Запитване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Запитване

Мнение от BMWFREDI » 14 Сеп 2010, 18:18

Интересува ме някой правил ли е подобно нещо и колко пари му е излезнало? Искам да свържа 2та ауспуха да бачкат
както изглежа да бронята в момента не е свързан нито един просто седят за украса и закриван гърнето ...
Благодаря предварително
110920101005.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Ловеч

Re: Запитване

Мнение от Branko » 15 Сеп 2010, 22:16

Правих я тази интервенция преди 3 годинино се отказах от нея.Имах добавка на Рийгер,но я махнах и сега съм с обикновената броня.Много ниска беше колата и паркирането беше трудно.На един легнал полицай си замина и я разкарах.Извеждането на второ гърне става сравнително лесно. Горе-долу по средата на колата има У-образна част, която е затапена в дясно, а лявата отива към гърнето в ляво. Маха се затапената част и от там се хваща пътя към второто гърне в дясно...Успех! :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: Запитване

Мнение от Lucky » 16 Сеп 2010, 10:05

Точно така е но ще трябва де се справиш и с резервоара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: Запитване

Мнение от 520_i » 17 Сеп 2010, 2:04

Branko написа:Правих я тази интервенция преди 3 годинино се отказах от нея.Имах добавка на Рийгер,но я махнах и сега съм с обикновената броня.Много ниска беше колата и паркирането беше трудно.На един легнал полицай си замина и я разкарах.Извеждането на второ гърне става сравнително лесно. Горе-долу по средата на колата има У-образна част, която е затапена в дясно, а лявата отива към гърнето в ляво. Маха се затапената част и от там се хваща пътя към второто гърне в дясно...Успех! :yes:


:shock: За второ гърне от дясно (успоредно на лявото ) на tds-a и дума не може да става! Трябва да махнеш акумулатора и резервната гума!
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Запитване

Мнение от cls6666 » 17 Сеп 2010, 8:01

виж тук http://eisenmann-sportauspuff.de/Images ... rodukt.jpg
не лоша идея но май е по добре да след гърнето
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Запитване

Мнение от Ivo Georgiev » 21 Сеп 2010, 9:40

Ето как го беше направил един сърбин :ranting: :
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 9.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39ки

Re: Запитване

Мнение от BMWFREDI » 21 Сеп 2010, 10:14

:P :P е то и при мен е така ама не мислиш ли че малко няма никакъв смисал чиста украса няма файда
от тва ... искам да ги вържа кво си трябва не като я форсирам на място и да дига прахоляка от земята а уж имам прави накрайници :lol: :lol: :lalala:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Re: Запитване

Мнение от Ivo Georgiev » 21 Сеп 2010, 11:22

Ами ако не го хванеш още отпред винаги отляво ще пуши повече, защото ще е права тръбата и ще има по-малко съпровиление. Клкото по-назад е разклонението, толкова ъгълът ще е по-голям и сответно по-малко дим ще излиза през дясната страна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook