Проблем с запалителната система на М10Б18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Проблем с запалителната система на М10Б18
Здравейте колеги искам да ми помогнете за си свържа карбуратора на М10Б18
Взех я така с разкачен карбуратор,така сложих го завих го на колекторите,обаче всичките му вакумни маркучи бяха откачени карбуратора е Pierburg 2ВЕ
Поправям заглавието,за да не пускам нова тема
Карбуратора го свързах,но имам следния проблем с запалителната система!
Уж всичко си беше наред работеше си и изведнъж неще и неще чудих се от какво е дръпнах едната лула от свещите и гледам не дава искра,след това откачих централния кабел дето идва от бубината и пробвах на купето за маса и даде искра после го допрях до дистрибуторната капачка и запали от раз,обаче вкарам ли централния кабел докрая и гасне
защо така ? С помоща на един маркуч на дистрибуторната капачка го направих този кабел да седи по отдалече и си работи 10ина дена без проблем
и един слънчев ден си запали нормално поработи 5 минути и загасна обаче този път от бубината не даваше искра,ядосах се и я оставих на другия ден тръгвам да се ровя и си викам чакай да пробвам и запали от раз и си работи вече 4-5 дена без проблем,но със маркуча на дистрибуторната капачка!!!
На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно
!
Взех я така с разкачен карбуратор,така сложих го завих го на колекторите,обаче всичките му вакумни маркучи бяха откачени карбуратора е Pierburg 2ВЕ


Карбуратора го свързах,но имам следния проблем с запалителната система!
Уж всичко си беше наред работеше си и изведнъж неще и неще чудих се от какво е дръпнах едната лула от свещите и гледам не дава искра,след това откачих централния кабел дето идва от бубината и пробвах на купето за маса и даде искра после го допрях до дистрибуторната капачка и запали от раз,обаче вкарам ли централния кабел докрая и гасне


На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно

Последна промяна delas_328 на 10 Окт 2010, 23:57, променена общо 3 пъти
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Виж дали ще се оправиш по схемите в това ръководство http://rapidshare.com/files/418886863/2360647-Pierburg-3434-2BE.pdf. Ако не успееш пиши и ще снимам малко по нататък, че съм в сесия и ми е малко сложно.
Успех.
Успех.

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Eто още някакъв материал на пръв поглед, но на някакъв чужд за мен език 
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
http://www.mecanicavirtual.org/images-c ... rg-2be.jpg

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
http://www.mecanicavirtual.org/images-c ... rg-2be.jpg
BMW only!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
1. Корпус въздушен филтърdelas_328 написа:...немога да разбера каде да ги свържа!...
2. Въздушен клапан
3. Термоклапан (на смукателните тръби)
4. Вакуумно устройство за ІІ-ра камера
5. Регулиращ елемент на дроселовата клапа (№3 на средната снимка)
6. Филтър
7. Електромагнитен клапан
8. Вакуумно устройство на делкото
9. Съединение към салона
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Значи закачих ги като по схемата започнах да въртя и отначало даже като че запали за 2-3 секунди и изпатка от втората клапа пушек,поседяхме малко да се оталожат работите и пак пробвахме обаче неще и неще пустата кола и пак така от втората клапа дето се отваря пневматично кюфка и хвърля бензин оттам и пак неще,даже по едно време излезна огън
Вече започвам да се замислям дали неможе да се сложи някакъв друг карборатор от Лада или Москвич

Тази схема е по ясна пак ще ги огледам ама мисля че са така
Последна промяна delas_328 на 10 Окт 2010, 23:59, променена общо 1 път
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Кюфкането в карба е от прекалено предварение.
Руските карбове са по-лесни за реглаж/поддръжка, но мерките на жигльорите се знаят до 1600сс - мотора ще работи бедно. Играта с размерите за постигане на що-годе добра смес е съизмерима с настройката на 2БЕ-то май...
Руските карбове са по-лесни за реглаж/поддръжка, но мерките на жигльорите се знаят до 1600сс - мотора ще работи бедно. Играта с размерите за постигане на що-годе добра смес е съизмерима с настройката на 2БЕ-то май...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
ivantchoG
Кюфкането в карба е от прекалено предварение.
В този случай какво трябва да направя?

Кюфкането в карба е от прекалено предварение.
В този случай какво трябва да направя?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Да врътнеш делкото
, наназад.
Опитай следното, докато въртиш притвори клапата на 1ва камера с ръка.След като припали я пусни да видиш дали ще запали.Провери си реда на кабелите.

Опитай следното, докато въртиш притвори клапата на 1ва камера с ръка.След като припали я пусни да видиш дали ще запали.Провери си реда на кабелите.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Колега,аз тука говорих с един монтьор и ми каза че събота ще дойде да я погледне и каза че наистина предварявало защото явно дето било карана само на газ и било леко изместен пък и май е било сваляно !!!
Обаче на къде трябва да въртя делкото по часовниковата или обратно ?
Еми колеги ще се пробвам да я направя ако нестане ще изчакам да дойде този авер
Също така ми казаха че карбуратора ако е преебан,освен пак да сложа ГАЗ и щяла да си работи перфе

Последна промяна delas_328 на 11 Окт 2010, 0:01, променена общо 2 пъти
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Този карбуратор за да има стабилен празен ход, единствено газолечението помага
Иначе за пуфкането и изстрелите през карба - виж си запалването. Може да са наредени кабелите неправилно или да е зацепено самото делко неправилно. Може и да е счупено зъбчето на палеца - това лесно се сменя и е доста евтино (под 10 лева).

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Колеги,запалих я
!!!!
Обаче държи към 2000 оборота
,кво става 

Обаче държи към 2000 оборота


Последна промяна delas_328 на 11 Окт 2010, 0:03, променена общо 1 път
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
delas_328 написа:Колеги,запалих я!!!!
Обаче държи 4000 оборота,кво става
ще я карам някаде на елкон да видят за ко става въпрос!
Дай и повече предварение - завърти делкото в посока обратна на часовниковата

П.П. Какво и беше?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
..и накрая сменяш матора,колата или марката...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
Аз,че ще сменям мотора ще го сменям обаче искам да я покарам малко така !
Еми кво й беше няколко объркани маркуча делкото не беше центровано,един объркан кабел !
Колеги аз си мисля че смукача прави някви пинизи защото като го върна на ръка и падат оборотите,чудя се дали да не пробвам да го откача от буксата дали ще стане!
Еми кво й беше няколко объркани маркуча делкото не беше центровано,един объркан кабел !
Колеги аз си мисля че смукача прави някви пинизи защото като го върна на ръка и падат оборотите,чудя се дали да не пробвам да го откача от буксата дали ще стане!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18
и като пререждаш кабелите да знаеш че тва делко върти на обратно 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани