m30b35, съединител и маховик тунинг
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
AcOrP написа:ако ти е читав маховика и си решил да го сменяш с не демферен свиркай имам интерес към стария,че моя е тръгнал и съм зел от м106 но е с различна стъпка и трябва и със стартера да се разправям.
ОК, само да стане

Биели - не съм виждал, мисля че се отплеснахме от темата. Мерси Ви за мненията, ама няма смисъл да ме убеждавате че няма полза от 7 кила по-лек маховик, без значение че биелите на м30-ката са по-тежки. Мотора е М30, не М50. За това е темата - кой маховик (под 10 кила) става на М30 и с какъв съединител.
- m30b35
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Русе / Stuttgart
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535D
- Мечтае да кара: 80 метрова яхта
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
slavianko написа:Ти виждал ли си една до друга биела на М50 и на М30nalexandrov написа:Принципно мотора ще е в е30. И не е чак толко тежък колкото се опитват да го изкарат всички :
Цитираните тука килограми мисля че са на необорудван мотор, гледал съм по други места 212 кг, но и там разликата с М50 и М52 е малка (10-15 кг.)
http://www.zerotohundred.com/newforums/euro/281-the-bmw-engine-lists-specs-and-faqs.html
Та ако смъкна 7 кила от маховика ... не бих казал че 10 кила си заслужава да се говори че бил тежък ... аз съм 60 кила![]()
Ти като си турбинирал м50, защо не помисли да турбинираш м30 да разберем кой е по здрав или по добър мотор






- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
Ако когато почнах с турбинирането бях на тоя акъл никога нямаше да турбинирам М50 а щях да си взема едно М30 В35 и да го надуя него. Спор няма че са брутално здрави но не ме разбра какво исках да кажа. По онова време немеца се е презапасил и е набучил повече желязо отколкото е било необходимо. Това е в плюс ако ще се турбинира но за атмосверка не става. Това животно ако няма налягане е мудно и това си е. Та това имах в предвид. Иначе за здравината спор няма. Въпреки че и Първото М50 В25 без ваноса пак е един от по яките мотори. Бих казал че е със сравнително здрава карантия а същевременно са със развъртяни глави и са перфектни и за атмосверки.m30b35 написа:Ти като си турбинирал м50, защо не помисли да турбинираш м30 да разберем кой е по здрав или по добър моторвсичко от м20 и м30 на сетне си е просто мотор
Просто да защититя старите машинки
Мотори като м30 държат до 600-700 кончета без да пипаш нищо по тях а с подходящите тунинг части има мотори и над 1200 к. но струват колкото нов бумер
Исках да се видя с теб като си бях в Русе да видя турбовката ти , но нямах време миналия месец да пиша дори
Вече съм се отказал да турбинирам , колкото и коне да има никога не са достатъчно
А като наминаваш към Русе обади се и ще обиколим едно две кръстовища с бимата


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
Моля ви, придържайте се към темата. Не е въпроса кой мотор тежи повече и може ли да се турбинира, а какъв лек маховик и съединител може да се сложи.
Мерси.
Мерси.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
Ми те нещата са свързани ама то трябва да и да помисли малко човек. Все пак кво ли съм тръгнал да давам акъли като няма кой да ги приеме. Тя поговорката правилно гласи че "насила можеш да вземеш но да дадеш не" Та в тоя ред на мисли правете си квото искате.nalexandrov написа:Моля ви, придържайте се към темата. Не е въпроса кой мотор тежи повече и може ли да се турбинира, а какъв лек маховик и съединител може да се сложи.
Мерси.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
slavianko написа:Ми те нещата са свързани ама то трябва да и да помисли малко човек. Все пак кво ли съм тръгнал да давам акъли като няма кой да ги приеме. Тя поговорката правилно гласи че "насила можеш да вземеш но да дадеш не" Та в тоя ред на мисли правете си квото искате.nalexandrov написа:Моля ви, придържайте се към темата. Не е въпроса кой мотор тежи повече и може ли да се турбинира, а какъв лек маховик и съединител може да се сложи.
Мерси.![]()
Мерси ти за труда, думите ти не отиват на вятъра

След време е много вероятно да реша да го турбинирам, това беше една от причините да се спра на м30 въпреки че много хора ме съветваха да избера м50 мотор. Но известно време ще се кара атмосферка, та за сега плана е да не го сгъстявам, но каквото мога да олекотя. Да не говорим, че като тръгна да слагам турбо пак ще се върна на въпроса за съединителя, стандартния сигурно няма да издаяни ...
- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
става маховик от м20(лекия),избиваш му венеца пристъргва се малко и набиваш този от м30-то слагаш и съединителя от м20-та 

- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
e 28 performance написа:става маховик от м20(лекия),избиваш му венеца пристъргва се малко и набиваш този от м30-то слагаш и съединителя от м20-та
Хм мерси, ще имам в предвид подобно решение. Не се бях замислял за такова нещо ... даже не бях забелязал че маховика не е 1 цял детайл.
- m30b35
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Русе / Stuttgart
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535D
- Мечтае да кара: 80 метрова яхта
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
nalexandrov написа:slavianko написа:Ми те нещата са свързани ама то трябва да и да помисли малко човек. Все пак кво ли съм тръгнал да давам акъли като няма кой да ги приеме. Тя поговорката правилно гласи че "насила можеш да вземеш но да дадеш не" Та в тоя ред на мисли правете си квото искате.nalexandrov написа:Моля ви, придържайте се към темата. Не е въпроса кой мотор тежи повече и може ли да се турбинира, а какъв лек маховик и съединител може да се сложи.
Мерси.![]()
Мерси ти за труда, думите ти не отиват на вятърапросто бавно възприемам, обичам да премисля нещата 100 пъти.
След време е много вероятно да реша да го турбинирам, това беше една от причините да се спра на м30 въпреки че много хора ме съветваха да избера м50 мотор. Но известно време ще се кара атмосферка, та за сега плана е да не го сгъстявам, но каквото мога да олекотя. Да не говорим, че като тръгна да слагам турбо пак ще се върна на въпроса за съединителя, стандартния сигурно няма да издаяни ...
Ами , наистина нямам време да пиша . Не съм влизал тук от месеци и сега виждам че ми е удобрен коментара , нали съм си младоче в този форум , политиката е такава , трябва да ми удобрят посланията










- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
Мисля си че в БГ никой не прави нищо както трябва , по сервизите са момченца които си нямат и идея от работата , освен да сменят масло накладки и гуми
е ти, ако искаш във всеки сервиз да ти спретнат турбинка ей така за уикенда,малко грешно мислиш
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- beni barzia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 21.01.2005
- Местоположение: Novi Iskar
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
с маховик от М20 ще ти тъпче колата след 5000 оборота доста пробвано е и се гуми силата на мотора във високите обороти такаче ти реши дали ще си сложиш М20-ков маховик и съединител!
- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
Ами за сега ще е с демферния докато му видя сметката, после до колкото разбрах се слага маховик и съединител от м50б28 (също е 240 мм.)
А на колегата m30b35 мога само да кажа - всеки луд с номера си, и аз така.
А на колегата m30b35 мога само да кажа - всеки луд с номера си, и аз така.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
И какво ще постигнеш със съединител от М52 2.8? Там маховика пак е двумасов и пак греда?nalexandrov написа:Ами за сега ще е с демферния докато му видя сметката, после до колкото разбрах се слага маховик и съединител от м50б28 (също е 240 мм.)
А на колегата m30b35 мога само да кажа - всеки луд с номера си, и аз така.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- nalexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e30
- Детайли за колата: E34 m50b20 седан
E30 3xxi
Re: m30b35, съединител и маховик тунинг
mitko_n1 написа:И какво ще постигнеш със съединител от М52 2.8? Там маховика пак е двумасов и пак греда?nalexandrov написа:Ами за сега ще е с демферния докато му видя сметката, после до колкото разбрах се слага маховик и съединител от м50б28 (също е 240 мм.)
А на колегата m30b35 мога само да кажа - всеки луд с номера си, и аз така.
Хм, прав си, сега загледах в realoem дават го dual-mass flywheel ... чудя се как съм се заблудил, май понеже някой тука продаваше single-mass за м30 мотор и каза че бил от м50б28 ... явно обаче не е.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани