325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

325 тдс

Мнение от petio » 01 Дек 2005, 11:07

Та значи искам да си взема 325 тдс. Онзи ден гледах една, всичко е ОК само едно ме притеснява. Когато работи колата отпред се чува едно странно свистене или скърцане незнам точно. Пича ми показа перката и виското и като ги разклати наистина имаха доста луфт. За първи път виждам подобно нещо и искам да ви питам имате ли представа от какво се получава и колко ще струва да се оправи. Търсих из търсачката но само за вискота имаше малко инфо. Но незнам проблема дали е виското или некой лагер или де да знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 01 Дек 2005, 11:40

На Симеон ми предлагаха нова перка на 30лв. а виско за 120лв. фирмата мисля, че беше нещо като SAGH или нещо подобно не се сещам, но се водела що горе добра

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 01 Дек 2005, 12:43

kopchev написа:На Симеон ми предлагаха нова перка на 30лв. а виско за 120лв. фирмата мисля, че беше нещо като SAGH или нещо подобно не се сещам, но се водела що горе добра


Цената за перката и виското при ТДС-а е доста по висока!
Около 250-300 до колкото си спомням!
А в Дару- над 400 без ДДС!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 01 Дек 2005, 13:19

Ако е карана продължително време с такъв луфт и е повече скърцането отколкото свистенето , при оглед обърни повече внимание и на оста/помпа . Не е задължително , но е препоръчително ако я взимаш .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 01 Дек 2005, 14:19

Кое е тази ос/помпа, че нещо не схванах? И да скърцането е повече от свистенето и като е изгасен мотора като я хванеш доста се клати!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 01 Дек 2005, 14:48

защо не закараш колата на пълен преглед + диагностика, те ще ти кажат какво и е, няма смисъл да гадаеш при покупка на кола и то дизел!
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 01 Дек 2005, 15:07

petio написа:Кое е тази ос/помпа, че нещо не схванах? И да скърцането е повече от свистенето и като е изгасен мотора като я хванеш доста се клати!


Разбрахме се като "глухия" и " слепия " :mhihi:
Имах предвид скърцане по време на работа на двигателя.
Имах при е34 горчив опит от разбита перка - вибрациите и биенето не са притеснявали никой , поради което още в Германия след закупуване и 300 км. каране се наложи подмяна на водна помпа . Това имах предвид !

Колегата е прав , да не импровизираме а да се извърши преглед !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 02 Дек 2005, 3:12

много ми е чудно как се получило това моя съвет не купувай нищо с проблем той после ще си дийде но после , ако колата е прегрявана то главата е напукана 100 процента не казвам че няда да кара просто е напукана познавам един дизел с 220 си върви с напукана глава и си кара но всичко си прецени
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook