Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ROSIZAK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: italia/pisa
- Кара: BMW E46 TOURING
Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Здравейте!! Моля за помощ колеги , които разбират повече.Преди 3 седмици се появи проблем , както си караме двигателя изгасва за секунда , а и по-малко и продължава.Няколко дни по-късно прекъсването зачести и се появи осезаема пауза от 2-3 секунди. Всичко това по време на движение. При първо палене нямаше проблем до днес , вече не пали. Беше на диагностика преди 10 дена и откриха 3 грешки,които изтриха ,но проблема остава.Ето и грешките-
Диагностика на блокове за управлениеБМВ Дизел EDC 15М Памет за повреди
5 Датчик за движение на иглата
неприемлив сигнал
73 Сензор за ъгъла на завъртане /
IWZ-система
Свързване на плюса
72 Рег.мех.за рег.впръскване
Отклонение при регулиране
Преписано дословно от документа , който ни дадоха от диагностиката.
Има ли някой с подобен проблем , или който разбира повече да ни насочи къде да търсим проблема?
Диагностика на блокове за управлениеБМВ Дизел EDC 15М Памет за повреди
5 Датчик за движение на иглата
неприемлив сигнал
73 Сензор за ъгъла на завъртане /
IWZ-система
Свързване на плюса
72 Рег.мех.за рег.впръскване
Отклонение при регулиране
Преписано дословно от документа , който ни дадоха от диагностиката.
Има ли някой с подобен проблем , или който разбира повече да ни насочи къде да търсим проблема?

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Да аз съм имал такъв проблем
Поне 3-4 пъти на седмица
Да ти е честито имаш за ремонт(смяна) ГНП VP44
п.п Надявам се колегата който идва онзи ден от Смолян да прочете тази тема и да види какво го чака
Интересно ми е това дали е в Бош сервиз и каква цена ти обявиха за ремонта?




Да ти е честито имаш за ремонт(смяна) ГНП VP44
п.п Надявам се колегата който идва онзи ден от Смолян да прочете тази тема и да види какво го чака

Интересно ми е това дали е в Бош сервиз и каква цена ти обявиха за ремонта?
- ROSIZAK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: italia/pisa
- Кара: BMW E46 TOURING
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Благодаря колега , токущо пробвахме и запали без проблем /3 пъти подрет/. Ако е помпа колко може да струва ?Не сме сме в България . Никой досега не е казвал какъв може да е проблема ,твоето мнение е първо ,надявам се да има и други за да се ориентираме.Всякаква помощ е добре дошла!
---
Токущо четох за помпа vp44 ,и за проблема .Там е работата ,че няма индикаций на таблото -НИКАКВИ. Дори при прекъсване на двигателя няма никакви звукови или светлинни сигнали,както написах -колата пак запали .Някакви идеи ?!!...
---
Токущо четох за помпа vp44 ,и за проблема .Там е работата ,че няма индикаций на таблото -НИКАКВИ. Дори при прекъсване на двигателя няма никакви звукови или светлинни сигнали,както написах -колата пак запали .Някакви идеи ?!!...

- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Колега аз имах подобен проблем със същите индикации. Гаснеше по време на движение за секунда като прекъсване и после не иска да запали. Проблема беше в акумулатора даваше на късо с планката и от токовия импулс колата гаснеше. viewtopic.php?f=34&t=210998
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Iskren_ написа:Колега аз имах подобен проблем със същите индикации. Гаснеше по време на движение за секунда като прекъсване и после не иска да запали. Проблема беше в акумулатора даваше на късо с планката и от токовия импулс колата гаснеше. http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4&t=210998
Ти си с фейс а той е преди фейс
- ROSIZAK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: italia/pisa
- Кара: BMW E46 TOURING
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Идеята е добра , акумулатора ни е същия и се намира отзад в багажника . По-новите са по-малки като размер .Да питам и друго-до подгряващата печка отива един доста дебел червен кабел,може ли да дава на късо във самата печка?

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Братле от опит и от това,което съм чел
ти казвам да не се занимаваш с печки,
мечки и т.н. Още повече,че си правил
диагностика,на която са излезли всички
признаци на проблем с ГНП-то.
Иди при човек,който има диагностика,
разбира от тези помпи и той да ти каже,
какво трябва да се направи.
В противен случай ще четеш,ще се чудиш
и ще намразиш автомобила,който караш.
Колата няма никаква вина
Действай бързо и не се занимавай с мислене
и догадки,само ще се разочароваш повече
Драмата не е голяма,пък и в най-лошият вариант
да трябва да смениш помпата вече не е толкова
страшно
Успех
ти казвам да не се занимаваш с печки,
мечки и т.н. Още повече,че си правил
диагностика,на която са излезли всички
признаци на проблем с ГНП-то.
Иди при човек,който има диагностика,
разбира от тези помпи и той да ти каже,
какво трябва да се направи.
В противен случай ще четеш,ще се чудиш
и ще намразиш автомобила,който караш.
Колата няма никаква вина

Действай бързо и не се занимавай с мислене
и догадки,само ще се разочароваш повече

Драмата не е голяма,пък и в най-лошият вариант
да трябва да смениш помпата вече не е толкова
страшно

Успех

от свинята лебед не става...
- ROSIZAK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: italia/pisa
- Кара: BMW E46 TOURING
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Някой да знае колко струват ГНП vp44 ,някакви препоръки за производителите , и само БОШ ли има?
Ето снимка на колата ,а дали е преди или след фейслифта незнам.Някой да има идея колко струва гнп vp44 , и само на БОШ ли са добри?
Ето снимка на колата ,а дали е преди или след фейслифта незнам.Някой да има идея колко струва гнп vp44 , и само на БОШ ли са добри?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
колата е с българска регистрация,а в българия се ремонтират тея помпи
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Колега, ако се чувстваш достатъчко кадърен: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=49535
Почти винаги изгаря тоя транзистор, който е описан в темата.
Грешката за иглата го мАни - може спокойно да се кара и с прецакан.
Баси тея ГНП-та взеха да гърмят като пуканки на филмова премиера...
Почти винаги изгаря тоя транзистор, който е описан в темата.
Грешката за иглата го мАни - може спокойно да се кара и с прецакан.
Баси тея ГНП-та взеха да гърмят като пуканки на филмова премиера...

Последна промяна Zagy на 07 Авг 2012, 14:52, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
- ROSIZAK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: italia/pisa
- Кара: BMW E46 TOURING
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
1/-Колата е с бг регистрация , но живеем и работим в чужбина.Диагностиката я правиха в България , но никой не спомена за проблем с помпата.Токущо се върнахме от България и ще трябва тук да я оправяме.Ако се върнем само за ремонт ще ни излезе солено.Наблизо има БМВ дистрибутор ,но преди да отида искам да събера повече информация .Направи си сам не е за предпочитане,изгледах по темата няколко видеа в you tube и ми се вижда тънка работа,трябва някой ,който разбира повече от мен.А тук режат глави .
2/-Тази тема вече я четох, и други подобни , но не разпознавам същите признаци.
3-ще обясна по-подробно проблема:
Първо палене -няма никакъв проблем,може да мине и1000 км без да прекъсне или придърпа , обаче ако спреш за половин-един час и при не достатъчно изстинал двигател при изминаване на 5-10км прекъсва четири -пет пъти, изгасва за секунда и в движение врътвам ключа и я паля /послендия път се случи на кръгово , и то два пъти, кошмар/ ,след това не прекъсва .Караш още 100 и повече км пак без проблем. Забелязах, че ако спра за по-малко,за десетина минути ,двигателя не е изстинал ,не прекъсва, също и ако я оставя да изстине /два-три часа/ пак не прекъсва.Има някакво критично време от трийсетина минути ,когато нито е студен двигателя , нито е топъл и започва да прекъсва , след като си направи номерата си продължава .Проблема се появи докато бяхме на почивка в България, минахме един ден през Юндола на два пъти/по пътя има цели кратери/ и във Велинград видях ,че имам изгоряла лампа на дълги , смених и продължих.На другия ден започна да прекъсва , та затова си мисля , че проблема е в ел.система , от толкова друсане може да дава на късо някъде !?...Докато все още бяхме в БГ направиха диагностика ,но никой не казва какъв ще да е проблема .Така си тръгнахме и само в Словения ,когато спряхме да заредим ни го направи.Спирахме и преди , в Хърватска да поспим за 5 часа и нямаше прекъсване при студен двигател.Мисля ,че описах всичко подробно .
2/-Тази тема вече я четох, и други подобни , но не разпознавам същите признаци.
3-ще обясна по-подробно проблема:
Първо палене -няма никакъв проблем,може да мине и1000 км без да прекъсне или придърпа , обаче ако спреш за половин-един час и при не достатъчно изстинал двигател при изминаване на 5-10км прекъсва четири -пет пъти, изгасва за секунда и в движение врътвам ключа и я паля /послендия път се случи на кръгово , и то два пъти, кошмар/ ,след това не прекъсва .Караш още 100 и повече км пак без проблем. Забелязах, че ако спра за по-малко,за десетина минути ,двигателя не е изстинал ,не прекъсва, също и ако я оставя да изстине /два-три часа/ пак не прекъсва.Има някакво критично време от трийсетина минути ,когато нито е студен двигателя , нито е топъл и започва да прекъсва , след като си направи номерата си продължава .Проблема се появи докато бяхме на почивка в България, минахме един ден през Юндола на два пъти/по пътя има цели кратери/ и във Велинград видях ,че имам изгоряла лампа на дълги , смених и продължих.На другия ден започна да прекъсва , та затова си мисля , че проблема е в ел.система , от толкова друсане може да дава на късо някъде !?...Докато все още бяхме в БГ направиха диагностика ,но никой не казва какъв ще да е проблема .Така си тръгнахме и само в Словения ,когато спряхме да заредим ни го направи.Спирахме и преди , в Хърватска да поспим за 5 часа и нямаше прекъсване при студен двигател.Мисля ,че описах всичко подробно .

- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Имах същия проблем.Смених помпата и се оправи.Цена на помпата е от 400 до 800лв втора употреба.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
kok4o написа:Имах същия проблем.Смених помпата и се оправи.Цена на помпата е от 400 до 800лв втора употреба.
особено този проблем "73 Сензор за ъгъла на завъртане /
IWZ-система"
А така и кой майстор ти смени помпата Ники

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
Момчета не се вкарвайте във моите филми
milennyc е човека, който ги прави тия помпи 10 човека ми го препоръчаха, а на мен понеже ми се струваше разправия с куриери и т.н. реших да обиколя диагносчици и други разбирачи, които ми смениха 1дюза 1 датчик 5 свещи, накараха ме да си купя помпа да си сменя всички консумативи (филтри и т.н.) преждевременно и накрая колата ми остана пред блока.
Сега пак ме чака рапатрак сервиз разглабяне пращане получаване и дрън дрън
Описания проблем не е нито от плафона в купето, нито от резервната гума, нито от акумулатора. Така, че си свали помпата или я прати в бг да ти я оправят и да ти я върнат или да ти я ремонтират навън някъде.
завиждам ти на начина по който си успял да опишеш проблема, на мен липсата на такъв тип изразяване ми струваше близо 1000лв
бтв: давам само идея... помпата е същата като на голф 4 и други подобни коли, сравнително по-евтини от нашите.. на мен по телефона от 1.9тди за втора ръка помпа ми казаха с 350лв по-малко, когато разпитвах колко струват по морги

milennyc е човека, който ги прави тия помпи 10 човека ми го препоръчаха, а на мен понеже ми се струваше разправия с куриери и т.н. реших да обиколя диагносчици и други разбирачи, които ми смениха 1дюза 1 датчик 5 свещи, накараха ме да си купя помпа да си сменя всички консумативи (филтри и т.н.) преждевременно и накрая колата ми остана пред блока.
Сега пак ме чака рапатрак сервиз разглабяне пращане получаване и дрън дрън
Описания проблем не е нито от плафона в купето, нито от резервната гума, нито от акумулатора. Така, че си свали помпата или я прати в бг да ти я оправят и да ти я върнат или да ти я ремонтират навън някъде.
завиждам ти на начина по който си успял да опишеш проблема, на мен липсата на такъв тип изразяване ми струваше близо 1000лв
бтв: давам само идея... помпата е същата като на голф 4 и други подобни коли, сравнително по-евтини от нашите.. на мен по телефона от 1.9тди за втора ръка помпа ми казаха с 350лв по-малко, когато разпитвах колко струват по морги
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем -Е46 320d 2001г. Прекъсване на двигател
bscsystem написа:Момчета не се вкарвайте във моите филми![]()
milennyc е човека, който ги прави тия помпи 10 човека ми го препоръчаха, а на мен понеже ми се струваше разправия с куриери и т.н. реших да обиколя диагносчици и други разбирачи, които ми смениха 1дюза 1 датчик 5 свещи, накараха ме да си купя помпа да си сменя всички консумативи (филтри и т.н.) преждевременно и накрая колата ми остана пред блока.
Сега пак ме чака рапатрак сервиз разглабяне пращане получаване и дрън дрън
Описания проблем не е нито от плафона в купето, нито от резервната гума, нито от акумулатора. Така, че си свали помпата или я прати в бг да ти я оправят и да ти я върнат или да ти я ремонтират навън някъде.
завиждам ти на начина по който си успял да опишеш проблема, на мен липсата на такъв тип изразяване ми струваше близо 1000лв
бтв: давам само идея... помпата е същата като на голф 4 и други подобни коли, сравнително по-евтини от нашите.. на мен по телефона от 1.9тди за втора ръка помпа ми казаха с 350лв по-малко, когато разпитвах колко струват по морги
Аз като си говоря не си правя вятър на ...... а колега ти не беше ли си 330Д?
п.п Тези проблеми по помпите са сериозни, после водят до нова помпа, зацепване.... и камара други неща
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани