м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или?? - ново 20
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или?? - ново 20
става дума за мотор м50б20 без ванус. сменил съм бобини, свещи, лули, ламда сонда, дебитомер, и всички гарнитури и о-пръстени по колекторите - обаче колата на ниски тресе, не ускорява никак до към 3-4000 оборота и работи на силно богата смес, направо сълзи ми потичат от очите, а ламбда сондата показва бедна смес - а е нова и качествена "Денсо". но и с други сонди пак е същото.
на диагностика казват, че смуче въздух отнякъде.
след много безсънни нощи се чудя всички ли м50 имат тази част и каква е нейната роля http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 номер 4 от схемата, защото при мен я няма а има директно маркуч в маншона след дебитомера и преди дросела???
и второ като работи колата на тъмно, всички бобини светят леко по-периферията си. казаха ми , че било нормално че имало някакъв еллектромагнитен разряд които така се освобождавал и т. н. Вярно ли е това - при вас как е??? смених бобините и пак присветкат. казаха на диагностика, че са наред и ако са изгорели или пробили и 6-те нямало да запали колата въобще???
благодаря на отзовалите се
на диагностика казват, че смуче въздух отнякъде.
след много безсънни нощи се чудя всички ли м50 имат тази част и каква е нейната роля http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 номер 4 от схемата, защото при мен я няма а има директно маркуч в маншона след дебитомера и преди дросела???
и второ като работи колата на тъмно, всички бобини светят леко по-периферията си. казаха ми , че било нормално че имало някакъв еллектромагнитен разряд които така се освобождавал и т. н. Вярно ли е това - при вас как е??? смених бобините и пак присветкат. казаха на диагностика, че са наред и ако са изгорели или пробили и 6-те нямало да запали колата въобще???
благодаря на отзовалите се

Последна промяна jorji6i6i на 21 Ное 2010, 0:21, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Е малко ли маркучи има под всмукателите които могат да са спукани или откачени и може да смуче въздух от тях.
Овен това сменихте ли вакуумния маркуч на регулатора на налягане на гориво защото ми се струва че той ти прави тези шмекерии
Овен това сменихте ли вакуумния маркуч на регулатора на налягане на гориво защото ми се струва че той ти прави тези шмекерии


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:38, променена общо 1 път

- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Запчни сас вакомите да не сее извадил ниакои лил спукан огледаи секи един маркуч по мотота.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:39, променена общо 1 път

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Държи ли обороти или само тресе?Постоянно ли го прави(топла,студена)?Филтри сменявал ли си?Инжектори чистил ли си?Кога точно се появи проблема?Извади и погледни двата маркуча излизащи от стъпковото моторче,свали и конектора,който влиза в смукатела(да не би да му се е счупила щипката и да се вади).
- slackwarefan
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: E34 540i '95, E39 525d '03
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Колега ddddk,
тези бобини нямат маса през сърцевината си. Масата им е средния пин на конектора, и то за високото напрежение (може и през резистор). За ниското няма как да има постоянна маса, понеже има постоянен '+' и прекъсваема маса от ЕКУ. И друг път съм чел във форума това твърдение. Ако е спряла да прекъсва на някой след притягане то това е защото по-плътно натиска лулата към свещта (или друга причина), но не е заради 'масата'
поздрави
тези бобини нямат маса през сърцевината си. Масата им е средния пин на конектора, и то за високото напрежение (може и през резистор). За ниското няма как да има постоянна маса, понеже има постоянен '+' и прекъсваема маса от ЕКУ. И друг път съм чел във форума това твърдение. Ако е спряла да прекъсва на някой след притягане то това е защото по-плътно натиска лулата към свещта (или друга причина), но не е заради 'масата'

поздрави
ddddk написа:Здравей колега,
За светкането на бубините "майсторите" не са прави.
Губи ти се масата.
Ето един вариант на решение на този въпрос:
А, пък за паразитния въздух заигравката е по-голяма.
Затова ти предлагам да започнеш с масата. Лесно, просто, бързо и евтино.
Ако проблемите останат, продължаваме нататък.
Поздрави,
Д
- 5311
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 728
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
И аз имам същият проблем!!!ако някой може да помогне ще му бъдем много благодарни!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
колеги, проблема винаги си е бил отокакто съм купил колата - от около 1 година.
първо смених сещи и лули чисто нови.
след това стъпково моторче и един спукан маркуч. колата се пооправи, но пак тресеше на ниски обороти. смених ламбда-сонда нова и дебитомери въртях няколко и пак остана. мерих всички датчици за въздух и темп. вода и всичко е о.к. смених и уплътнения на смукателен колектор.
чудя се дали още смуче въдух отнякъде, или е от искрящите бобини, или пък компа е с друг софтуеар, които да е за м50б25 примерно...
ще опитам да замася допълнително бобините пък да видим какво ще стане???
ааа, колата студена все едно се дави и не тръгва въобще - трябва доста да се натисне педала. също така работи на много богата смес - смърди на бензин.
днес запуших вентилацията на картерните газове и пак същото.
първо смених сещи и лули чисто нови.
след това стъпково моторче и един спукан маркуч. колата се пооправи, но пак тресеше на ниски обороти. смених ламбда-сонда нова и дебитомери въртях няколко и пак остана. мерих всички датчици за въздух и темп. вода и всичко е о.к. смених и уплътнения на смукателен колектор.
чудя се дали още смуче въдух отнякъде, или е от искрящите бобини, или пък компа е с друг софтуеар, които да е за м50б25 примерно...
ще опитам да замася допълнително бобините пък да видим какво ще стане???
ааа, колата студена все едно се дави и не тръгва въобще - трябва доста да се натисне педала. също така работи на много богата смес - смърди на бензин.
днес запуших вентилацията на картерните газове и пак същото.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:39, променена общо 1 път

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
VIN: fc42141
DME: завършва на ......402
свещи нови Denso K20TXR, 0,9 mm , двуполюсни от "Косер"
ламбда: Денсо - 2 бели кабела, 1 сив и 1 черен , от "Косер"
лули: Bremi 1,8 kohm, нови от форума от колегата Laviatan
бобини: мисля, че са оригиналните Bosch
като махна капачката на маслото нищо не се променя - оборотите все така си се колебаят почти незабележимо, но тресе ужасно и смърди на бензин от ауспуха.
на диагностика всичко е о.к. - и затова ми казаха да си сложа катализатор, а другия майстор каза да си сваля катализатора - истината е , че катализатора е избушен, но гурнето си е там.
На диагностиката днес ми казаха, че сместа е ужасно много богата, чак толкова, че е невъзможно да е от отклонения на някой от датчиците и, че ламбдата пък от своя страна показва бедна смес.
Изпръсках цял спрей с газ за запалки по мотора и той не си промени оборотите - а преди когато смучеше въздух от колекторите при пръскане с газ се форсираше леко и вдигаше оборотите при засмукването на газта
DME: завършва на ......402
свещи нови Denso K20TXR, 0,9 mm , двуполюсни от "Косер"
ламбда: Денсо - 2 бели кабела, 1 сив и 1 черен , от "Косер"
лули: Bremi 1,8 kohm, нови от форума от колегата Laviatan
бобини: мисля, че са оригиналните Bosch
като махна капачката на маслото нищо не се променя - оборотите все така си се колебаят почти незабележимо, но тресе ужасно и смърди на бензин от ауспуха.
на диагностика всичко е о.к. - и затова ми казаха да си сложа катализатор, а другия майстор каза да си сваля катализатора - истината е , че катализатора е избушен, но гурнето си е там.
На диагностиката днес ми казаха, че сместа е ужасно много богата, чак толкова, че е невъзможно да е от отклонения на някой от датчиците и, че ламбдата пък от своя страна показва бедна смес.
Изпръсках цял спрей с газ за запалки по мотора и той не си промени оборотите - а преди когато смучеше въздух от колекторите при пръскане с газ се форсираше леко и вдигаше оборотите при засмукването на газта
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
Колега "jorji6i6i" добре дошъл в "клуба".Аз съм с абсолютно същия проблем,вече 3 години
.Ходих по доста майстори ,изчел съм всички теми от форума,които имат връзка с проблема.И нищо!!!И аз смених свещите с Denso и в началото беше малко по-добре но след около 1000км пак прекъсва страшно много,на място когато работи мотора най-много се усеща.И при мен от ауспуха мирише на бензин и то много.Колата върви добре ,но след 3000 об. и то когато позагрее малко.Всички интервенции които си правил ,съм ги правил и аз!!!Без резултат.Съветвам те да си измериш компресията на мотора и да идеш на диагностика в официален сервиз на марката.Аз лично много се съмнявам в датчика на разпределителния вал,когато не работи компютъра минава в авариен режим и не разпознава кой цилиндър кой е под ред и подава бензин и ток на два по два......което сам си отговаряш до какво води.Опитай също просто да изключиш датчика на разпределителния вал и запали мотора без да го форсираш и виж как ще работи тогава.
Поздрави!!!

Поздрави!!!
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
jorji6i6i написа:На диагностиката днес ми казаха, че сместа е ужасно много богата, чак толкова, че е невъзможно да е от отклонения на някой от датчиците и, че ламбдата пък от своя страна показва бедна смес.
ако това вярно, може да се получи само ако имаш проблем с инсталацията на сондата, самата сонда или комп.
ако сместа е богата, сондата трябва да покаже богата смес, ако е бедна, трябва да покаже бедна смес. Ако горното е вярно, означава, че във веригата на сондата има проблем, с две думи късо към маса и комп. се опитва да обогати сместа. с две думи - пускай се и по тази следа.
лошото е, че сигнала от сондата не се обработва докато не загрее двигателя - т.е. имаш и друг проблем с това, че двигателя не върви, докато не загрее - лично аз клоня към дюзи (лични наблюдения, защото май и аз съм на път към клуба).
можеш да смениш и самите О-пръстени на дюзите, но не вярвам да се оправи положението. макар, че зависи, какво точно разбираш под тресе.
снимай свещите и сложи снимки.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??

Последна промяна ddddk на 16 Окт 2010, 10:39, променена общо 1 път

Re: м50 тресе на ниски обороти - смуче въздух, или??
интересува ме как са работили, цвета и до колко се различават различните цилиндри
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани