Проблем с запалителната система на М10Б18

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Проблем с запалителната система на М10Б18

Мнение от delas_328 » 13 Сеп 2010, 23:53

Здравейте колеги искам да ми помогнете за си свържа карбуратора на М10Б18
Взех я така с разкачен карбуратор,така сложих го завих го на колекторите,обаче всичките му вакумни маркучи бяха откачени карбуратора е Pierburg 2ВЕ

:!: Поправям заглавието,за да не пускам нова тема :!:
Карбуратора го свързах,но имам следния проблем с запалителната система!

Уж всичко си беше наред работеше си и изведнъж неще и неще чудих се от какво е дръпнах едната лула от свещите и гледам не дава искра,след това откачих централния кабел дето идва от бубината и пробвах на купето за маса и даде искра после го допрях до дистрибуторната капачка и запали от раз,обаче вкарам ли централния кабел докрая и гасне :dunno: защо така ? С помоща на един маркуч на дистрибуторната капачка го направих този кабел да седи по отдалече и си работи 10ина дена без проблем :mhihi: и един слънчев ден си запали нормално поработи 5 минути и загасна обаче този път от бубината не даваше искра,ядосах се и я оставих на другия ден тръгвам да се ровя и си викам чакай да пробвам и запали от раз и си работи вече 4-5 дена без проблем,но със маркуча на дистрибуторната капачка!!!
На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно :confused: !
Последна промяна delas_328 на 10 Окт 2010, 23:57, променена общо 3 пъти
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 18.12.2008
Местоположение: София

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от luspa » 14 Сеп 2010, 0:21

Виж дали ще се оправиш по схемите в това ръководство http://rapidshare.com/files/418886863/2360647-Pierburg-3434-2BE.pdf. Ако не успееш пиши и ще снимам малко по нататък, че съм в сесия и ми е малко сложно.
Успех. :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от amd » 14 Сеп 2010, 9:59

Eто още някакъв материал на пръв поглед, но на някакъв чужд за мен език :)

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1

http://www.mecanicavirtual.org/images-c ... rg-2be.jpg
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от ivantchoG » 14 Сеп 2010, 11:52

delas_328 написа:...немога да разбера каде да ги свържа!...
1. Корпус въздушен филтър
2. Въздушен клапан
3. Термоклапан (на смукателните тръби)
4. Вакуумно устройство за ІІ-ра камера
5. Регулиращ елемент на дроселовата клапа (№3 на средната снимка)
6. Филтър
7. Електромагнитен клапан
8. Вакуумно устройство на делкото
9. Съединение към салона
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 14 Сеп 2010, 18:43

:banghead: Абе,колеги започнах да се ядосвам с тоя карбуратор!!!
Значи закачих ги като по схемата започнах да въртя и отначало даже като че запали за 2-3 секунди и изпатка от втората клапа пушек,поседяхме малко да се оталожат работите и пак пробвахме обаче неще и неще пустата кола и пак така от втората клапа дето се отваря пневматично кюфка и хвърля бензин оттам и пак неще,даже по едно време излезна огън
Вече започвам да се замислям дали неможе да се сложи някакъв друг карборатор от Лада или Москвич :dunno:
carb-esquema-vacio-2be.jpg

Тази схема е по ясна пак ще ги огледам ама мисля че са така
Последна промяна delas_328 на 10 Окт 2010, 23:59, променена общо 1 път
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от ivantchoG » 14 Сеп 2010, 20:19

Кюфкането в карба е от прекалено предварение.

Руските карбове са по-лесни за реглаж/поддръжка, но мерките на жигльорите се знаят до 1600сс - мотора ще работи бедно. Играта с размерите за постигане на що-годе добра смес е съизмерима с настройката на 2БЕ-то май...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 14 Сеп 2010, 21:00

ivantchoG :arrow:
Кюфкането в карба е от прекалено предварение.

В този случай какво трябва да направя?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от cargo22 » 15 Сеп 2010, 21:35

Да врътнеш делкото :winky: , наназад.
Опитай следното, докато въртиш притвори клапата на 1ва камера с ръка.След като припали я пусни да видиш дали ще запали.Провери си реда на кабелите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 15 Сеп 2010, 22:00

:mhihi:
Колега,аз тука говорих с един монтьор и ми каза че събота ще дойде да я погледне и каза че наистина предварявало защото явно дето било карана само на газ и било леко изместен пък и май е било сваляно !!!
Обаче на къде трябва да въртя делкото по часовниковата или обратно ?
Еми колеги ще се пробвам да я направя ако нестане ще изчакам да дойде този авер
Също така ми казаха че карбуратора ако е преебан,освен пак да сложа ГАЗ и щяла да си работи перфе :dunno: ?
Последна промяна delas_328 на 11 Окт 2010, 0:01, променена общо 2 пъти
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от viper » 17 Сеп 2010, 18:41

Този карбуратор за да има стабилен празен ход, единствено газолечението помага :mhihi: Иначе за пуфкането и изстрелите през карба - виж си запалването. Може да са наредени кабелите неправилно или да е зацепено самото делко неправилно. Може и да е счупено зъбчето на палеца - това лесно се сменя и е доста евтино (под 10 лева).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 17 Сеп 2010, 21:56

Колеги,запалих я :D !!!!
Обаче държи към 2000 оборота :mhihi: ,кво става :dunno:
Последна промяна delas_328 на 11 Окт 2010, 0:03, променена общо 1 път
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от viper » 18 Сеп 2010, 0:43

delas_328 написа:Колеги,запалих я :D !!!!
Обаче държи 4000 оборота :mhihi: ,кво става :dunno: ще я карам някаде на елкон да видят за ко става въпрос!


Дай и повече предварение - завърти делкото в посока обратна на часовниковата :winky:


П.П. Какво и беше?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от ///Явор » 18 Сеп 2010, 0:50

..и накрая сменяш матора,колата или марката...
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 18 Сеп 2010, 12:37

Аз,че ще сменям мотора ще го сменям обаче искам да я покарам малко така !
Еми кво й беше няколко объркани маркуча делкото не беше центровано,един объркан кабел !
Колеги аз си мисля че смукача прави някви пинизи защото като го върна на ръка и падат оборотите,чудя се дали да не пробвам да го откача от буксата дали ще стане!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от remaka » 09 Окт 2010, 23:29

и като пререждаш кабелите да знаеш че тва делко върти на обратно :mhihi:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook