Проблем с запалителната система на М10Б18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
viper написа:delas_328 написа:Колеги,запалих я!!!!
Обаче държи 4000 оборота,кво става
ще я карам някаде на елкон да видят за ко става въпрос!
Дай и повече предварение - завърти делкото в посока обратна на часовниковата![]()
remaka написа:и като пререждаш кабелите да знаеш че тва делко върти на обратно
Viper Делкото наистина върти обратно на часовника, така би трябвало да намали
предварението.
Ето инфо за колегата, но тоя карб. е прекалено недъгав и нема оправяне.
Газификация му е майката или смяната му с нещо друго

http://lehaiver.h10.ru/karb.htm
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
....... и ако не моеш се опраиш с карбуратора смени маторя аз ша взема твойто м10 ша му приложа механичен инжекцион и ша го напрааа да разплаква сума ти 20-ки 
Щото аз не познавам такъв дето да му е било гот да се занимава с м10 карб и да има е мазохист да знаеш щото всичко е временно

Щото аз не познавам такъв дето да му е било гот да се занимава с м10 карб и да има е мазохист да знаеш щото всичко е временно
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Мерси колега,ще го имам в предвид,но да му се невиди има някъкъв друг проблем с тоците тази кола,всичко си беше наред работеше си и изведнъж неще и неще чудих се от какво е
и дръпнах едната лула от свещите и гледам не дава искра,
след това откачих централния кабел дето идва от бубината и пробвах на купето за маса и даде искра после го допрях до дистрибуторната капачка и запали от раз,обаче вкарам ли централния кабел докрая и гасне
защо така ? С помоща на един маркуч на дистрибуторната капачка го направих този кабел да седи по отдалече и си работи 10ина дена без проблем
и един слънчев ден си запали нормално поработи 5 минути и загасна обаче този път от бубината не даваше искра,ядосах се и я оставих на другия ден тръгвам да се ровя и си викам чакай да пробвам и запали от раз и си работи вече 4-5 дена без проблем,но със маркуча на дистрибуторната капачка
!!!
На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно
!






На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем с запалителната система на М10Б18
Май сам си си отговорил - или централния кабел, или капачката
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани