Проблем с алармата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Проблем с алармата

Мнение от bijona » 23 Сеп 2010, 13:27

Възможно е да има подобна тема за което се извинявам и се надявам да ми помогнете!!! :help: :help: :help:
Здравейте колеги имам следния проблем : днес забелязах, че като отключвам и заключвам с алармата(фабрична) от едната страна не мигат мигачите.Цялата лява страна(като застана срещу колата) не и светят мигачите.А иначе си светят като ги пускам.Колата е е39 525д 2003г. комби.
ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е?МОЖЕ ЛИ ДА Е ОТ БУШОН?

Благодаря ти предварително!!!!
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с алармата

Мнение от cod-cdbp » 23 Сеп 2010, 17:49

A на авариики бачка ли въпросната страна ???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Re: Проблем с алармата

Мнение от M_krika » 23 Сеп 2010, 21:13

Пробваи с клемите да акумулатора,откачи някоя за 30 мин и виш какво ще стане.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 24 Сеп 2010, 9:16

Всичко друго си работи с мигачите или с аварииките.Само с алармата не работят.
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от im0tep » 25 Сеп 2010, 0:14

Пробва ли да откачиш акумулатора и да дадеш КЛЕМИТЕ на късо ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 25 Сеп 2010, 17:59

не а клиновете това са "буксите" за акумулатора нали?
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от im0tep » 25 Сеп 2010, 19:03

bijona написа:не а клиновете това са "буксите" за акумулатора нали?


Казва се КЛЕМИ а не КЛИНОВЕ :))) Да ,това са "буксите" които се захващат за акумулатора. Ето тук пише как става http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 901#532901

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алармата

Мнение от sadex5 » 25 Сеп 2010, 20:22

Колега и да нулираш системите, пак няма да стане...Проблема сигурно е в GMIII модула ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с алармата

Мнение от cls6666 » 25 Сеп 2010, 20:43

колега я кажи първо алармата (сирената)вижда ли се в коша,че има и такива които се управляват от оригиналния ключ,а не са точно фабрични но пак са за е39
фабричната аларма е сирена в задния десен подкалник ,сензор за наклон и обемен датчик на тавана другото го върши гм -модула
мисълта ми е че модула на алармата (ако не е оригиналната) може да е проблема
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 25 Сеп 2010, 22:31

за алармата не съм сигурен дали е фабрична отключва се и се заключва от ключа(дистанционното).Ина сирена от пред под абс блока май е за нея друго не знам така я купих колата преди няколко месеца ако има значение тя е комби.къде евентуално могат да ми кажат дали е фабрична или някой тук колега от форума от софия да ми предложите а и как да тествам този модул???
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алармата

Мнение от sadex5 » 26 Сеп 2010, 1:16

Колега, веднага ми дойде това на ума, значи алармето е оригинално, когато си го пускаш от ключа, и нямаш дистанционно, отделно, т.е от тез китайските, като това да кажем на снимката...Ако ти е от ключа работещо, виж дали не са изкормили алармата и да са те оставили само на централно....Мига ли диода на огледалото.....
Направи опит само, отключи колата с ключа когато е задействана алармата, и ако свирне нормално и замигат мигачите, кажи...Неоригиналните аларми на БМВ се слагат под джабката, кадето е ЛЦМ модула, за да се хванат всичките клонове на веригата...Сиренката ти е отпред, щото не са знаели как да подадат на оригиналната ток, и най-близкото място е там отпред на ботуша...
1. Установи дали тази аларма работи въобще, много от собсвениците на БМВ не знаят даже, че имат фабрична.
2.Ако е окей всичко и замигат при отваряне всичките мигачи като авариини плюс сирената да вие, начи проблема ти е в веригата към мигачите. Релетата са две, едното, което е силово реле за управление на мигачите и реле за централното, тъй като се подава да кажем плюс или минус за отварянето на вратите.
3.Кабела, който излиза от алармата към мигачите, обикновенно е СИВ, се разделя на две, на всеки от него има по един диод обикновен, ето там е проблема.....Или диода е пробил, и алармата е окъсена, когато си давал мигач, или е прекъсната връзка. Релето е вътре в блока...На хубавите има две, за лява и дясна страна....
4. Иди при някой алармаджия, и му кажи да ти върже паралелно лявата секция и дясната, имаш готовите връзки до алармата, да замери дали кабела до мигачите не е нещо прекъснат и си готов.....Работата е за 10 мин най-много.

Моя опит от слаганите допълнително аларми на БМВ е 95 % проблем после, я акумулатора отива,я проблеми с тоците като твоя да кажем.....Слагал защити някой, прекъсва веригата на бензиновата помпа, и после що колата прави проблеми......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с алармата

Мнение от cls6666 » 26 Сеп 2010, 10:40

друго по което може видимо да се ориентира при оригиналните аларми има бутон на левия филтър на климатика,при другите ще е на друго място
цъкни една две снимки на сирената и така ще се разкрие мистерията
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с алармата

Мнение от sadex5 » 26 Сеп 2010, 15:24

Когато се слага допълнително, също се ползва този бутон.....Просто се дублира модула GMIII...За да се разбере, кажи има ли допълнително дистанционно. с оригиналния ключ не може да се пуска друга аларма, заради честотата . Казва се Hood sensor. Една от причините да се подменят алармите, това е след катастрофа, почти винаги отказва модула на централното..... И се дублира с друга аларма, със своя управляваща верига. Проблема е че много малко алармаджии исползват Internal motion sensora, тоест този за движението в купето, тъй като не знаят как да го вържат.. На немски е Ultrashallmodul. Много малко, да не кажа почти са единици, които знаят как да вържат неоригиналната аларма към приемника в багажника, за да ползват оригиналния ключ....
На е38 този бутон е отпред и понякога хората лудват заради него, все е мокър и дава проблем...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 26 Сеп 2010, 16:42

Ето снимки на сирената където е и надписа в/у нея на филтрите няма бутон а е от пред над фара снимал съм го.При отключване с ключа или с дистанционното което е на ключа се чува от едно и също място пипкането.
МОЛЯ ВИ АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ И ЖИВЕЕ В СОФИЯ МОЛЯ ДА ПИШЕ ИЛИ МИ ПРЕПОРЪЧАЙТЕ НЯКОЙ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Обществен транспорт с билетче
Мечтае да кара: Mustang Shelby GT500 от 1967г.

Re: Проблем с алармата

Мнение от bijona » 26 Сеп 2010, 16:43

Ето и останалите снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Преди можеше да намериш жена,която да може да готви като,майка ти,а сега можеш да намериш жена,която пие като баща ти.

Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook