изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от Se7ven » 11 Май 2010, 23:04

mad_presley написа:
Se7ven написа:Няма за какво да ми благодариш, само, че странното е що пак ти светят лампите, нали ги спряхме с NSC Expert-a, правихме няколко опита и не светваха, много странно.
Незнам дали има връзка ама с 4-5 опита чак спряха, качването на кодирания файл пропадаше. Трябваше да се върнеш да ги помачим още веднъж.

Kое точно опита да промениш в fsw.psw файла на LCM-a, че не се получи?


CC_MELDUNG_AL_L -първо това но не спряха и го включих пак
CC_ABBLENDLICHT -после това и спряха или поне докато бях там

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 12 Май 2010, 7:23

да докато бяхме до колата и си говорехме не излезе чека ,после спрях заключих я ходих напред назад и като запалих пак се появи
между другото имам работещ нцс експерт благодарение на badsharki и насоки как да извадя въпросния FSW_PSW файл и можем да го разгледаме
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от badsharki » 12 Май 2010, 9:09

Трябваше да изключите тези две функции в LCM-a, ама май няма значение вече след като си сложил залъгалките:

Код: Избери целия код
ABBLENDLICHT_PRUEF
melden

FEHLER_ABBLENDLICHT
melden


"melden" става "nicht_melden"

Аз също съм против всякакви афтермаркет доработки по колата и което може да се направи оригинално, да се направи, ако не може по-добре да не се прави изобщо. Въпреки че си сложил залъгалките, можеш да опиташ пак с кодиране и да инсталираш залъгалките където им е мястото, т.е. в коша за боклук. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 12 Май 2010, 18:19

е аз ги сложих като крайна мярка мога да ги махна :|
тия дни ще изкарам файла , да видиш дали го има
а това което изключихме за какво е?
е трябва да се съгласиш че добре регулирания ксенон свети по добре от старите Н7,да не говорим че я купих с най обикновенния RDS tape reverse който свири отвратително при положение че имам jvc exad(а и тази плоча на която се монтира е копирана от бмв част-не е на китайците)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от mad_presley » 12 Май 2010, 22:59

Se7ven написа:CC_MELDUNG_AL_L -първо това но не спряха и го включих пак
CC_ABBLENDLICHT -после това и спряха или поне докато бях там

Ето това са правилните редове, които трябва да се променят:

badsharki написа:Трябваше да изключите тези две функции в LCM-a, ама май няма значение вече след като си сложил залъгалките:

Код: Избери целия код
ABBLENDLICHT_PRUEF
melden

FEHLER_ABBLENDLICHT
melden


"melden" става "nicht_melden"



Едното е за Check, а другото е за Cold Chek-a.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от yellowsubmarine » 19 Сеп 2010, 14:32

те представляват обикновенни електролитни кондензатори 4700мф/16 волта или 32 волта -по избор
свързването е просто на всеки кондензатор се запоява по едно късо кабелче изолира се добре с термошлаух и изолирбанд(някъде ентусиастите бяха направили кутиика с букси)
така кондензатора се свързва с инсталацията някъде до буксата и се спазва поляритета +и-


Колеги, може ли малко инфо за е46 преди фейса дали става с този кондензатор (с 55W ксенон съм)? Също така свързването паралелно (успоредно) ли е или последователно? Къде се връзва - преди или след баласта? Изолирането на кондензатора не пречи ли за охлаждането му и така да пробие и/или изгори?

P.S. това 4700 мф милифарада ли е или микрофарада :roll:
Последна промяна yellowsubmarine на 19 Сеп 2010, 16:37, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от anzak » 19 Сеп 2010, 16:09

микрофарада е и се връзва паралелно на 12-волтовия кабел преди баласта има си много голям минус на самия кондензатор за да не объркаш поляритета
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 19 Сеп 2010, 20:51

ако се затрудниш имам снимки на кондензаторите-даже се търкалят в багажника мога да ти ги пратя (ама еконта е повече от тях)пиши на лично ако имаш проблеми
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от yellowsubmarine » 19 Сеп 2010, 21:26

Благодаря за помощта, намерих един магазин тука в София и имат 4700 микрофарада (uF) 25V 105 градуса и ще си купя от тях (по 50ст. е бройката). Смятам да ги вържа с устерклема успоредно на кабела преди баласта и ще видим ще свети ли чека. Ще пиша за резултата след време :bchug:

P.S. Трябва ли да откача акумулатора преди интервенцията или не?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 19 Сеп 2010, 21:35

по добре ги запои,или има едни връзки дето са специално за това като мостове са,скоро гледах в практикер при авто-нещата(пластмасови са като клипси)
пп.и да кажеш дали изчезна чека да знаят и останалите :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от yellowsubmarine » 25 Сеп 2010, 14:21

Момчета, всичко стана като по вода, няма вече да свети чека на светлините за таблото. Кондензатора го вързах с устерклема, важно е да отбележа, че дългото краче на кондернзатора трябва да се върже към жълто-зеления кабел, а късото краче към кафявия кабел :bchug:
Само да питам тази схема залъгва компютъра, че съм с халогенни крушки или не позволява да минават чек импулсите, в смисъл ако ми изгори крушката на ксенона ще светне ли чека?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 25 Сеп 2010, 17:19

не няма да светне .....модула няма как да разбере че лампата или баласта не работят(аз разбрах че баласта не работи от катаджиите :D )
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от yellowsubmarine » 27 Сеп 2010, 1:40

Добре, а защо понякога като паля колата ми светва левия или десния чек и като пусна фаровете наистина не свети тази крушка, за която свети чека и след няколко секунди (10-20) се гаси чека и крушката си светва?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от cls6666 » 27 Сеп 2010, 12:04

отдавам го на лайтмодула на е46,при мен като включа ксенона и светват двата и после светва единия ''фар'' на борда,с кондензаторите не светеше изобщо
баластите оригинални ли са или китайчета?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: изключване на чека за изгоряла лампа ксенон-решение!

Мнение от yellowsubmarine » 27 Сеп 2010, 12:28

Ами от колегата Babuna са, предполагам китайски, за 100 лв ксенон едва ли са други. Просто ми е чудно защо го прави понякога, а не винаги :dunno: Също забелязах, че като паля колата вечер (още не съм включил фаровете) светлините ми примигват отпред :shock:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook