Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
айде не бъди толкова сигурен 

Барай шишарката Минкеее ....
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Здравейте колеги,
Вече съм в София очевидно без колата,
виждам, че Анзак е рзкрил пред вас проблема, наистина жалко, че не бе хванат по-рано.
Искам да изкажа искрената си благодарност на Анзак, страхотен човек, обади ми се сутринта, отидохме при колата и на място с подръчни материали разкри проблема...Евалата
Оттук следва стругаря да е на нужното ниво и да разпробие правилно резбата...неразбирам много, но предполагам това е много важно...
Отново Огромно Благодаря!
Ще ви държим в течение...
Вече съм в София очевидно без колата,
виждам, че Анзак е рзкрил пред вас проблема, наистина жалко, че не бе хванат по-рано.
Искам да изкажа искрената си благодарност на Анзак, страхотен човек, обади ми се сутринта, отидохме при колата и на място с подръчни материали разкри проблема...Евалата



Оттук следва стругаря да е на нужното ниво и да разпробие правилно резбата...неразбирам много, но предполагам това е много важно...
Отново Огромно Благодаря!
Ще ви държим в течение...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
nightdriver написа:Ilko Ivanov написа:sadex5 написа:....... дано не е на 1 ви цилиндър....
При вас в САЩ 1-ви цилиндър не е ли откъм ангренажа ?
До колкото знам само на френските коли се броят на обратно.....
...за франсетата , първия цилиндър е откъм ангренажа !
Погледнни аутодатата,дори и там трябва да е показано, че на френските 1-ви цилиндър е откъм маховика

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Да, наистина ги броят наобратно, тоест не както ние сме свикнали откъм маховика
Те ги броят от челото на двигателя. Нямат ред, особенно на V образните
Там е лудница....Или ги броят по ред, или от едната страна четни другите нечетни
Понякога четните са от ляво, понякога отдясно ....Но винаги почват от там, кадето е водната помпа и му викат front of the engine....
Aз си карам по метода от корабите...Откъм маховика .....



Aз си карам по метода от корабите...Откъм маховика .....
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
...вярно така е ! Сега погледнах за рено 5 и първия цилиндър е откъм маховика !
пс. ами спорих , понеже френски машини не съм имал досега умишлено
пс. ами спорих , понеже френски машини не съм имал досега умишлено
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Малко информация...по темата!
Анзак се обади с лоши новини
Уплатнили са отвора, нарязали резбата и свеща си влязла на място,но...
двигателя тресял
Замерили компресията и била 1
лоша работа. Сега ще отварят главата да видят какво е положението.
Ако имате някакви преположения или съвети, моля кажете, е не на мен, но на Анзак макар, че момчето си разбира, но все пак...
Незнам, май ще се прави трансплантация на сърце!
Анзак се обади с лоши новини

Уплатнили са отвора, нарязали резбата и свеща си влязла на място,но...
двигателя тресял


Ако имате някакви преположения или съвети, моля кажете, е не на мен, но на Анзак макар, че момчето си разбира, но все пак...
Незнам, май ще се прави трансплантация на сърце!

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Колега, в предните постове тъкмо се чудех как добре ти изглежда БМВ то и малко километри, а такава беда....Но всичко по мотора се оправя, не се притеснявай, няма ти трябва кардиохирърг.
Преди да се отвори главата е трудно да се гадае, аз съм наливал масло в цилиндъра малко, ако вдигне компресията, начи е от счупен сегмент, а ако не- проблема е в газораспределението или главата..
Но да ти кажа проблема ти е 90 % изгорял клапан......Останалите 10 % е спукване, но тогава пък компресията щеше да е към 4..
Като гледам мненията на колегата Anzak, можеш да му се довериш напълно
А и мисля не само аз мисля така.
Кажи какво е излязло, след като са смъкнали главата...
Преди да се отвори главата е трудно да се гадае, аз съм наливал масло в цилиндъра малко, ако вдигне компресията, начи е от счупен сегмент, а ако не- проблема е в газораспределението или главата..
Но да ти кажа проблема ти е 90 % изгорял клапан......Останалите 10 % е спукване, но тогава пък компресията щеше да е към 4..
Като гледам мненията на колегата Anzak, можеш да му се довериш напълно

Кажи какво е излязло, след като са смъкнали главата...
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Колата е готова и си я карам. Върви много по-добре от преди явно заради подмяната на някой части
Благодарности на Анзак и Апи от Бургас
.
След като отвориха главата два от клапаните били за подмяна друго, което смениха:
-О-пръстени
-свещи
-гарнитура термостат
-гарнитура глава
-гарнитура ванос
-гумички за клапани
-бубина и някой други дребни неща.
Главата я обработиха естествено и сега както казах всичко е наред.
Безаварийно на всички!!!
Благодарности на Анзак и Апи от Бургас

След като отвориха главата два от клапаните били за подмяна друго, което смениха:
-О-пръстени
-свещи
-гарнитура термостат
-гарнитура глава
-гарнитура ванос
-гумички за клапани
-бубина и някой други дребни неща.
Главата я обработиха естествено и сега както казах всичко е наред.
Безаварийно на всички!!!
- huligana90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Тоя участак е прокълнат
Ние там на 725-цата със 160 счупихме клапан и влезе в двигатела и стана всичко бутала!! вода масло сичко мармалад и резултатът беше нов двигател = 1500лв и прекрасна почивка 


- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Колеги закъсах в Бургас!Моля за помощ!
Jordandim написа:Колата е готова и си я карам. Върви много по-добре от преди явно заради подмяната на някой части
Благодарности на Анзак и Апи от Бургас.
След като отвориха главата два от клапаните били за подмяна друго, което смениха:
-О-пръстени
-свещи
-гарнитура термостат
-гарнитура глава
-гарнитура ванос
-гумички за клапани
-бубина и някой други дребни неща.
Главата я обработиха естествено и сега както казах всичко е наред.
Безаварийно на всички!!!
ползвал съм услугите на апи и съм доволен ,мога да кажа че си попаднал на точни хора
успех и безаварийни км.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани