........
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
Успех, Бат Саше.
Кат влезеш в тоя бюджет (в което се съмнявам), дет си му дал разбивка по части, консумативи и марки (аз не бих си взел АТЕ, ама...), обади се да направим по едно спиране от 100+ км/ч (скорост по твое желание) и тогава ще разберем къде е клоюча от бараката.
И с тия дискове и накладки, дет си си ги набелязял, да не скърцаш после по светофарите...
За спирачната 'система' от Е38 също си помисли... и си помисли защо ти писах за от Е32. След това много неща ще ти се изяснят.
Има и един трети момент, че ще ти потрябва АБС, независимо дали искаш или не, щото Е30-ката е прекалено лека за тия спирачки и ако ще джанти 9J да накичиш отвред, площта на гумите пак няма да ти е достатъчна, за да спреш кат ората. АБС-а от Е30-ката го забрави, не става за нищо - ей ти още материал за разсъждения.
Пак ти казвам да си приготвиш едно 2.5 бона за спирачки, ако искаш наистина да спираш.
Ако искаш сиромашки вариант, 200 к.с. двигател се спира чудесно и със заводските спирачки на Е30-ката, само си избери по-читава комбинация от дискове и накладки.
Тоя ъпгрейд, дето ти се засилил да го правиш, ще ти трябва за кола над 250 к.с.

Кат влезеш в тоя бюджет (в което се съмнявам), дет си му дал разбивка по части, консумативи и марки (аз не бих си взел АТЕ, ама...), обади се да направим по едно спиране от 100+ км/ч (скорост по твое желание) и тогава ще разберем къде е клоюча от бараката.

И с тия дискове и накладки, дет си си ги набелязял, да не скърцаш после по светофарите...

За спирачната 'система' от Е38 също си помисли... и си помисли защо ти писах за от Е32. След това много неща ще ти се изяснят.
Има и един трети момент, че ще ти потрябва АБС, независимо дали искаш или не, щото Е30-ката е прекалено лека за тия спирачки и ако ще джанти 9J да накичиш отвред, площта на гумите пак няма да ти е достатъчна, за да спреш кат ората. АБС-а от Е30-ката го забрави, не става за нищо - ей ти още материал за разсъждения.

Пак ти казвам да си приготвиш едно 2.5 бона за спирачки, ако искаш наистина да спираш.
Ако искаш сиромашки вариант, 200 к.с. двигател се спира чудесно и със заводските спирачки на Е30-ката, само си избери по-читава комбинация от дискове и накладки.
Тоя ъпгрейд, дето ти се засилил да го правиш, ще ти трябва за кола над 250 к.с.
- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
slatanic написа:toranaga написа:То ако се вгледаш хубаво, това не са планки, а некво неземно творение на скрапер от Бронзовата ера.
Ма верно на отливки мязат и то бронзови.Виж кви шупли имат на отворите.![]()
Тоя некав луд фен трябва да е да ги монтира с тоя бронз.Или може би спирачките са за колата на тъща му.
ехх..., ама големи капацитети има тук бре,тези спирачки бяха мои и ги продадох на едно момче от софия,не бяха за тъщата а за моята кола,планките не са от бронз а пластмасови, ако искаш мога и на теб да ти направя такива ,ама не трябва да ги загряваш много щото почват да се топят... е нали само за позиране и без това ще ги ползвате

Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
Дам аз ги купих и съм много доволен(колега е много точен който ми ги праити) и не вярвам да излезнат такива цифри каквито споменаваш колега.не съм ги монтирал защото имам все още други неща да закупя преди да почна да правя каквото и да е било. Има едно момче от бургас , който е с такива спирачки и в момента си се движи колата и не му стъпиха на 2500 само да споделя.лек ден и нищо лошо към никого.
DDT
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
аз подкрепям тезата, че 30-ката си спира добре и със стоковите спирачки, само да си сложиш читави дискове и накладки
а за споровете по отношение на цените е важно кой за какво ги прави .. то едното следва от другото, примери бол

а за споровете по отношение на цените е важно кой за какво ги прави .. то едното следва от другото, примери бол


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
toranaga написа:Успех, Бат Саше.![]()
Кат влезеш в тоя бюджет (в което се съмнявам), дет си му дал разбивка по части, консумативи и марки (аз не бих си взел АТЕ, ама...), обади се да направим по едно спиране от 100+ км/ч (скорост по твое желание) и тогава ще разберем къде е клоюча от бараката.![]()
И с тия дискове и накладки, дет си си ги набелязял, да не скърцаш после по светофарите...![]()
За спирачната 'система' от Е38 също си помисли... и си помисли защо ти писах за от Е32. След това много неща ще ти се изяснят.
Има и един трети момент, че ще ти потрябва АБС, независимо дали искаш или не, щото Е30-ката е прекалено лека за тия спирачки и ако ще джанти 9J да накичиш отвред, площта на гумите пак няма да ти е достатъчна, за да спреш кат ората. АБС-а от Е30-ката го забрави, не става за нищо - ей ти още материал за разсъждения.![]()
Пак ти казвам да си приготвиш едно 2.5 бона за спирачки, ако искаш наистина да спираш.
Ако искаш сиромашки вариант, 200 к.с. двигател се спира чудесно и със заводските спирачки на Е30-ката, само си избери по-читава комбинация от дискове и накладки.
Тоя ъпгрейд, дето ти се засилил да го правиш, ще ти трябва за кола над 250 к.с.
предполагам че си прав за много от нещата, но правя първо спирачките, а после ще сменя и мотора. Сега пак ще помисля какво точно ще се прави ... Нядявам се разбираш че това е градивен спор и го водя само за да науча повече и да се обедим в написаното един от друг.

Бате Сашо написа:Казаха ми че се ползват 295-315мм дискове от ауди ТТ, но дали трябва да се направят втулки на централният отвор незная, и дали техните апарати са подходящи за целта, защото ако са само 1 или 2 бутала няма да постигна търсеният ефект, дали трябва да търся 4 бутални брембо апарати от е38. Другото което мисля е да сложа различно серво и помпа серво, най-вероятно двойно серво от е32,е34 или е38 - като на е38 незная дали е като другите 2 препоръчани ми тук. Незнам и там каква е разликата освен че е със по-голяма обем. И дали помпата към двойното серво е подходяща за комбинацията която искам да сглобя. Дали да ползвам оригиналната, дали от 124 мерцедес, дали от Рено или нещо друго. А тя определно има знаение в цялата процедура Но съм гледал помпи от е36 - 325 328 и м3 изглеждат по абсолютно същият начин. При задните дискове дали да ползвам от е46 или е36 328, защото са двойни, и дали и там има разлика в централен отвор, главина (ет), апаратите им? С тях ще трябват и двойни апарати, но те от какво трябва да са и защо??? (различни от е30 или е36 328)
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
e 28 performance написа:slatanic написа:toranaga написа:То ако се вгледаш хубаво, това не са планки, а некво неземно творение на скрапер от Бронзовата ера.
Ма верно на отливки мязат и то бронзови.Виж кви шупли имат на отворите.![]()
Тоя некав луд фен трябва да е да ги монтира с тоя бронз.Или може би спирачките са за колата на тъща му.
ехх..., ама големи капацитети има тук бре,тези спирачки бяха мои и ги продадох на едно момче от софия,не бяха за тъщата а за моята кола,планките не са от бронз а пластмасови, ако искаш мога и на теб да ти направя такива ,ама не трябва да ги загряваш много щото почват да се топят... е нали само за позиране и без това ще ги ползвате
Аве, прическа, що се обаждаш, когато трябва да замлъкнеш и да се навреш в мишата си дупчица, от която цвъркаш иначе сполучливо?
То в най-добрия случай и ти не си знаел какво продваш, тия планки 'купувача' може да си ги бие у главата до утре сутрин и пак няма да станат на планки. Апарати и дискове и аз мога да намеря и освен ако не съм ги чорил, ще излязат със 100 лв. над твоята цена, кат не включваме маняшките планки. Аве, МИШОК, не стига че имаш наглостта да лъжеш хората, ами и още имаш наглостта да се обаждаш след това. А ОВЦАТА, която си е купила тоя 'кит', освен да му пожелая успех и да внимава занапред, няма друго какво.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Тука извадиха томахавките
Иначе китът за 5 болта струва 1000 еврака в 300мм.де
Оттам нататък - дискове, накладки и апарати само остават
Като дискът може да е 345мм
Отзад е лесно - мост от 318ti и всичко е 6
Аз все още не съм решил 4 или 5 болта, но май ще са 4... Като се замисля преимуществата са по-големите дискове и по-големият избор на джанти, но аз ще спирам кола 200-220 коня и не мисля, че ми трябва диск по-голям от 300-312 отпред и 280/298 отзад.. Джанти все ще се намерят..
И определено съм се спрял на plug&play, като вариантите са D2 i 300mm.de - Д2 е малко по-евтин китът (4 диска, апарати, накладки), както и по-екзотичен, което се чудя дали е предимство, щото при евентуална повреда..
От 300мм.де целият кит 312/298 е с БМВ части, само дисковете ако дадат фира трябва да се вземат нови.
Цените бяха нещо от сорта 3600лв за Д2 и 4000лв за 300мм.де
Има и нещо друго обаче - дисковете на Д2 са нарязани, а тези от 300мм.де са надупчени, а аз много рядко чувам добри мнения за надупчени дискове..
От друга страна стоят немското качество срещу това на Д2 (не знам къде ги правят)
И те така..
А това е комплект за 5-болтова конверсия:


Иначе китът за 5 болта струва 1000 еврака в 300мм.де
Оттам нататък - дискове, накладки и апарати само остават

Като дискът може да е 345мм

Отзад е лесно - мост от 318ti и всичко е 6

Аз все още не съм решил 4 или 5 болта, но май ще са 4... Като се замисля преимуществата са по-големите дискове и по-големият избор на джанти, но аз ще спирам кола 200-220 коня и не мисля, че ми трябва диск по-голям от 300-312 отпред и 280/298 отзад.. Джанти все ще се намерят..
И определено съм се спрял на plug&play, като вариантите са D2 i 300mm.de - Д2 е малко по-евтин китът (4 диска, апарати, накладки), както и по-екзотичен, което се чудя дали е предимство, щото при евентуална повреда..

От 300мм.де целият кит 312/298 е с БМВ части, само дисковете ако дадат фира трябва да се вземат нови.
Цените бяха нещо от сорта 3600лв за Д2 и 4000лв за 300мм.де
Има и нещо друго обаче - дисковете на Д2 са нарязани, а тези от 300мм.де са надупчени, а аз много рядко чувам добри мнения за надупчени дискове..
От друга страна стоят немското качество срещу това на Д2 (не знам къде ги правят)
И те така..
А това е комплект за 5-болтова конверсия:

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки


Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Мноу е важно, тоз който дава темата да изкаже крайния резултат за тфа кво е закупил или сътворил, за да не си "фудим" целия форум с неща дето са минали в годините в повече от един път.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
KPETEH написа:Мноу е важно, тоз който дава темата да изкаже крайния резултат за тфа кво е закупил или сътворил, за да не си "фудим" целия форум с неща дето са минали в годините в повече от един път.


Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Бате Сашо написа:KPETEH написа:Мноу е важно, тоз който дава темата да изкаже крайния резултат за тфа кво е закупил или сътворил, за да не си "фудим" целия форум с неща дето са минали в годините в повече от един път.
ок обещавам веднага щом приключа с галимацията да напиша и каква е била рецептата
Бат Саше, с най-добри чувства пиша последния си пост в твоята тема.
Кат ти гледам мненията, без да се обиждаш, си некъв клавиатурен герой. Дадох ти прекалено много жокери, които трябваше да те наведят на някакви размилси, но от отговорите ти разбирам, че все още всичко ти е тъмна Индия и лицемерно си пуснал темата, а и лицемерно се опитваш да я довършиш без да загубиш форумното си достойнтство (което не струва много, ако трябва да повериш живота си на правеняк спирачки, нали?). Ако беше се опитал да вникнеш в проблематиката на тоя 'ъпгрейд' съвсем други мнения щеше да пускаш, а не " ок обещавам веднага щом приключа с галимацията да напиша и каква е била рецептата

Не аз 'флудвам' във форума, а креативни юзърчета кат тебе, дет дърпат лъва за опашката и пускат маняшки теми с маняшки въпроси, а после дават на задна, като опре работата до действие. Нищо лично, дано да докажеш обратното на това, което съм написал. Но практиката през годините показва, че ще си поредния езико-чешалник, щото ако беше сериозен досега да беше пуснал тема как се ПРАВЯТ тия спирачки, щото не е извънземна технология... Изискват се две неща - желание и пари. Всичко друго е подробности, както се видя в темата. При теб липсва едното от двете, ти си знаеш кое е, а може би и двете. Но което и от двете да липсва, тая тема не би трябвало да съществува, иначе се явява като пълен спам от началото до края.
Успех, Бат Саше и другия път преди да си биеш главата в стената форумно, че си изпуснал някаква маняшка обява, не е лошо да се сетиш, че си сиромах и така или иначе нямаше да ги купиш частите, а и че двигател 250+ к.с. няма да сложиш и в крайна сметка след няколко месеца ще пишеш пак същите глупости за спирачки и двигател, но все по-малко хора ще ти се връзват.
Не съм толкова цивилизован, за колкото си ме мислил, ама това не би трябвало да ти попречи да докажеш на всички в тоя форум, че си сериозен и скоро трябва да очакваме спирачен ъпгрейд 300+ мм. и 250 + к.с., нали Бат Саше, иначе ще си плюеш у сурата със всичките си цивилизовани велики постове?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
шонди гаридж Ве-Ес к27 фелибе къстъмс ... найс 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки
Явор написа:шонди гаридж Ве-Ес к27 фелибе къстъмс ... найс
То няма VS тука, щото Шунди гаридж = скрапер гаридж - справка червената Е30-ка на Гришата с маняшкия монтаж с високия тампон отляво и липса на каквито и да е било стойчици, заменени са със свински опашки навред и всичко се лашка в коша кат тъща при земетресение на 6-тия етаж, отделно и че вентилацията от резервоара не му е вързана и оня е готов да гръмне на път и да изгори като контрабандист във филм на Рамбо... тъжни работи общо взето. Та за какъв Шунди гаридж ми говориш? Тва е Шунди Е30 Мемориал. Скрапер неземен.

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Модове, разработки и предложения за спирачки и интериор
toranaga написа: щото Е30-ката е прекалено лека за тия спирачки и ако ще джанти 9J да накичиш отвред, площта на гумите пак няма да ти е достатъчна, за да спреш кат ората.
Какъв е смисалът тогава да се слагат такива спирачки, който могат да блокират колелата при всякаква скорост.
С такива спирачки печелиш по-малко загряване при по-продължително спиране.
Ако ги слагаш, за да предотвратиш ПТП в критична ситуация според мен ще спреш по-ефективно със стандартните
спирачки, защото при такава ситуация човек инстинктивно натиска много здраво и ще блокираш колелата.
Също така искам да попитам съотношението между диаметрите на гумата и спирачния диск не е ли от значение?
Какъв е смисал да сложиш 300мм диск и после 17-ка джанта? Нещо се губи смисъла.
Идеята е да доближиш максимално двата диаметъра , за да се намали съотношението межди рамената на двете сили.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани