........
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
GRINGO написа:toranaga написа: щото Е30-ката е прекалено лека за тия спирачки и ако ще джанти 9J да накичиш отвред, площта на гумите пак няма да ти е достатъчна, за да спреш кат ората.
Какъв е смисалът тогава да се слагат такива спирачки, който могат да блокират колелата при всякаква скорост.
С такива спирачки печелиш по-малко загряване при по-продължително спиране.
Ако ги слагаш, за да предотвратиш ПТП в критична ситуация според мен ще спреш по-ефективно със стандартните
спирачки, защото при такава ситуация човек инстинктивно натиска много здраво и ще блокираш колелата.
Също така искам да попитам съотношението между диаметрите на гумата и спирачния диск не е ли от значение?
Какъв е смисал да сложиш 300мм диск и после 17-ка джанта? Нещо се губи смисъла.
Идеята е да доближиш максимално двата диаметъра , за да се намали съотношението межди рамената на двете сили.
защо да слагаш 9ж отпреде като повечето карат с 215 гуми на 9ж


ми ако сложиш 300мм и да искаш старите 15" няма да ти станат такаче защо да се губи смисалаКакъв е смисал да сложиш 300мм диск и после 17-ка джанта? Нещо се губи смисъла.

Според мен тези дискове се слагат при много агресивно каране (на писта например продължително време) или ако правиш някакви екстремни спирания от 200 до 0


http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
toranaga написа:То няма VS тука, щото Шунди гаридж = скрапер гаридж - справка червената Е30-ка на Гришата с маняшкия монтаж с високия тампон отляво и липса на каквито и да е било стойчици, заменени са със свински опашки навред и всичко се лашка в коша кат тъща при земетресение на 6-тия етаж, отделно и че вентилацията от резервоара не му е вързана и оня е готов да гръмне на път и да изгори като контрабандист във филм на Рамбо... тъжни работи общо взето. Та за какъв Шунди гаридж ми говориш? Тва е Шунди Е30 Мемориал. Скрапер неземен.
За едно си прав Юзъре, няма VS има само WC срещу Шонди, които не помня да е писал от профила ми, че да храните мене. Нито съм ти искал жокерите, нито съм те обидил, така че дръж си устата затворена, защото с тея смели приказки зад клавиатурата, единственият герои оставаш ти клушар. Нито помня да е монтирал матори някога Шонди, нито е парадирал че може за разлика от теб явно ташакнага. Целия тоя Хейт клуб, можете да си го приберете някъде далече от слънцето. И доколкото го познавам адаша, няма да му хареса на написаното тук, но аз ще се постарая да му го предам пишно и подрбно. А дотогава се придържайте към темата.
Ако решиш да си говориш с Шонди - телефона му е 0878 758 702 в мойте теми неискам повече глупави коментари
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
BMW_DRIVER написа: ми ако сложиш 300мм и да искаш старите 15" няма да ти станат
Пробвал ли си ? Май не !
Май само си чел някъде че 300мм в 15-ка не става и само го преписа.
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
GRINGO написа:BMW_DRIVER написа: ми ако сложиш 300мм и да искаш старите 15" няма да ти станат
Пробвал ли си ? Май не !
Май само си чел някъде че 300мм в 15-ка не става и само го преписа.
не мойте 312мм са на 17"


312мм може да влезне в 15" но без спирачния апарат

п.п. сори за спама по темата на автора,че се уака както винаги (темата)

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Бате Сашо написа:...
Шшш, Саше, поне малко срам нямаш ли, ве?

Гришата, дет му се пишеш супер-дружка, преди 2-3 месеца щеше да се запали и се размина на косъм, ве Саше и то тва от "вещата" ви работа в коша на червената Е30-ка. Като видях теча на бензин в коша от маркуча за вентилацията на резервоара и изтръпнах. Бяхте го запушили с болтче и маняшка скобичка, ама от зор се беше процепил и си фукаше бензинец в коша. Взех му колата за едно кръгче с още една прическа на дясната седалка и надушихме бензина, та отворихме предния капак, за да ви видим творенията. Гришата беше толкова снощен, че беше хванал един друг да го кара и не знаеше на кой свят е, та ако него ден го бяхме оставили да се връща с тоя теч и в тая лятна жега, почти нямам съмнение, че щеха да изгорят като факли и двамата някъде по пътя от ОМВ Горубляне до Овча Купел. А телефона си го вдигни, че ти звъня вече няколко пъти от няколко часа, да си изясним някои неща...
По темата:
312 мм. от Ауди ТТ с 4-бутални Брембо ор Е38 725тдс влизат в джанта 16"
294 мм. от Е46 328и с едно-бутален алуминиев апарат от Е39 525д също влизат в джанта 16"
За отпред трябват фланци 30 мм., за отзад не трябват.
Ползва се спирачна помпа с хидроусилвател от Е32 735и, която е диагонална и затова се налага да се пусне още една тръбичка за задна гума (без значение лява или дясна), с нея също се взима комбото, азотната сфера и маркучите за високо налягане, преправя се казанчето на хидравликата и след това ако щете вкарвайте и мотор от совалка, щото място вече има бол. Аз ползвам ABS от Е38 750и, който като прецизност няма нищо общо с дървото от Е30, но за него ще трябва да си сложите и датчиците от Е38-цата на колелата. Другия вариант е да си оставите Е30-ковите датчици и да ползвате ABS от Е32 или Е31, но не съм ги пробвал и не знам как ще спира с тях. ABS-a ще ви трябва при всички положения, защото не можете да монтирате джанта 10J отпред, която да хване гума 275, за да спирате без ABS. To може, ама треа се жертва оптиката на Е30-ката.
Оттук нататък ви трябват ПАРЕ.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
BMW_DRIVER написа:GRINGO написа:BMW_DRIVER написа: ми ако сложиш 300мм и да искаш старите 15" няма да ти станат
Пробвал ли си ? Май не !
Май само си чел някъде че 300мм в 15-ка не става и само го преписа.
не мойте 312мм са на 17"нямам други джанти
![]()
312мм може да влезне в 15" но без спирачния апарат
п.п. сори за спама по темата на автора,че се уака както винаги (темата)
На пролет като сменям дисковете ще видиш как влиза 312мм в 15-ка

Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
GRINGO написа:BMW_DRIVER написа:GRINGO написа:BMW_DRIVER написа: ми ако сложиш 300мм и да искаш старите 15" няма да ти станат
Пробвал ли си ? Май не !
Май само си чел някъде че 300мм в 15-ка не става и само го преписа.
не мойте 312мм са на 17"нямам други джанти
![]()
312мм може да влезне в 15" но без спирачния апарат
п.п. сори за спама по темата на автора,че се уака както винаги (темата)
На пролет като сменям дисковете ще видиш как влиза 312мм в 15-ка
Тва няма ка да стане, не пиши глупости, освен ако джантата не е с ЕТ -60 или ЕТ-то на диска е такова и си с 'къстъм' шенкели.
4-буталното Брембо е по-ниско от супортен апарат и в комбинация с тия дискове едвам се навира в 16".
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
toranaga написа:Бате Сашо написа:...
Шшш, Саше, поне малко срам нямаш ли, ве?![]()
Гришата, дет му се пишеш супер-дружка, преди 2-3 месеца щеше да се запали и се размина на косъм, ве Саше и то тва от "вещата" ви работа в коша на червената Е30-ка. Като видях теча на бензин в коша от маркуча за вентилацията на резервоара и изтръпнах. Бяхте го запушили с болтче и маняшка скобичка, ама от зор се беше процепил и си фукаше бензинец в коша. Взех му колата за едно кръгче с още една прическа на дясната седалка и надушихме бензина, та отворихме предния капак, за да ви видим творенията. Гришата беше толкова снощен, че беше хванал един друг да го кара и не знаеше на кой свят е, та ако него ден го бяхме оставили да се връща с тоя теч и в тая лятна жега, почти нямам съмнение, че щеха да изгорят като факли и двамата някъде по пътя от ОМВ Горубляне до Овча Купел. А телефона си го вдигни, че ти звъня вече няколко пъти от няколко часа, да си изясним някои неща...
По темата:
312 мм. от Ауди ТТ с 4-бутални Брембо ор Е38 725тдс влизат в джанта 16"
294 мм. от Е46 328и с едно-бутален алуминиев апарат от Е39 525д също влизат в джанта 16"
За отпред трябват фланци 30 мм., за отзад не трябват.
Ползва се спирачна помпа с хидроусилвател от Е32 735и, която е диагонална и затова се налага да се пусне още една тръбичка за задна гума (без значение лява или дясна), с нея също се взима комбото, азотната сфера и маркучите за високо налягане, преправя се казанчето на хидравликата и след това ако щете вкарвайте и мотор от совалка, щото място вече има бол. Аз ползвам ABS от Е38 750и, който като прецизност няма нищо общо с дървото от Е30, но за него ще трябва да си сложите и датчиците от Е38-цата на колелата. Другия вариант е да си оставите Е30-ковите датчици и да ползвате ABS от Е32 или Е31, но не съм ги пробвал и не знам как ще спира с тях. ABS-a ще ви трябва при всички положения, защото не можете да монтирате джанта 10J отпред, която да хване гума 275, за да спирате без ABS. To може, ама треа се жертва оптиката на Е30-ката.
Оттук нататък ви трябват ПАРЕ.
Само те изгубих защо да не си се ползва е30-то серво с помпа от е34 с фланец или с помпа от е32 на е30ковото си серво пак.
А и защо да не може се спре без абс пак те изгубих. Няколко опита сме правили кое колко спира от 80, от 120 и от 180 до нула с е46цата с 345мм предни дискове и 330мм задни с абс и е30-та без абс спира повече. Опит и с sl65 съм правил ама тогава бах със семитата на федерал та да кажем, че не е меродавно вече...
Та нещо съм изпуснал в четенето за изкуството на спиарането, защо да е по-добре с абс.
Ако е заради блокирането на гумите това при мене го имаше преди да си оцеля правилните диаметри за отпред и отзад и педала нямаше никаква чувствителност и със съвсем леко пипане блокираха колелата. Но това си е грешка в системата, а не щото абс-а много помага.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Говорим за стрийт кола, а не за пистова бегачка, там ще се съглася с теб, че на сухо се спира по-добре без АБС, ама то се спира и с левия крак, нали, а и с други гуми, нали?
Както ГРИНГО беше споменал по-горе, на улицита, за да избегнеш удар, не му мислиш много много, а скачаш на спирачките. Така е и на магистралата при шофери, дет на са карали на писта и на са се учили как да спират. Така е и в дъжд, без начение как са те учили да спираш.
Ако ще си говорим за пистови бегачки, тва е друга бира.
АБС-а може да бъде изключен по всяко време и тогава дължината на спирачния път остава само в твоите ръце (крака в случая), така че според мен си е един много приятен и необходим компонент от този 'ъпгрейд'.
П.С. Що не се ползва серво? Ти що ползва 'педъл-бокс' за дрифтарката, ами не си сложи серво?
Както ГРИНГО беше споменал по-горе, на улицита, за да избегнеш удар, не му мислиш много много, а скачаш на спирачките. Така е и на магистралата при шофери, дет на са карали на писта и на са се учили как да спират. Така е и в дъжд, без начение как са те учили да спираш.
Ако ще си говорим за пистови бегачки, тва е друга бира.

АБС-а може да бъде изключен по всяко време и тогава дължината на спирачния път остава само в твоите ръце (крака в случая), така че според мен си е един много приятен и необходим компонент от този 'ъпгрейд'.
П.С. Що не се ползва серво? Ти що ползва 'педъл-бокс' за дрифтарката, ами не си сложи серво?

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
toranaga написа:Тва няма ка да стане, не пиши глупости, освен ако джантата не е с ЕТ -60 или ЕТ-то на диска е такова и си с 'къстъм' шенкели.
4-буталното Брембо е по-ниско от супортен апарат и в комбинация с тия дискове едвам се навира в 16".
Ще си говорим пак като му дойде времето.
Не съм със супортни апарати. С оригиналните двубутални съм си.
Много са ниски и офсета е такъв че дисковете са почти в края на джантата.
Самата конструкция си е така, офсета е същия като на оригиналните дискове.
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Шарко, по-правилния въпрос, който трябваше да зададеш, е не защо със серво или не, а защо точно с тая спирачна помпа. Ако видиш колко е юнашка, ще се сетиш защо не си спирал в началото, а е трябвало после да си подбираш диаметрите на дисковете.
Гринго, тук говорим за Е30, а не за Е21. Там нещата леко се различават.
Гринго, тук говорим за Е30, а не за Е21. Там нещата леко се различават.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
toranaga написа:Шарко, по-правилния въпрос, който трябваше да зададеш, е не защо със серво или не, а защо точно с тая спирачна помпа. Ако видиш колко е юнашка, ще се сетиш защо не си спирал в началото, а е трябвало после да си подбираш диаметрите на дисковете.
Гринго, тук говорим за Е30, а не за Е21. Там нещата леко се различават.
Разликата е в офсета на дисковете която се компенсира с 30мм фланци.
Нали така?
От там нататък е въпрос на подбиране на апарати джанти и прецизно измерване на адаптора.
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Забравяш, обаче, че офсета на диска е ограничен от разстоянието до шенкелите. От същото разстояние звиси дали планката е възможна или не, щото не можеш да я направиш с 5 мм. дебелина. 

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
toranaga написа:Говорим за стрийт кола, а не за пистова бегачка, там ще се съглася с теб, че на сухо се спира по-добре без АБС, ама то се спира и с левия крак, нали, а и с други гуми, нали?
Както ГРИНГО беше споменал по-горе, на улицита, за да избегнеш удар, не му мислиш много много, а скачаш на спирачките. Така е и на магистралата при шофери, дет на са карали на писта и на са се учили как да спират. Така е и в дъжд, без начение как са те учили да спираш.
Ако ще си говорим за пистови бегачки, тва е друга бира.![]()
АБС-а може да бъде изключен по всяко време и тогава дължината на спирачния път остава само в твоите ръце (крака в случая), така че според мен си е един много приятен и необходим компонент от този 'ъпгрейд'.
П.С. Що не се ползва серво? Ти що ползва 'педъл-бокс' за дрифтарката, ами не си сложи серво?
Защото сервото дето викаш за бегачка хем се случва да остане без вакум, хем нямаш много усещане за това колко спираш, защото при нас с тия твърди окачвания сцеплението трябва много да го усещаш за да спреш оптимално.
Другата причина е многото настроики на спирачното усилие, което предлага педалбокса.
Според мене абс-а работи само ако е в комбинация с някой от по-новите тракшан контроли и е независим за всяко коло, ианче си е пълна скръб. Особено па тия дето са на кръст или 2 предни един заден кръг, тия само с преден заден кръг па въобше не ги споменавам, с тях няма никво завиване ако си натиснал спирачките на малко по хлъзгаво.
Абре въобще тва спирачките си дълбока материя
Шарко, по-правилния въпрос, който трябваше да зададеш, е не защо със серво или не, а защо точно с тая спирачна помпа. Ако видиш колко е юнашка, ще се сетиш защо не си спирал в началото, а е трябвало после да си подбираш диаметрите на дисковете.
Гринго, тук говорим за Е30, а не за Е21. Там нещата леко се различават.
Диаметрите на помпите бре ... С е30ковото серво и е30ковата помпа колата си блокираше гимите с някво минимално докосване на педала. После със смяната на помпата нещата се пооправиха, но след като сложих педалбокса с правилните помпи разбрах какво е спиране
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Съгласен, ама ми е интересно да замерим спирачния път.
Ако искаш, да изберем един сух ден, ти си по-лек от мен, ама няма значение и да направим едно пробно спиране?
Не се заяждам, просто ми е интересно, аджеба как се държат спирачки 'правеняк' спрямо истински тунинг кит.
Ако искаш, да изберем един сух ден, ти си по-лек от мен, ама няма значение и да направим едно пробно спиране?
Не се заяждам, просто ми е интересно, аджеба как се държат спирачки 'правеняк' спрямо истински тунинг кит.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани