Окабеляване на седалки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Окабеляване на седалки
Колеги, сменям салона. Колата е фейслифт, а салона който слагам е от кола преди фейса. Съответно буксите на предните седалки не съвпаднаха. За съжаление и цветовете на кабелите не съвпадат при пасажерската седалка и не знам как да ги свържа.
Ето какво е положението с кабелите:
Шофьорски - кафяв, бял-жълт, бял-син и 2 бр. черни. Двата черни са за пиропатрона. След буксите има разклонение. На едно място отиват кафяв, бял-син и бял-жълт, а на друго кафяв и бял-жълт(на фейсовата кафяв и жълт).
Пасажерска - преди фейс:бял-жълт, бял-син, кафяв, 2 бр. бели (пиропатрон), лилав-зелен, бял-червен и кафяв-черен.
След буксата се разклоняват на 3 снопа. Първият е с два кабела-кафяв и бял-жълт, вторият с три - кафяв, бял-жълт и бял-син, а третият лилав-зелен, кафяв-черен и бял-червен.
Пасажерска - фейслифт: 2 бр. черни (пиропатрон), кафяв, кафяв-черен, бял-кафяв, лилав-зелен, бял-зелен и бял-червен. След буксата се разклоняват на три снопа. Първият е от два кабела: бял-зелен и кафяв, вторият с 3: бял-син, бял-жълт и кафяв. Третият сноп отива към кутийката и също има три кабела - лилав-зелен, кафяв-черен и бял-червен.
Фактически разликата при пасажерската седалка са 2 кабела. На фйслифтовата бяха бял-зелен и бял-кафяв, а на предифейслифтовата са: бял-жълт и бял-син.
Някой може ли да каже кой кабел за какво е? Вече знам, че има разлика в мощностите на подгрева и за момента него няма да го свързвам, но всичко останало трябва да се свърже
Ето какво е положението с кабелите:
Шофьорски - кафяв, бял-жълт, бял-син и 2 бр. черни. Двата черни са за пиропатрона. След буксите има разклонение. На едно място отиват кафяв, бял-син и бял-жълт, а на друго кафяв и бял-жълт(на фейсовата кафяв и жълт).
Пасажерска - преди фейс:бял-жълт, бял-син, кафяв, 2 бр. бели (пиропатрон), лилав-зелен, бял-червен и кафяв-черен.
След буксата се разклоняват на 3 снопа. Първият е с два кабела-кафяв и бял-жълт, вторият с три - кафяв, бял-жълт и бял-син, а третият лилав-зелен, кафяв-черен и бял-червен.
Пасажерска - фейслифт: 2 бр. черни (пиропатрон), кафяв, кафяв-черен, бял-кафяв, лилав-зелен, бял-зелен и бял-червен. След буксата се разклоняват на три снопа. Първият е от два кабела: бял-зелен и кафяв, вторият с 3: бял-син, бял-жълт и кафяв. Третият сноп отива към кутийката и също има три кабела - лилав-зелен, кафяв-черен и бял-червен.
Фактически разликата при пасажерската седалка са 2 кабела. На фйслифтовата бяха бял-зелен и бял-кафяв, а на предифейслифтовата са: бял-жълт и бял-син.
Някой може ли да каже кой кабел за какво е? Вече знам, че има разлика в мощностите на подгрева и за момента него няма да го свързвам, но всичко останало трябва да се свърже
Re: Окабеляване на седалки
демек си взел ел,салон предполагам
Зависи какви екстри има и кои искаш да подкараш,става за повечето мн лесно

Зависи какви екстри има и кои искаш да подкараш,става за повечето мн лесно

- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Окабеляване на седалки
Не съм взел ел. салон. И двата са рекаро, с подгрев. Просто сложих кожен
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Окабеляване на седалки
Ако все пак на някого му се наложи да прави тази операция ето как са нещата:
пироптароните - без начение
съвпадащите по цвят - ясно
останалите три са за подгряване на седалките (разделят се на два снопа за седалка/облегалка). Кафяв - маса. Бял-жълт е +, който идва от копчетата. При фейсовите е бял-зелен. Бял-син е управляващ от седалката и при фейсовте е бял-кафяв.
пироптароните - без начение
съвпадащите по цвят - ясно
останалите три са за подгряване на седалките (разделят се на два снопа за седалка/облегалка). Кафяв - маса. Бял-жълт е +, който идва от копчетата. При фейсовите е бял-зелен. Бял-син е управляващ от седалката и при фейсовте е бял-кафяв.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Окабеляване на седалки

Сега като се замисля, можеше да лепнеш по едно съпротивление на захранващите жици и да ограничиш големината на тока и съответно мощността от блока до 80 Вата. Ако искаш помисли за този вариант, но ако не прекаляваш с максималната степен на подгрева, няма да имаш проблем и при това положение.
ПП И много добре правиш, че си завършваш темата, макар и да не срещна много помощ
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Окабеляване на седалки
И аз мислех да намалявам мощността, но зависимоста се оказа друга. При поставяне на по-слаби реотани се разтоварва управляващият блок - копчето (в случая с 30%).
Да, завърших темата, защото смятам, че ще бъде полезна. Дори вече получих допълнителни въпроси на ЛС. Ако някой го беше написал преди мен нямаше да загубя толкова време да се чудя кой кабел за какво е и дали няма да стане беля ако ги разменя. Нали за това е форума - да обменяме информация и да си помагаме
Да, завърших темата, защото смятам, че ще бъде полезна. Дори вече получих допълнителни въпроси на ЛС. Ако някой го беше написал преди мен нямаше да загубя толкова време да се чудя кой кабел за какво е и дали няма да стане беля ако ги разменя. Нали за това е форума - да обменяме информация и да си помагаме

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани