проблем с лампата за маслото на 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с лампата за маслото на 520
колеги имам проблем с лампата на маслото, когато двигателя работи на празен ход лампата свети постоянно, а като подам гас след 1100 оборота изгасва, какъв може да е проблема , между другото колата загрява доста бързо, незнам дали едното има връзка с другото 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: проблем с лампата за маслото на 520
Проблема не е в самата "лампа" за твое голямо съжеление..
Направи диагностика на матора макар причините да не са много..
Направи диагностика на матора макар причините да не са много..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- bronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330i e46 03'
- Мечтае да кара: 740d f01
Re: проблем с лампата за маслото на 520
tarzio написа:колеги имам проблем с лампата на маслото, когато двигателя работи на празен ход лампата свети постоянно, а като подам гас след 1100 оборота изгасва, какъв може да е проблема , между другото колата загрява доста бързо, незнам дали едното има връзка с другото
Здрасти, да не кажа глупост за BMW'тата, но на старият ми фиат имах идентичен проблем.
Там вариантите бяха или липса на налягане (кофти варианта) свързан с маслена помпа или
по-приятният вариант (това беше при мен) - датчика за маслото - разминах се с 11 лв.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: проблем с лампата за маслото на 520
tarzio написа:а какви могат да бъдат причините ?
Колегата намеква за износени лагери на коляновия и/или разпределителните валове. С качването на оборотите ти се качва и налягането на маслената помпа и затова лампата изгасва.
Сигурен ли си, че колата загрява по-бързо отколкото преди ? Ако е така, проблемът ти вероятно е в доста напреднала фаза. При недостиг на масло до някои лагери или ако не може да пръска върху стените на цилиндрите се получава директно (сухо) триене на детайлите, което естествено води до отделяне на повече топлина, по лошото е, че води до нечовешко износване.
Но пък ако положението беше толкова трагично вече трябваше да чуваш чукания от мотора. Както каза @боксьора - отиди на диагностика, аз ще добавя - възможно най-скоро.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: проблем с лампата за маслото на 520
Имаше няколко огромни теми за сходни проблеми!
Но най-лошото е че проблема е сериозен и скъп
Но все пак провери датчици, лампите и там каквото има преди да правиш ОСР....
Но най-лошото е че проблема е сериозен и скъп

Но все пак провери датчици, лампите и там каквото има преди да правиш ОСР....

Re: проблем с лампата за маслото на 520
Да не излезе нещо такова че лошо . viewtopic.php?f=35&t=214865&hilit=%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
и тук: viewtopic.php?f=35&t=55371&hilit=%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
и тук: viewtopic.php?f=35&t=55371&hilit=%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE

Re: проблем с лампата за маслото на 520
оказа се че датчика на маслото е бил проблемен, вече лампата не свети, а проблема със загряването е от термостата, сега смятам да карам без термостат още 2 седмици докато се прибера до България защото в момента съм в чужбина и просто нямам време пари и нерви да се занимавам с тукашни сервизи и майстори, но проблема сега е друг- нямам парно, сигорно е станал въздушен джоб , дайте съвет за обезвъздушаване.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: проблем с лампата за маслото на 520
tarzio написа:оказа се че датчика на маслото е бил проблемен, вече лампата не свети, а проблема със загряването е от термостата, сега смятам да карам без термостат още 2 седмици докато се прибера до България защото в момента съм в чужбина и просто нямам време пари и нерви да се занимавам с тукашни сервизи и майстори, но проблема сега е друг- нямам парно, сигорно е станал въздушен джоб , дайте съвет за обезвъздушаване.
Без термостат малко трудна работа ми се вижда

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани