Проблем с алармата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алармата

Мнение от sadex5 » 26 Сеп 2010, 18:29

Бижоне, трябваше с това да почнем, че е СЕРПИ СТАР :mhihi: Казвам ти отсега че нямаш обемен датчик, може би и шоков....При това поставяне и давам да ти опази колата 4 минути, при условие че нямаш осигуряване на предния капак.....Пълен боклук, дай някой лев но си сложи една хубава българска аларма
Сега за проблема ти конкретно, отиваш в първата фирма, поставяща аларми и им казваш за проблема, просто да замерят изходите към мигачите....Или направо я смени, http://www.lesibg.com/ това са много добри аларми...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 27 Сеп 2010, 9:08

красота :) и може ли по някакъв начин да сложа аларма някаде до към 150лв. и да ми се направи дистанционното да ми е на ключа както е сега или няма надежда?
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с алармата

Мнение от cls6666 » 27 Сеп 2010, 12:22

sadex5 написа:Когато се слага допълнително, също се ползва този бутон.....Просто се дублира модула GMIII...За да се разбере, кажи има ли допълнително дистанционно. с оригиналния ключ не може да се пуска друга аларма, заради честотата . Казва се Hood sensor. Една от причините да се подменят алармите, това е след катастрофа, почти винаги отказва модула на централното..... И се дублира с друга аларма, със своя управляваща верига. Проблема е че много малко алармаджии исползват Internal motion sensora, тоест този за движението в купето, тъй като не знаят как да го вържат.. На немски е Ultrashallmodul. Много малко, да не кажа почти са единици, които знаят как да вържат неоригиналната аларма към приемника в багажника, за да ползват оригиналния ключ....
На е38 този бутон е отпред и понякога хората лудват заради него, все е мокър и дава проблем...

когато колата няма фабрична аларма просто не го слагат този бутон ,както и окабеляване
той бутона на е39 е само за алармата(при колегата го няма на снимката)
иначе съм виждал няколко неоригинални аларми ,но точно за е39-и се управляват от оригиналния ключ,скоро даже имаше и тема
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 27 Сеп 2010, 13:15

но то си има бутон но е над фара то се вижда на снимката!но мен ме интересува ако сложа аларма може ли да се направи да си се отключва от дистанционното на ключа?ако може моля Ви кажете къде да отида!
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алармата

Мнение от sadex5 » 27 Сеп 2010, 15:19

Колега казвам ти, иди да я види някой майстор на аларми, проблема с мигачите се оправя точно за 10 мин с пауза за цигара.
Може да се направи със ключа, да, но повечето майстори го правят по простия начин, а не по начина който трябва....
Оттам идва и объркването на колегата от по горния пост.
Колега има два вида аларми, това са тези които се управляват по обучен ключ, и други на които се ползва оригиналния модул....има и такива които се управляват по обратна връзка по шина, тоест като на колегата, тои си командва централното, а алармата отговаря на тези команди...Но тогава има други проблеми като кореспонденцията с ECCW-3 модула. Това са Мета систем алармите...
Другия, е вече с настройка на DWA със ДИС.....Ама това е за спецовете
На колегата бих казал, иди някаде където слагат аларми или се обади на фирмата, която по нагоре ти дадох те ще те насочат и за хубава аларма....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с алармата

Мнение от cls6666 » 27 Сеп 2010, 16:10

под оригинална имах предвид DWA естествено
при мен има и двете аларми ,като едната е с отделно дистанционно,която съм си слагал аз заради шоковия датчик-китайска
другата е оригинална DWA ,но пак допълнително монтирана пак от мен
понеже колата нямаше никаква
нека някой колега от софия го насочи при някой изпитан вече майстор ,че да не пуска други теми
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook