Проблем с паленето + клип
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Проблем с паленето + клип
vanka7a написа:Може да смуче въздух от някаде. Както по-горе са писали - стъпково моторче. (може и вече да е за смяна, с чистене да не става). Според мен не е от дросела, може да е регулатора за горивото.
П.С: Нещо бая чука този двигателС какво масло си ? Кога си го сменял ? Повдигачите бая тракат ми се струва
Привет колега.Значи смучеше въздух от маркуча ,който е от регулатора до дросела.Оказа се цепнат.Смених го и вече не смуче.Миналата година имах проблеми с оборотите (играеха нагоре надуло) .След като дърпах един познат(мицобиши спейс) и той дърпаше ръчната за да обирал луфта между нас.Както и да е важното е ,че се прецака.Оказа се блокирал палец.След като повиках едно майсторче и какво прави незнам и се оправи всичко.Ако е от стъпковия мотор мисля че ще играят постоянно оборотите.Как мога да проверя регулатора дали е вред ??? да наистина повдигачите ми тракат и то много

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблем с паленето + клип
колега карай така кочината що се опитваш да се вкарваш във скъпи филми след като си я карал така вече 3 години .. като здаде багажа - на части и толкоз .. М40 това му е съдбата .. отделно като я слушам си за вал с кобилици .. така че не се занимавай ...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с паленето + клип
Привет колега, ти за 400лв. ще си вземеш М42/44, така че не се занимавай
Смени си маслото обаче, защото на мен лично докато стигна 2-те жълти лампи ще съм минал 14 000км
Ако сменяш марката на маслото сипвай на БМВ 10в40
Карай си я със здраве и да не ти пука за тоя двигател



Карай си я със здраве и да не ти пука за тоя двигател

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Проблем с паленето + клип
Е то с мотул маслото се чува ,а с това БМВ масло неискам да си представям кви са звуците 

I'm slowly drifting


- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Проблем с паленето + клип
Еми и на мен ми се струва малко множко парите за повдигачите.Както вие казвате ,ще мога да взема м42-44 за тези пари.Жалмие да го гледам така как се мъчи този двигател докато е по-студеничко.Нямам проблеми с изрязването и си дига 6500 оборота до прекъсвач.Всепак първа кола ми е
.Като гледам май ще ви послушам и ще си карам така колица до изживияване. После ще му мисля какво да правя.Мерси много колеги за съветите който ми дадохте.Ще си почистя стъпковия мотор и дросела ,ще си сменя маслото и ще си карам така колицата.Само ако можете да ме посъветвате какво масло да му сложа на този двигател ???? Значи да подчертая колата масло не гори.колкото сложа с леки отклонения от сорта на 20 мл по малко изкарвам при смяна.
мерси много за съвететите който ми дадохте.поздрави и умната


мерси много за съвететите който ми дадохте.поздрави и умната


може всичко да е ,да ама не е бмв 

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с паленето + клип
Motul 6100 (10в40), БМВ 10в40.. Няма какво да му се притесняваш на двигателя - той може да те надживее, нищо че чука така
Май не сте се заслушвали в двигателите на Алфа ? При тях вариаторите (част с цел повдигане на мощноста с няколко коня) се прецакват на 100 000км. и няма оправия
Така че колега, по- скоро ще изгният ламарините, отколкото да умре ДВГ-то 



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с паленето + клип
Това при паленето не става ли и малко газ да му подадеш та да не те дразни и да ти гасне,тогава ще задържи ли обороти..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Проблем с паленето + клип
vladi_a_i написа:Това при паленето не става ли и малко газ да му подадеш та да не те дразни и да ти гасне,тогава ще задържи ли обороти..
Значи като запаля двигателя и веднага дам газ се опитва да гасне(едвам държи 200 оборота) за около 10-15 сек след което се изфорсирва докрай и всичко се оправя.
може всичко да е ,да ама не е бмв 

- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с паленето + клип
Според мен(но не е задължително да вземаш под особено внимание моето мнение): стъпковото ти моторче е задръстено с чернилки вътре. Оста на клапичката на тези стъпкови моторчета с годините си разширява гнезденцето където "лагерува" към корпуса на самото моторче, но тези луфтове се компенсират до едно определено време именно тези чернилки в моторчето дето се наслояват с времето. Когато времето е студено му трябва малко време да се врътне няколко пъти клапата и именно затова не иска от раз да запали и да закове на 800-900 оборота. А като е топло мизериите в моторчето не са толкова сковани, ако мога така да го кажа. Значи аз имах преди време проблем със стъпковото моторче и то от време на време само, ама един ден като се чудех какво да правя реших да го изчистя и познай.... изчистих го, светна като ново, ама после ми светна джоба - 70 лева за моторче втора ръка, което е в същото състояние както си беше старото преди да го изчистя. От чистенете мизериите от вътре паднаха и се появи луфта в мястото където си лагерува оста на клапата на моторчето. Почна да ми заяда направо клапата и или заядаше отворена и оборотите на празен ход отиваха на 2500 или заядаше в положение затворено и колата гаснеше като е на свободна. Научих се да карам и така докато намеря втора ръка моторче. С левият крак натисках съединител или спирачка, а десния ми коригираше работата на мотора на празен ход, но когато колата се караше от гаджето ми на всяко освобождаване се налагаше да заработва стартера после. Според мен не си утежнявай живота и финансовото положение сам. Реално погледнато проблема не ти е кой знае какъв. Палиш два пъти сутрин и това е. Ти да си здрав. Баща ми казва един лаф: "Нещо докато не се скапе не го сменяй, че не знаеш на какъв боклук ще попаднеш". Хайде със здраве и сори ако съм отегчил някой с много четене!
Карам бавно! Стигам Бързо!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани