Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Само погледнете за какво става на въпрос, според Вас, какъв може да е проблема (турбото си се изключва когато си поиска ... възможно ли е колата като е чипосана и турбото надува на ~1,4, 1,5 да е избило нещо лагери ... знам ли
http://picbg.net/album.php?u_id=58121ix8Kn
http://picbg.net/album.php?u_id=58121ix8Kn
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
То и мойта е чипосана,както и на много тук във форума,ама няма такова масло никъде...
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
колега изглежда така сякаш семерината на коляновия вал се е разкъсала и оттам фърля като дядо поп с чемшира. турбината е на втулки. няма лагери там. няма лагер дето да издържи на 200000 оборота.
I think things -- and they happen...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Поне няма ръждясване сега тая кола...
Така като гледам от доста време хвърля,има ли изобщо масло в картера? Сваляй и чисти всичко,пък за турбото е ясно...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Сваляш кулер,тръбите към него,сваляш турбото да видиш за луфтове,чистиш и слагаш.Отделно можеш да свалиш и колекторите,предполагам и в тях е паплач.(Разбира се ако си държиш на колата де
)Смени си и маркуча към мапа и провери тези към турбото дали са здрави.Ако е от турбото колата като загрее през ауспуха ще мерише доста на изгоряло масло.Преди цялата сутрешна гимнастика можеш да се огледаш откъде ти тече това цялото масло,защото не е само по кулера...от 7 литра в системата ти имаш повече По самия двг отколкото във него.Ксмет 
п.п турбото доколкото помня надува до 1.1?
п.п2 ако "лагери" или нещо е станало по турбото ще си носиш звънящ звук на витло в гърнето или някъде по чупките,ама чааак па толко да я мъчиш тая колаа.... ?!



п.п турбото доколкото помня надува до 1.1?
п.п2 ако "лагери" или нещо е станало по турбото ще си носиш звънящ звук на витло в гърнето или някъде по чупките,ама чааак па толко да я мъчиш тая колаа.... ?!


Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Пич на мен ми прилича проблема да ти е в тази скоба от която започва омасляването.Зтегната ли е?
И тази турбина не е ли доста надуа?

И тази турбина не е ли доста надуа?
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
В интерес на истината не го чувам.... то звуците може да са от много места....сваляш и гледаш
п.п тоя тдс е доста умрял за с чип....
п.п тоя тдс е доста умрял за с чип....
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Колега,
количеството масло е впечатляващо наистина.
Какво имаш предвид под 'турбото се изключва, когато си иска'?
количеството масло е впечатляващо наистина.
Какво имаш предвид под 'турбото се изключва, когато си иска'?
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Не може толкова масло да идва от турбото. Това ще означава, че колата ще върви с масло, а не с нафта.
Според мен теча е от семеринга на коляновия вал или гарнитурата на картера или от масления радиатор или от маркучите на масления радиатор.
При такава загуба на масло е възможно да няма достатъчно масло за хидродинамичните лагери на турбокомпресора и затова да не надува постоянно. Но това озн. че турбото вече е за ремонт. Вкарвай я в сервиз/гараж и я почвай.
Или я карай докато блокира и след това нова.
Според мен теча е от семеринга на коляновия вал или гарнитурата на картера или от масления радиатор или от маркучите на масления радиатор.
При такава загуба на масло е възможно да няма достатъчно масло за хидродинамичните лагери на турбокомпресора и затова да не надува постоянно. Но това озн. че турбото вече е за ремонт. Вкарвай я в сервиз/гараж и я почвай.
Или я карай докато блокира и след това нова.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
според мен ако турбото е пътник колата ще пуши много синьо/сиво и няма да върви изобщо /поне при мен беше така/
рециклажа на турбото е около 500-600лв
ново турбо е към 1500-1600лв като това са груби суми колкото за добиване на представа.Успех и дано не е турбото съм го преживял и е солен ремонта
рециклажа на турбото е около 500-600лв
ново турбо е към 1500-1600лв като това са груби суми колкото за добиване на представа.Успех и дано не е турбото съм го преживял и е солен ремонта

6>4
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
Как ти харчи маслото?
Най-лесния начин без да предприемаш нищо за сега,пръскаш меглио навсякъде,след което удряш паростуйка всичко да падне.Карай 100тина км и виж дали това масло е от картер,кулер,дали просто се е насъбрало на г-образния маркуч с времето там при турбото или..или...Местата от които може да ти тече са много,аз преди 2 год се закучих така и неможах да разбера, от къде ми е омаслило отпред двг и цялата работа беше в малкия отдушник на капака на клапаните...чистене му е майката,ако имаш желание,ако не карай докато не изтропа нещо.
Най-лесния начин без да предприемаш нищо за сега,пръскаш меглио навсякъде,след което удряш паростуйка всичко да падне.Карай 100тина км и виж дали това масло е от картер,кулер,дали просто се е насъбрало на г-образния маркуч с времето там при турбото или..или...Местата от които може да ти тече са много,аз преди 2 год се закучих така и неможах да разбера, от къде ми е омаслило отпред двг и цялата работа беше в малкия отдушник на капака на клапаните...чистене му е майката,ако имаш желание,ако не карай докато не изтропа нещо.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
arr0gance написа:Как ти харчи маслото?
Най-лесния начин без да предприемаш нищо за сега,пръскаш меглио навсякъде,след което удряш паростуйка всичко да падне.Карай 100тина км и виж дали това масло е от картер,кулер,дали просто се е насъбрало на г-образния маркуч с времето там при турбото или..или...Местата от които може да ти тече са много,аз преди 2 год се закучих така и неможах да разбера, от къде ми е омаслило отпред двг и цялата работа беше в малкия отдушник на капака на клапаните...чистене му е майката,ако имаш желание,ако не карай докато не изтропа нещо.
Миро, тя не харчи ами го изхвърля. И като гледам как е омазана, ще падне голямо гъзене докато се разбере от къде точно го изхвърля. При мен семеринга на коляновия вал е за смяна, което се надявам да направим утре, но не е толкова омазана колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Проблем с турбо или ... 325 ТДС 94г.
и при мен е омазана цялата от долу тече от някаде по малко и немога да го разбера от каде е,а иначе на 10000км. някаде до 0,5л. губи, като съм я карал продължително време и спра капне по една,дже капки.Виж как са ти маркучите от масления радиатор и на масления филтър на динамото има една скоба на която трябва да седат здраво хванати ако се мърдат много тогава ще видиш че под масления филтър там кадето влизат маркучите има два о-пръстена смениги и виж дали има теч от там
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани