Проблем с запалването БМВ 316 Е36 с ангренажен ремък
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- galinganchev
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.09.2010
- Пол: Мъж
Проблем с запалването БМВ 316 Е36 с ангренажен ремък
Привет на всички 
Малко предистория,,,
При минус 25 градуса се опитах да стартирам БМВ-то
За моя жалост успях, но тъй като слязох да разкрежавам прозорците не съм забелязал че лампата за маслото свети...
И от там като резултат всички бутала бяха надрани...
Както и да е, взех втора употреба бутала, сегменти...
Дойде време да се зацепва ангренажния ремък фиксирах белега който е на маховика точно под стартера, намерих приспособление за фиксиране на разпределителния вал със него стрелката на ангренажното колело на разпределителния вал остава прерпендикулярно на равнината на главата сочейки на горе.
Ангренажното колело завъртях по часовниковата стелка до упор в шпонката и затегнах колелото с болта който го затяга.
накичих всички кабели, датчици, свещи тук нямам грешка защото гледах от друго бмв същия модел.
Но... колата не запали, върнах зъб на зад пак не ще, дадох 2 зъба на пред и пак не иска -помислих си че може да съм направил грешка от един зъб но не е това...
Давайте съвети къде греша
знам че основната ми грешка е че не я дадох в сервиз но нека не го коментираме това 
възможно ли е стрелката която е на ангренажното колело на разпределителния вал да трябва да сочи на долу?
по спомен клапаните на четвърти цилиндър този който е към маховика бяха отворени
Не знам помагайте пък черпането ще е от мен само да и чуем гласа

Малко предистория,,,
При минус 25 градуса се опитах да стартирам БМВ-то
За моя жалост успях, но тъй като слязох да разкрежавам прозорците не съм забелязал че лампата за маслото свети...
И от там като резултат всички бутала бяха надрани...
Както и да е, взех втора употреба бутала, сегменти...
Дойде време да се зацепва ангренажния ремък фиксирах белега който е на маховика точно под стартера, намерих приспособление за фиксиране на разпределителния вал със него стрелката на ангренажното колело на разпределителния вал остава прерпендикулярно на равнината на главата сочейки на горе.
Ангренажното колело завъртях по часовниковата стелка до упор в шпонката и затегнах колелото с болта който го затяга.
накичих всички кабели, датчици, свещи тук нямам грешка защото гледах от друго бмв същия модел.
Но... колата не запали, върнах зъб на зад пак не ще, дадох 2 зъба на пред и пак не иска -помислих си че може да съм направил грешка от един зъб но не е това...
Давайте съвети къде греша


възможно ли е стрелката която е на ангренажното колело на разпределителния вал да трябва да сочи на долу?
по спомен клапаните на четвърти цилиндър този който е към маховика бяха отворени
Не знам помагайте пък черпането ще е от мен само да и чуем гласа

- galinganchev
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.09.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването БМВ 316 Е36 с ангренажен ремък
Проблеама е решен.
Оказа се че при първия опит колата е била задавена...
Установи се след като разкачиш половината неща и извадих свещите които бяха влажни...
По отношение на зацепването на ангренажния ремък... всичко си е ясно белега на маховика долу точно под стартера има отвор мисля че е Ф11 а на самия маховик е ф8, аз центровах директно с ф 8 и гледах уреда да е успореден на картера. в това положение на маховика първи и четвърти цилиндър са в горна мъртва точка.
белега на разпределителния вал трябва да е на горе ако трябва да използваме часовника е някъде на 10- 11 часа. по принцип има уред и за определяне на това положение на разпределителния вал, да ви кажа обаче че става и без уред...между ангренажното колело и първата гърбица има оформен квадрат на разпределителния вал слага се една шина върху едната страна на квадрата горната разбира се и се мери спрямо главата за да се получи успоредност.
при това положение на вала той е свободен в смисъл може да се завърти на ляво и на дясно с около един зъб а гърбиците на четвърти цилиндърса на долу тоест клапаните на четвърти са отворени.
Това е положението на разпределителния вал.
Не знам дали знаете, аз не го знаех че предварението и закъснението се дава дирекно от ангренажното колело. когато се рахлаби то може да се пресмести на около един зъб и в двете посоки, аз го завъртях по часовниковата стрелка до упор.
Надявам се информацията де е полезна на някого, тъй като аз не намерих никъде описано как става зацепването...
важно е да обележа че това което написах е извършено от не специалист и гаранциите са за собствена сметка.
За това ако имаш възможност по добре не си троши ръцете а дай колата да ти я отремонтират специалисти
Ами късмет на всички
А колата мърка като котенце, може да се видим на някое добричко кръстовище но ще е за малко все пак съм с 1,6 бензин
Оказа се че при първия опит колата е била задавена...
Установи се след като разкачиш половината неща и извадих свещите които бяха влажни...
По отношение на зацепването на ангренажния ремък... всичко си е ясно белега на маховика долу точно под стартера има отвор мисля че е Ф11 а на самия маховик е ф8, аз центровах директно с ф 8 и гледах уреда да е успореден на картера. в това положение на маховика първи и четвърти цилиндър са в горна мъртва точка.
белега на разпределителния вал трябва да е на горе ако трябва да използваме часовника е някъде на 10- 11 часа. по принцип има уред и за определяне на това положение на разпределителния вал, да ви кажа обаче че става и без уред...между ангренажното колело и първата гърбица има оформен квадрат на разпределителния вал слага се една шина върху едната страна на квадрата горната разбира се и се мери спрямо главата за да се получи успоредност.
при това положение на вала той е свободен в смисъл може да се завърти на ляво и на дясно с около един зъб а гърбиците на четвърти цилиндърса на долу тоест клапаните на четвърти са отворени.
Това е положението на разпределителния вал.
Не знам дали знаете, аз не го знаех че предварението и закъснението се дава дирекно от ангренажното колело. когато се рахлаби то може да се пресмести на около един зъб и в двете посоки, аз го завъртях по часовниковата стрелка до упор.
Надявам се информацията де е полезна на някого, тъй като аз не намерих никъде описано как става зацепването...
важно е да обележа че това което написах е извършено от не специалист и гаранциите са за собствена сметка.
За това ако имаш възможност по добре не си троши ръцете а дай колата да ти я отремонтират специалисти

Ами късмет на всички
А колата мърка като котенце, може да се видим на някое добричко кръстовище но ще е за малко все пак съм с 1,6 бензин

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани