати? Хванах се за главата и незнам какво да правя нямам опит с тази кола
Благодаря предварително!
едит:установих ,че със затварянето на капака на компа понеже при него седи и този на Газовия инжекцион съм преципал едни тънки кабелчета и заради това не ми е работело ключето.Сета работи прехвърля си на газ.Проверих да не съм обърнал входящ със изходящ бензин- всичко е точно Помпата си работи супер и няма ядове стига бензин догоре.
Сега ще проверя искрата има ли проблем ако извадя лулана от свещта и с друга свещ добра до купето? за да видя искрата?
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????
Дали е възможно да си разменил местата на горивопроводите и дали може изобщо да е от там проблема 


- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????
Проверих го изришно черната тръба е входящия бензин доколкото знамСложил съм я на лявата тръбичка на рейката. На нея е маркуча от филтъра които идва.. Но въпреки това е странно ,че не се пуска помпата на контакт без да въртиш.С
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????
Запали...След малко въртене.
Сега последен въпрос - На дросела отстрани има една тръбичка която си няма другарче тя за какво е? Откъм фаровете се намира не е тази отдолу под дросела ами на средана на височината му!
Сега последен въпрос - На дросела отстрани има една тръбичка която си няма другарче тя за какво е? Откъм фаровете се намира не е тази отдолу под дросела ами на средана на височината му!
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат????
Всичко е точно запали колата.Оправих я.Сега остава да оправя таблото нищо не работи по него.Някакви идеи? Като я дозглобя ще потърся в форума.Предишния собственик каза ,че от време на вреве всичко е прекъсвало освен километража и се е оправяло някаква лоша връзка ще да е това.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен
и как я прави? я разкажи ? от трабите ли беше
?
таблото се сваля като отвиеш двете винтчета отгоре, изтеглиш гораната част за да легне на кормилната част и след това с едно въртеливо движение в дясно. преди това изключи буксите от него. ако не са махани никога са пломбирани и трябва да срежеш телта. имат си едни ключета които ги озвобождават като се вдигнат нагоре самите букси. не напъваи
тук ще ти кажат че се сваля и волана но е изпробвано и става без тази операзция.
ако ти прекъсва таблото си купи друго и забрави за всякакви теории от типана студени споики и подобни щуротии. такова нещо не може да има. това е залепено преди повече от 10 години и е работило до сега. просто колите са си стари и започват да издишат някои уреди. разбира се че може да се отремонтира и някои колеги показаха как става в полезни теми, но н е еоправдано да се занимаваш
?
таблото се сваля като отвиеш двете винтчета отгоре, изтеглиш гораната част за да легне на кормилната част и след това с едно въртеливо движение в дясно. преди това изключи буксите от него. ако не са махани никога са пломбирани и трябва да срежеш телта. имат си едни ключета които ги озвобождават като се вдигнат нагоре самите букси. не напъваи

ако ти прекъсва таблото си купи друго и забрави за всякакви теории от типана студени споики и подобни щуротии. такова нещо не може да има. това е залепено преди повече от 10 години и е работило до сега. просто колите са си стари и започват да издишат някои уреди. разбира се че може да се отремонтира и някои колеги показаха как става в полезни теми, но н е еоправдано да се занимаваш
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен
Да от моята неграмотност се оказа проблема.Качвал съм доста мотори и за втори път ми се случва да бъркам входящ и изходящ бензин. помпата не се чува защото се получава тапа при регулатора на налягане и тя не се включва с цел да не се претовари..Иначе само обърнах маркучите и колата си заработи добре!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Ремонт на М42 съвети?
(bubsa) написа:Вала става от 320Д + още малко неща и ще имаш много люта ИС-каИма тема в тунинга,как от 1.8 става 2.1.
Някой хора искат да постигнат ефекта на Мката 4ри цилиндровата,ама май не е същото...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: Проблеми с М42 - дюзите не пръскат???? -Решен
За бирата е лесно колата да тръгне..
А за М-ката .. Не си подценявай ,4 цилиндровите мотори... Защото от 2.0 Мотор рекорда е 1200 коня . Мотора е 4G63T на митсубишли Еклипс и други се монтира. Има и не малко (5000 броя)Сиери Cosworth RS500 заводски 500 коня за Груп А .... пак 2.0 4 цилиндъра.
M си е М спор няма


А за М-ката .. Не си подценявай ,4 цилиндровите мотори... Защото от 2.0 Мотор рекорда е 1200 коня . Мотора е 4G63T на митсубишли Еклипс и други се монтира. Има и не малко (5000 броя)Сиери Cosworth RS500 заводски 500 коня за Груп А .... пак 2.0 4 цилиндъра.

M си е М спор няма


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани