Въпрос за боята при пребоядисване!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Ми да синия цвят също е много хубав като за Е39 в момента мойта Е39-ка е тъмно синя,но черно по ми харесва и не само на мен,пък и вече съм купил черни бъбреци,черни лайсни,черни емблеми...и т.н като за черна си баварка!
Синия цвят като се пастира и като лъсне в комбинация с никелови елементи по колата става много красива класическа лимозина,но аз искам да постигна друг ефект!


Синия цвят като се пастира и като лъсне в комбинация с никелови елементи по колата става много красива класическа лимозина,но аз искам да постигна друг ефект!


Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
В плътното и лъскаво черно, няма частици. Но повярвай ми, това не ти трябва. Това е за по големи коли, по големи от Е39(черното намалява детайла). Затова само по големите коли търпят този цвят. Говорим да изглежда всичко перфектно. Гоним баланс.
Първа възможност
Черна база без частици. Пръска се база и колата се лакира с две плътни ръце лак, по разреден. Пече се, може и два пъти.
След това се матира наново цялата. Идеята е да се извади структурата на лака. След това се вкарва в камерата и се лакира с още две ръце.
След това полиране.
Лака създава лупа ефект. Който ако е на ръба на вратата е лош, но в този случей е красиво.
Но пак казвам, само на дълги и големи коли.
Втората възможност е същата, но базата трябва да е с метални частици.
Третата е акрилна боя. Или така нареченото база-лак в едно. Но тя спада към първата възможност, с тази разлика, че е трудна за поддържане.
Първа възможност
Черна база без частици. Пръска се база и колата се лакира с две плътни ръце лак, по разреден. Пече се, може и два пъти.
След това се матира наново цялата. Идеята е да се извади структурата на лака. След това се вкарва в камерата и се лакира с още две ръце.
След това полиране.
Лака създава лупа ефект. Който ако е на ръба на вратата е лош, но в този случей е красиво.
Но пак казвам, само на дълги и големи коли.
Втората възможност е същата, но базата трябва да е с метални частици.
Третата е акрилна боя. Или така нареченото база-лак в едно. Но тя спада към първата възможност, с тази разлика, че е трудна за поддържане.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
cls6666 написа:извинявам се ако пак съм се отдаличил от темата но на първия клип ми стана смешно-няма нищо професионално
ако говорим за пребоядисване на моторния отсек има така наречените engine bay бои
личи си че бояджията е аматьор -как боядисва коша и после го полира да стане лъскав с две пасти
няма смисъл ако го пръсне качествено и с повече внимание(верно че е в гараж ,но ако е почистил и подготвил както трябва няма да полира после )
а относно хром ефекта тя просто боята (това е специален комплект който си е в готови цветове ,най малката разфасовка е около 0,5 л. в галони е и е доста скъпа )е различна от фабричната незнам дали разрешават колата да се движи по пътя
Доколкото съм запознат кошовете се боядисват с акрилна мат боя приблизителен нюанс до външната боя, както и багажното отделение.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
само по старите бмв-та са с акрилна боя,съответно и кошовете и багажниците,по новите са с база и лак ,независимо дали са металик или не(уни),а при тях вече казах -енджин бей се казва типа на покритието и затова изглежда матово,при някой са само на основа -даже няма и боя
моя съвет е да не я прави с акрилна боя ,а с база и лак, а за прелакирането (още клавиирефект-от пиано)) няма смисъл- трябва много да си я пазиш сърцето ще те боли при всяка драскотина-използва се като способ при майбах и vw фаетон
не ти препоръчвам и матирането и последващото полиране (много труд е вярвай ми) за мен е ненужно изтъняване на покритието
просто добри материали и лак без претрупване и ще изглежда по добре от новите заводски коли всичко останало ще трябва да не я караш а да я държиш на витрина
успех колега и чакаме снимки
моя съвет е да не я прави с акрилна боя ,а с база и лак, а за прелакирането (още клавиирефект-от пиано)) няма смисъл- трябва много да си я пазиш сърцето ще те боли при всяка драскотина-използва се като способ при майбах и vw фаетон
не ти препоръчвам и матирането и последващото полиране (много труд е вярвай ми) за мен е ненужно изтъняване на покритието
просто добри материали и лак без претрупване и ще изглежда по добре от новите заводски коли всичко останало ще трябва да не я караш а да я държиш на витрина
успех колега и чакаме снимки

Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
cls6666 написа:само по старите бмв-та са с акрилна боя,съответно и кошовете и багажниците,по новите са с база и лак ,независимо дали са металик или не(уни),а при тях вече казах -енджин бей се казва типа на покритието и затова изглежда матово,при някой са само на основа -даже няма и боя
моя съвет е да не я прави с акрилна боя ,а с база и лак, а за прелакирането (още клавиирефект-от пиано)) няма смисъл- трябва много да си я пазиш сърцето ще те боли при всяка драскотина-използва се като способ при майбах и vw фаетон
не ти препоръчвам и матирането и последващото полиране (много труд е вярвай ми) за мен е ненужно изтъняване на покритието
просто добри материали и лак без претрупване и ще изглежда по добре от новите заводски коли всичко останало ще трябва да не я караш а да я държиш на витрина
успех колега и чакаме снимки
Стари, нови

В кой сервиз работиш?
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Ееее мерси колеги,много полезно инфо написахте благодаря много! 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колега тук с тези снимки ти показвам лака,който аз използвам.Представаи си ако каската беше черна.
като идваш към Смолян ми се обади за да ти дам съвет относно колата ти.


Само да ти кажа,че тук никой от добрите бояджии няма да ти боядиса колата за 1500-1600лв.
Всичките са ми приатели-колеги.казвам ти от първа ръка.

като идваш към Смолян ми се обади за да ти дам съвет относно колата ти.


Само да ти кажа,че тук никой от добрите бояджии няма да ти боядиса колата за 1500-1600лв.
Всичките са ми приатели-колеги.казвам ти от първа ръка.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
"Борис_Малинов" Имаш ЛС колега! 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
525bmw написа:cls6666 написа:само по старите бмв-та са с акрилна боя,съответно и кошовете и багажниците,по новите са с база и лак ,независимо дали са металик или не(уни),а при тях вече казах -енджин бей се казва типа на покритието и затова изглежда матово,при някой са само на основа -даже няма и боя
моя съвет е да не я прави с акрилна боя ,а с база и лак, а за прелакирането (още клавиирефект-от пиано)) няма смисъл- трябва много да си я пазиш сърцето ще те боли при всяка драскотина-използва се като способ при майбах и vw фаетон
не ти препоръчвам и матирането и последващото полиране (много труд е вярвай ми) за мен е ненужно изтъняване на покритието
просто добри материали и лак без претрупване и ще изглежда по добре от новите заводски коли всичко останало ще трябва да не я караш а да я държиш на витрина
успех колега и чакаме снимки
Стари, новикажи от към години. Аз не знам на коя кола викаш стара. Все още много коли се боядисват с акрилна боя. Акрилна и база-лак, ефекта е коренно различен, въобще не можем да го сравняваме. Репаратурата след това пак се прави по същият начин. Иначе "пиано" лака технологията му е съвсем различна и доста скъпа, тук става въпрос за здравината му, а не от това колко стъпки се боядисва. Нанасянето на 2-3-4 ръце не прави здравина, просто дълбочина, което действително е страшно красиво. Дори керамичният лак се драска, той е еластичен и здрав именно заради предпазването от камъчета, но това няма общо "против надиране". А там вече се включва пиано лака, който се използва за интериора. Надраскването е много трудно, не казвам невъзможно, но сравнение с лак.......абе няма сравнение.
В кой сервиз работиш?
в конкуренцията ,но карам бмв,за стари имам предвид преди е39 ,за останалото не мисля че някъде съм излъгал
а срещу камъчетата и керамичния не държи-това е истината,не държа да споря с колеги просто споделям да няма излъгани и теми след това
всичко след нормалното боядисване (прелакиране,клавиирефекта,полирането и т.н.)е загуба на пари и време ,освен ако не я готви за изложба
всичко е красиво докато не започне да кара и падне зимата ,паркиране на паркинг и прочее
и колегата по горе е прав мисля че и за 2000 никой няма да направи подобно приключение-много труд е
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Срещу камъчета само фолио, ама се губи целият ефект на лака 

Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колеги баварката е в бояджийницата вече
,ако е късмет живот и здраве след месец си я взимам,ще кача и снимки да я видите как е станала!




- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
bili1 написа:Колеги баварката е в бояджийницата вече,ако е късмет живот и здраве след месец си я взимам,ще кача и снимки да я видите как е станала!
![]()
Ехееееее,цял месец...... Какво ще я правят толкова време ?
Моята я пребоядисвах през лятото и цялата галимация беше 10 дни.
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Има празници колега, заради тях! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани