is ама не точно...
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Сега всички ще кажат, че съм предубеден, но според мен това нещо 'дето уж се нарича БМВ има още много хляб да изяде докато се доближи до Е30 320iS като вървеж и поведение на пътя... А тоз мотор да бъде сравняван с S14... 

Power is Nothing Without Insanity
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
и аз това си мислех за 318is де
ама не бих се съгласил че поведението
на пътя ще е по-лошо от това на Е30-ката
(пък била тя и 320is)
все пак двете коли имат обща цел
а все си мисля, че за 15-тина годинки
все някакво развитие ще има в
мозъчетата на немските физици
имах щастието да се докосна до
М-тех на Е90 и ми направи доста силно
впечатление като поведение на
всякаква настилка, а пък и тоя равен под

ама не бих се съгласил че поведението
на пътя ще е по-лошо от това на Е30-ката
(пък била тя и 320is)
все пак двете коли имат обща цел
а все си мисля, че за 15-тина годинки
все някакво развитие ще има в
мозъчетата на немските физици

имах щастието да се докосна до
М-тех на Е90 и ми направи доста силно
впечатление като поведение на
всякаква настилка, а пък и тоя равен под



- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
naskoksan написа:и аз това си мислех за 318is де
ама не бих се съгласил че поведението
на пътя ще е по-лошо от това на Е30-ката
(пък била тя и 320is)
все пак двете коли имат обща цел
а все си мисля, че за 15-тина годинки
все някакво развитие ще има в
мозъчетата на немските физици![]()
имах щастието да се докосна до
М-тех на Е90 и ми направи доста силно
впечатление като поведение на
всякаква настилка, а пък и тоя равен под![]()
![]()
Тук вече се различаваме - след около 20-ина обиколки на Ринга в Е90 320и си мисля, че фирмата е в регресия що се отнася за нормалните коли от 3-та серия. Всичко беше като обвито в памук. Нямаше нищо от директната комуникация между водача и колата, което толкова ценна в Е30. Е90 те изолира и обвива в свят от електронни помощници, които никак не са желани... Е30 ти казва - стисни ме здраво и айде да дивеем...
Е90 е status symbol а не driver's car...
Повечето хора тук казват, ча ако човек сега иска истински да се кефи на коли направени за шофьори, то трябва да се търсят примери в или по-ниските или най-високите класове. Пижо 106 Рали, Ситроен Ц4 ВТС, Хлопел Астра ВХР, ФВ Лупо ГТИ, Фиат Сейченто Спортинг, Форд Фиеста СТ, БМВ 130М, ТВР 350и, Порше Гейман с... Абе, разбираш ме

Power is Nothing Without Insanity
Alex 320i Cabrio написа:naskoksan написа:и аз това си мислех за 318is де
ама не бих се съгласил че поведението
на пътя ще е по-лошо от това на Е30-ката
(пък била тя и 320is)
все пак двете коли имат обща цел
а все си мисля, че за 15-тина годинки
все някакво развитие ще има в
мозъчетата на немските физици![]()
имах щастието да се докосна до
М-тех на Е90 и ми направи доста силно
впечатление като поведение на
всякаква настилка, а пък и тоя равен под![]()
![]()
Тук вече се различаваме - след около 20-ина обиколки на Ринга в Е90 320и си мисля, че фирмата е в регресия що се отнася за нормалните коли от 3-та серия. Всичко беше като обвито в памук. Нямаше нищо от директната комуникация между водача и колата, което толкова ценна в Е30. Е90 те изолира и обвива в свят от електронни помощници, които никак не са желани... Е30 ти казва - стисни ме здраво и айде да дивеем...
Е90 е status symbol а не driver's car...
Повечето хора тук казват, ча ако човек сега иска истински да се кефи на коли направени за шофьори, то трябва да се търсят примери в или по-ниските или най-високите класове. Пижо 106 Рали, Ситроен Ц4 ВТС, Хлопел Астра ВХР, ФВ Лупо ГТИ, Фиат Сейченто Спортинг, Форд Фиеста СТ, БМВ 130М, ТВР 350и, Порше Гейман с... Абе, разбираш ме
Верно е далече от 320is ,но като цяло за 2 литра двигател характеристиките са много добри




А някой да има информация кога ще го псунат най-после 335i(330ti)
???
But does a human form display to those who dwell in realms of day
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Но съм сигурен че между 320и и 320си ще има ОГРОМНА разлика. И при Е30ките разликата между 18ка и иСка са доста.
И все пак, в момента, авто индустрията има къде къде по стриктни изискваня от всеки автомобил на пазара от колкото през 1990та година.
Ние тук сме отвроковци, знаем какво е свръх-завиване и някой от нас знаят как да го избегнат, корегират и т.н. За съжаление, средно-статистическия клиент на БМВ през 2005та година не е като нас. Той/Тя е някой който е постигнал успех в собствената си професия и иска да покаже на света че има мангизи. Тях не им пука дали усещат нещо през волана, и дадено че това са хората от които зависи бъдещето на БМВ като фирма, БМВ са длъжни да угодят точно на тях. Въпреки това, аз мисля че БМВ не са забравили за нас истинските феновеи, и съм твърдо на мнението че дадения автомобил 320си ще е произведен точно с тази цел. Все пак 320иСката е правена да подобява на М3ка не на 320ката.
Сигурен съм че новата 320си няма да е толкова забавна за каране като 320ис но това не и е целта.
Надявам се в скоро време да бъде подкарана от някой и да видим какво е излязло.
И все пак, в момента, авто индустрията има къде къде по стриктни изискваня от всеки автомобил на пазара от колкото през 1990та година.
Ние тук сме отвроковци, знаем какво е свръх-завиване и някой от нас знаят как да го избегнат, корегират и т.н. За съжаление, средно-статистическия клиент на БМВ през 2005та година не е като нас. Той/Тя е някой който е постигнал успех в собствената си професия и иска да покаже на света че има мангизи. Тях не им пука дали усещат нещо през волана, и дадено че това са хората от които зависи бъдещето на БМВ като фирма, БМВ са длъжни да угодят точно на тях. Въпреки това, аз мисля че БМВ не са забравили за нас истинските феновеи, и съм твърдо на мнението че дадения автомобил 320си ще е произведен точно с тази цел. Все пак 320иСката е правена да подобява на М3ка не на 320ката.
Сигурен съм че новата 320си няма да е толкова забавна за каране като 320ис но това не и е целта.
Надявам се в скоро време да бъде подкарана от някой и да видим какво е излязло.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
един въпрос....
е30 320ис е 192 кс защо нова "320си"-ка е само 173 кс ?
обикновената 320и е 177 кс, 320д е 163 (верно е че са с 2.2 мотори а не с 2.0 ама все пак отзад пише 320.... демек почти същия модел)
според мен трябваше да е поне 20* коня....
иначе колата е супер - спор няма
е30 320ис е 192 кс защо нова "320си"-ка е само 173 кс ?
обикновената 320и е 177 кс, 320д е 163 (верно е че са с 2.2 мотори а не с 2.0 ама все пак отзад пише 320.... демек почти същия модел)
според мен трябваше да е поне 20* коня....
иначе колата е супер - спор няма

- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
DEFLEPPARD написа:един въпрос....
е30 320ис е 192 кс защо нова "320си"-ка е само 173 кс ?
обикновената 320и е 177 кс, 320д е 163 (верно е че са с 2.2 мотори а не с 2.0 ама все пак отзад пише 320.... демек почти същия модел)
според мен трябваше да е поне 20* коня....
иначе колата е супер - спор няма
E90 320си няма нищо общо с Е30 320ис наи голямата разлика че едното е м-повер а новото "си" не е .Наи простото обяснение за мен е опростен мотор с малко повече мощност които би могъл да се преправи за някои болни глави от форума



- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
поприцип на новата тройка най-малкия 6-так е 2.5,с който за мен започва гамата на големите работи,а тоя 320 си е 1.8 с увеличен обем 

ТДС - Турбо Див Селянин
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
lowdriver написа:DEFLEPPARD написа:....
Малко ги бъркаш нещата...
Обикновено е90 320 - 150 к.с. е с 4 цилиндров двигател и 320si е направен на базата на него,а
не на 2.2 литровият, който е 6-цилиндров. Двигателя на 320si можеш, по-скоро, да го оприличиш с
М42, отколкото със С14.
(модел) (обем) (мощност KW) (мощност HP)
318i VA51 1995 95 129
320i VA71 1995 110 150
325i VB11 2497 160 218
325Xi VD11 2497 160 218
330i VB31 2996 190 258
330Xi VD31 2996 190 258
318d VC11 1995 90 122
320d VC31 1995 120 163
330d VC91 2996 170 231
330Xd VD91 2996 170 231
наистина съм се объркал малко, някъде бях чел че 318 е 2.0 а 320 е 2.2 и ми беше направило впечатление че кубатурата не е като последните две цифри от модела но явно съм се заблудил

само на 318 било така....
тва не е ли малко тъпо ? щото разликата между 318и и 320и става само един чип.... както и между 318д и 320д - същата работа.... купуваш си 318 слагаш чип от 320 и вече имаш 320 само че плащаш данъци и застраховки за 318.... ся ще кажете "тоя който има пари да си купи такава кола го боли оная работа за данъците и застраховките"
да ама след 15 години нали и ние ше караме такива коли....

П.С. данните са от бмв.бг
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани