м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или?? - ново 20
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
А дали е възможно ламдата да не е изгоряла а само да е зацапана.Ако е така може да я изчистиш.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:40, променена общо 1 път

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
да, колега имам газов инжекциони "Фобос". И на бензин и на газ прави същото. Днес изолирах вентилацията на картера и малко се подобриха нещата. Мисля тия дни да разкача всичко свързано с колектора и да затапя и да карам така....
свещите са супер, както колегата е показал на снимката - преди бех с денсо иридиум намалени на 0,8 дори 0,7 мм но кколата пак си работеше така.
сондата ми е свързана професионално с пресоване на кабелите - не с поялник и други порочни методи които променят съпротивлението на кабелите. Всищност над 3000 оборота почва да си отчита нормално-0,2-0,8 волта, само на ниски се забива на 0,2 волта и стои там. Мислех, че старата ми бош сонта е преебана, но с новата е идентично и още 10 боша също, сериозно толкова сонди съм пробвал докато мирясам, че не е от сондата.
Хората по моргите ме гонят вече, само взимама за проба и връщам и казвам, че не работи.
Дюзи не са, защото така е и на газ.
остава паразитен въздух и проклетите бобини. на бензин свеят 2-3 от тах на газ и 6 -те
чудя се ако сместа в даден цилиндър не се запали през ауспуха излиза бензинови пари и въздух /т.е. кислород/. В този ред на мисли сондата отчита повишено съсдържание на кислород и си мисли, че сместа е бедна. Сондата няма как да отчете неизгорелия бензин - тя отчита само съдържанието на кислород.
свещите са супер, както колегата е показал на снимката - преди бех с денсо иридиум намалени на 0,8 дори 0,7 мм но кколата пак си работеше така.
сондата ми е свързана професионално с пресоване на кабелите - не с поялник и други порочни методи които променят съпротивлението на кабелите. Всищност над 3000 оборота почва да си отчита нормално-0,2-0,8 волта, само на ниски се забива на 0,2 волта и стои там. Мислех, че старата ми бош сонта е преебана, но с новата е идентично и още 10 боша също, сериозно толкова сонди съм пробвал докато мирясам, че не е от сондата.
Хората по моргите ме гонят вече, само взимама за проба и връщам и казвам, че не работи.
Дюзи не са, защото така е и на газ.
остава паразитен въздух и проклетите бобини. на бензин свеят 2-3 от тах на газ и 6 -те
чудя се ако сместа в даден цилиндър не се запали през ауспуха излиза бензинови пари и въздух /т.е. кислород/. В този ред на мисли сондата отчита повишено съсдържание на кислород и си мисли, че сместа е бедна. Сондата няма как да отчете неизгорелия бензин - тя отчита само съдържанието на кислород.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:40, променена общо 1 път

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
имам същата букса като тази която си е от инсталацията за датчика на постъпващия въздух. Вадя оригиналната букса от инсталацията на колата и слагам моята - меря съпротивлението между двата кабела и сравнявам по таблицата в аутодата. всичко е както трябва.
междудругото може да се измери и директно от пиновете на компа. в Аутодатата има абсолютно всички стоиности на всички датчици, дебитомер, сонда и т.н. какви стойности трябва да дават при запален мотор и точно на кой пин от компа да мерите.
става супер лесно и всичко е О.К.
междудругото може да се измери и директно от пиновете на компа. в Аутодатата има абсолютно всички стоиности на всички датчици, дебитомер, сонда и т.н. какви стойности трябва да дават при запален мотор и точно на кой пин от компа да мерите.
става супер лесно и всичко е О.К.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Аз не разбрах компресия мерил ли си???
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
да мерил съм компресия на всичките по 12 атм. , на втори цилиндър 10 атм, но това не е проблем да се държи така колата.
В неделя ще опитам с трети комплект бубини и ще се види какво ще покаже
В неделя ще опитам с трети комплект бубини и ще се види какво ще покаже

Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
като си почнал да търсиш, виж и шайбата на коляновия вал, ако се е разбила тя има пресован гумен елемент между метал и може да обърка работите 

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
шайбата отпред на мотора няма никакъв гумен елемент, а е изцяло метална - ПРОВЕРЕНО !!!!!
може би се бъркате с маховика - тои има, но и това не играе роля, защото датчика които отчита оборотите е на въпросната шайба отпред на мотора коят е изцяло метална
При дизела незнам как е , но тук тя е изцяло метална
може би се бъркате с маховика - тои има, но и това не играе роля, защото датчика които отчита оборотите е на въпросната шайба отпред на мотора коят е изцяло метална
При дизела незнам как е , но тук тя е изцяло метална
- ZEVS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i 24v
- Мечтае да кара: E38
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
bangheadколеги и аз имам същият проблем вече 2 години и половина какволи не смених но без резултат.Бях на диагностика компа показа ламбда неактивна турих нова същата работа на ниски обороти ми къса нервната система тресесе мигат плафони фарове и незнам вече какво да го правя




- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
При мен симптомите са обсолютно същите и се оказа,че не стига достатъчно въздух към мотора.От там следва да се прегледа дебитомера.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
jorji6i6i написа:да мерил съм компресия на всичките по 12 атм. , на втори цилиндър 10 атм, но това не е проблем да се държи така колата.
Защо си толкова сигорен?!
И тази компресия на топъл или студен мотор я показа

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Ако наистина на топъл и студен мотор е такава разликата на единя от цилиндрите,сам можеш да си направиш извода от какво ти тресе мотора 

48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани