спортен филтар на 325тдс?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

спортен филтар на 325тдс?

Мнение от shnitzera » 18 Ное 2005, 0:07

има ли ниакои нещо в предвид

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 18 Ное 2005, 1:10

Какъв е въпросът :?: :roll:
One passion,one car,one life...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 18 Ное 2005, 2:26

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ МОНТИРА ВАНШНО ИЛИ ТРИАБВА ДА СЕ СЛОЖИ К&Н В КУТИЯТА И ИМА ЛИ ЕФЕКТ ОТ НЕГО??????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 18 Ное 2005, 10:19

Тихо са! Не викаи ! :arrow: <a href="http://bmwpower-bg.net/forums/search.php">search</a>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 18 Ное 2005, 10:45

да може да се монтира както в кутиа така и външно,но за предпочитане е този в кутиата тъикато както предполагам знаеш глътне ли малко вода ТДС(в някоя по голяма локва които не са рядкоист по нашите пътища)направп си порачи нов мотор.аз сам с GREEN на 318 тдс и се осеща а 6-ка направо ще пее.Та моята препоръка е вземи си такав за кутиа скапички са ама по щетие мирна главата пък и не го сменяш само го издухваш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

НОВ

Мнение от simoniko » 18 Ное 2005, 15:03

174 ЛВ + 43 ЛВ КИТ ЗА ПРАНЕ И СМАЗВАНЕ!
Незнам дали има ефект или дефект!
По хубав е звука , за мошността мисля че няма да усетиш разлика!
Но е по ефтино!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 18 Ное 2005, 15:36

мерси за инфото , за К&N ли говориш или....? А ,я да те питам гледам ,че караш тдс ,абе топла ми пали много трудно ,имаш ли представа от какво може да е. P.S. От каде да си купиа филтъра :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Ное 2005, 4:18

идеята е някой да обясни точно спортните филтри и защо са спортни а не серийни.????
Значи при дизела влиза едно количество въвдух и спортния филтър ще го увеличи, но по кой начин , ще пропуска повече ли или ще пречиства повече. според мен не Тдс-а си има достатъчно създух има си и турбинка и кулерче и голям филтър при него въпроса е да го пречистиш толкова колкото да го съхраниш или в по голям прочент му е това работата ако махнете филтъра да не би да имате поразителен ефект Не и понеже не ми е ясен въпросния филтър понеже не съм слагал казвам ви честно моля някой да ми го обясни как действа ще съм благодарен . И това че новия филтър отпушва колата намалява разхода оптимизира сместа е вярно но не вдига конете те са си вторична стойност от други показатели на които филтъра не оказва влияние.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 20 Ное 2005, 12:46

Спортния филтър има по малко съпротивление,следователно по лесно ще ти се развива турбото.Не ги слагат от завода защото са скъпи а и нали трябва да се печели от консумативи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 22 Ное 2005, 13:23

по-малко съпротивления по-големи частици това е логиката
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 22 Ное 2005, 18:34

BAYRON написа:по-малко съпротивления по-големи частици това е логиката

А дали не ти е грешна логиката? Фактора "материал" май го прескачаш. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 22 Ное 2005, 23:12

искам да попитам каква е разликата между ментаците от 20-30 кинта и К&Н в материала ли в какво винаги ми е било интересно :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 23 Ное 2005, 11:19

BAYRON написа:по-малко съпротивления по-големи частици това е логиката




То затова филтъра се напоява със специялно масло за да полепят частиците по него ;)


А иначе разлика в матряла има и то голяма.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Varna

Мнение от Yulian » 28 Ное 2005, 20:22

Ще бъда в София . Кажете ми адреса на K&Н (или от къде може да се вземе). Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 28 Ное 2005, 21:13

Yulian написа:Ще бъда в София . Кажете ми адреса на K&Н (или от къде може да се вземе). Благодаря.

Мен ме интересува същото но за Пловдив,че съм с менте.Благодаря.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook