Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от BULL3T » 19 Сеп 2010, 0:23

Това малкото или голямото прасе е? Кажете защото ми казва собственика че е голямото,а колеги ми казват че е малкото?

Ето снимки,мен ме съмнява че е малкото защото захвата към карадна е с 4 болта а моя сега е с 6

Изображение
By stefoto101 at 2010-09-18
Изображение
By stefoto101 at 2010-09-18
Изображение
By stefoto101 at 2010-09-18
Изображение
By stefoto101 at 2010-09-18
Изображение
By stefoto101 at 2010-09-18

Молп който знае да казва спешно!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от tisho_ » 19 Сеп 2010, 10:39

Голямото. За от 525-ца на горе. Малкото, за 18-ки, 20-ки и тдс-ки има едно ухо отзад за захващане към моста.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от gi4o » 19 Сеп 2010, 15:28

извинете че се намесвам, но - от тдс-ка дифът не става ли на 25-ца? се за е34 ста въпрос...че мислех да си правя експеримент да слагам на мойто 25 от тдс, та да не отидат напразно време, пари, усилия... :dunno: плийз!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от slavianko » 19 Сеп 2010, 16:21

gi4o написа:извинете че се намесвам, но - от тдс-ка дифът не става ли на 25-ца? се за е34 ста въпрос...че мислех да си правя експеримент да слагам на мойто 25 от тдс, та да не отидат напразно време, пари, усилия... :dunno: плийз!
С дизеловия диф с това число 2.90 ще вземат и 20-ките да те застрелват на старта :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от gi4o » 19 Сеп 2010, 17:45

slavianko написа:
gi4o написа:извинете че се намесвам, но - от тдс-ка дифът не става ли на 25-ца? се за е34 ста въпрос...че мислех да си правя експеримент да слагам на мойто 25 от тдс, та да не отидат напразно време, пари, усилия... :dunno: плийз!
С дизеловия диф с това число 2.90 ще вземат и 20-ките да те застрелват на старта :mhihi: :mhihi:

едва ли ще е толкова страшно - моят е 3.23 и до диф с 2.65 разликата е 20%, което не смятам, че е твърде много. аз пък не мисля да се състезавам и няма да ми е проблем. за сметка на това малко ще издължа предавките, че сега на 3000об е на 120 на 5-та и ми идва малко къса
...и все пак, става ли диф от Е34 тдс на е34 м50 б25, важно е да знам, че почти бях купил един...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от slavianko » 19 Сеп 2010, 21:55

gi4o написа:едва ли ще е толкова страшно - моят е 3.23 и до диф с 2.65 разликата е 20%, което не смятам, че е твърде много.
Ооо повярвай ми страшно ще е ;) В момента съм с 3.70 при сток 3.23 и на пета предавка с 3000 оборота съм с 90км/ч Нито ще имаш пъргавина, нито пък ще имаш сила извънградско и на пета по баирите ще се зориш доста. Но ти си знаеш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Мнения: 105
Регистриран на: 20.02.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: E34-M30/B35

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от BUHALA » 19 Сеп 2010, 23:32

Тва е голямо и според капака е над 2500, обае според 4те болта за кардана е до 25 .......... не знам - да не е нечия сглобка.......... демек -сбирщайн ........
Аз скоро си взех голямо прасе 4,45 - ама и то беше с 4ри болта - та е наложи да му взема само шпер-касетата и си останах с 3,6 и тоне за нещо - ми 3 дена бой и не успях да развия пиньона ........ та както и да е - тва ми мяза на най-голямото прасе до 2,5 двигател.... обаче капака му е като за над 2,5 - там се хваща една гредичка за двата отвора ....... малко щото са различни мостовете .......... Вътре всичко е съвместимо - можеш да разменяш капаци, корони, пиньони ...... все ще стане диф като за твоята, ама зависи дали ти се занимава да разглобяваш ........ Всъщност отвори го задължително, че моя беше с полвин литър масълце останал ....... продавача ми е коректен - ама и той не е знаел колко има - добре че не ми пасна та се наложи да отворя и видях кое какво е
Последна промяна BUHALA на 19 Сеп 2010, 23:41, променена общо 1 път
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от gi4o » 19 Сеп 2010, 23:41

slavianko написа:
gi4o написа:едва ли ще е толкова страшно - моят е 3.23 и до диф с 2.65 разликата е 20%, което не смятам, че е твърде много.
Ооо повярвай ми страшно ще е ;) В момента съм с 3.70 при сток 3.23 и на пета предавка с 3000 оборота съм с 90км/ч Нито ще имаш пъргавина, нито пък ще имаш сила извънградско и на пета по баирите ще се зориш доста. Но ти си знаеш.

като ми трябва повече пъргавина, просто бутам 1-2-3 предавки надолу. за сметка на това пък като карам на дълго не ми бучи двигателя и е по-икономично. в твоя случай 5-тата е по-къса, отколкото мойта 4-та, не ми допада за нормално каране, все едно да карам на магистралата само 3-та и 4-та. ако искаш резачка и караш само за кеф е добре, ама...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от BULL3T » 20 Сеп 2010, 0:15

BUHALA написа:Тва е голямо и според капака е над 2500, обае според 4те болта за кардана е до 25 .......... не знам - да не е нечия сглобка.......... демек -сбирщайн ........
Аз скоро си взех голямо прасе 4,45 - ама и то беше с 4ри болта - та е наложи да му взема само шпер-касетата и си останах с 3,6 и тоне за нещо - ми 3 дена бой и не успях да развия пиньона ........ та както и да е - тва ми мяза на най-голямото прасе до 2,5 двигател.... обаче капака му е като за над 2,5 - там се хваща една гредичка за двата отвора ....... малко щото са различни мостовете .......... Вътре всичко е съвместимо - можеш да разменяш капаци, корони, пиньони ...... все ще стане диф като за твоята, ама зависи дали ти се занимава да разглобяваш ........ Всъщност отвори го задължително, че моя беше с полвин литър масълце останал ....... продавача ми е коректен - ама и той не е знаел колко има - добре че не ми пасна та се наложи да отворя и видях кое какво е


Аз имам един отоврен 3:23 и директно от тоя шпер касетата идва на моя отоврен и работата заспива,щото поне моя е перфектен и всичко ще заспи!

Мерси колега! :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от Митко Стоянов » 20 Сеп 2010, 9:09

BULL3T написа:Аз имам един отоврен 3:23 и директно от тоя шпер касетата идва на моя отоврен и работата заспива,щото поне моя е перфектен и всичко ще заспи!

Мерси колега! :yes:
Само да не завие като катпатски вълк след сглобката :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от BULL3T » 20 Сеп 2010, 11:53

mitko_n1 написа:
BULL3T написа:Аз имам един отоврен 3:23 и директно от тоя шпер касетата идва на моя отоврен и работата заспива,щото поне моя е перфектен и всичко ще заспи!

Мерси колега! :yes:
Само да не завие като катпатски вълк след сглобката :mhihi:


Демек?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от Postman » 20 Сеп 2010, 12:26

BULL3T написа:Демек?

Хипоидните зъбни предавки, каквито са тези, са едни от най-капризните по отношение на правилното позициониране на двете зъбни колела едно спрямо друго и на хлабината в лагерите им (предвид, че са конусни лагери). В общия случай се правят 2 групи от регулировки - хлабина на лагерите на пиньона и аксиално местоположение спрямо короната, и същото за короната спрямо пиньона. И докато се прави тази регулировка, се правят непрекъсната проверка за контактното петно (неговия отпечатък) между зъбите. Ако това се направи както трябва, зъбната предавка си добива проектния живот, във всички останали случай животът й намалява, като към това може да се добави и шума (виенето на карпатския вълк).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от slavianko » 20 Сеп 2010, 13:05

Мисля че колегата BULL3T имаше в предвид да се смени само касетката със шпера а предавателното число да си остане. Аз направих същата манипулация. Взех си един отворен по къс и само си прехвърлих шпер касетката от моя. Вече година и половина яката газ и никакви проблеми. Става съвсем елементарно и нито вие нито стърже нито бучи нищо ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Това малкото или голямото прасе е?СПЕШНО

Мнение от BULL3T » 21 Сеп 2010, 2:20

slavianko написа:Мисля че колегата BULL3T имаше в предвид да се смени само касетката със шпера а предавателното число да си остане. Аз направих същата манипулация. Взех си един отворен по къс и само си прехвърлих шпер касетката от моя. Вече година и половина яката газ и никакви проблеми. Става съвсем елементарно и нито вие нито стърже нито бучи нищо ;)


точно така,взех този шпер които е 3:23 и тези дни ще прехвърля касетката на отворения ми шпер 3:23. Мисля че не би трябвало да има никакви усложнения.

благодаря на всички за отоговрите. :yes: Може да и боцнете катинара на темата.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook