проблем с паленето при m51d25 - проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Пресиян Василев » 15 Сеп 2010, 21:32

hakerizanov написа:довечера ще пробвам с помпата от 325. според мен ако гнп-то си е читаво ще си работи и без помпата в резервоара

Ники ,не си губете времето а пиите по една ракия.Помпата в резервоара ти работи.Тя е само ДОСТАВНА,без значение в такьв или онакьв резервоар,без значение голяма ли малка ли.Все 0,5 бар. прави и служи знаеш за какво.ГНП е повече от перфектно.ако те сьмнява готов сьм на момента да извадя моита помпа и да ги сменим :D
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Coulthard » 15 Сеп 2010, 22:33

На едно мнение съм с Пресиян EWS ти прави мизерии без помпа в резервоара немаш грижи не е чак такъв проблем.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 16 Сеп 2010, 17:11

никъв ефект след смяната на подкачващата помпа от 325тдс в компакта. не че съм се надявал на чудо
I think things -- and they happen...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от BaHka » 16 Сеп 2010, 18:49

За първото палене на деня ли е проблема? Или няма значение кое. Студена или топла не пали?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 17 Сеп 2010, 11:07

никакво значение няма дали е топла или студена, или дали е първо, второ или десето палене. пак ще спомена че ангренажа е сменен с febi bilstein. веригите плюс зъбчатката на гнп-то. самото гнп е в отлично състояние. стартера е със сменени втулки и четки, генератора също. няма течове по горивопроводите. абе всичко изглежда перфектно. явно този ews (никой така и не каза дали това е имобилайзера) прави бели. друго не виждам какво може да е. в козлодуй никой не е чувал за inpa явно макар че им гледам кабеляците по 40-ина долара в интернет. така че няма кой да ми чекне колицата. не и тук
I think things -- and they happen...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Coulthard » 17 Сеп 2010, 12:16

е имобилайзера е :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от ~Мишо~ » 17 Сеп 2010, 16:42

Само да питам,тоя мотор който си сложил (мисля че каза е 93") няма имобилайзер,твоята е имала,вие какво точно направихте?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 18 Сеп 2010, 12:31

сменихме почти всичко в коша на двигателя. двигател, инсталация, комп, радиатори, ск. кутия, кардан. по вътрешната инсталация в купето не сме пипали нищо. ако имате някакви идеи, ще се радвам да ги споделите с мен :bowdown:
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от vladobate » 19 Сеп 2010, 0:35

Айде пък да няма значение от помпата в резервоара и да може без нея ами махнете си ги хем ще олекне колата. :yes: Аз със изгоряла помпа ( на два пъти ) не мога да откъна и що ли ми се върти в главата че тук е писано ,че ГНП няма засмукващи функции ( от такова голямо разстояние и по ниско разположение на горивото). Ами на мен със абсолютно същите съмтоми ама 1:1 беше въздух в горивото без да твърдя , че в случая е точно това. Пак чакмак припалва и гасне и после 4-5 пъти въртя по много докато зацепи, някой път си палеше от раз абе направо луд ме направи. Та се оказа въздух и сменях тръбички виждах и въздуха ( не мехурчета ) между филтъра и ГНП. Сложих възвратен клапан , ревизирах си връзките и се оправи. Помня че Пресиян говореше в една тема за клапан ( поддържащ налягането на горивото в ГНП) отгоре на самото ГНП където влиза обратната нафта от дюзите и заминава къ резервоара. За това се сещам и пожелавам успех на колегата. ПС: от датчик колянов вал също се чудеше дали да запали ама и не работеше равномерно двигателя пък и лампата на на дюзата светваше, беше недобър контакт в буксата му и след почистване изчезнаха симптомите. Колега пробвай от тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7&t=206157 щото и компа ти е за М51 и може да прочетеш нещо на мен лично много ми помага понякога за бърза диагностика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 20 Сеп 2010, 12:25

колега не знам защо не ми вярваш. може да запали и без помпата в резервоара. само че трябва да въртиш повечко на стартер. проблема при мен не е от въртенето. колата пали чакмак (изръмжава но веднага гасне). съвсем не помага продължителното въртене. + това компа на двигателя си е от 325 тдс, което си е точно м51. не използвам компа от м41. само между другото колата е правена при Пресиян. затова съм сигурен че всичко си е физически добре.
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от vladobate » 21 Сеп 2010, 1:18

Ами тогава вадиш маркуча от горивния филтър ( от страната към помпата ) и го мушкаш в предварително подготвен буркан с нафта ( имитираш резервоар ) , вадиш и маркуча от помпата горе отиваш към резервоара ( обратната нафта ) и набиваш друг маркуч и пак в същия буркан ( криза е :mhihi: ). После с едната щипка на мултицет хакваш на кабелната обувка на клапана за нафтата на самото ГНП, а другата щипка на маса . Въртиш и гледаш какво става ( виж даки имаш постоянно 12V захранване ) и после пак тука за други умнотийки. :mhihi: Извинявай колега , гледам че разбираш и това го пиша за да помогна и пределно ни е ясно че Пресиян я прави тая колица ама дивотиите понякога се случват когато не очакваш еле да е читава помпата ти си давай поред щото иначе само с писане може и да не стане . Трябва да си сигурен че в реално време имаш добро захранване с гориво на помпата, оттам към дюзите и т.н. Успех желая. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Nasko_325TD » 21 Сеп 2010, 9:07

Не се лъжете че ГНП може да работи сама.Просто ако откачите помпата от резервоара ще работи на място доста и ще изгасне чак след минута 2.Това е заради остатъчното горичо по мъркучите.
При мен гаснеше без подкачваща помпа.Но пък и елемента се оказа за смяна.Може и затова да е било така да не ще. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от hakerizanov » 21 Сеп 2010, 12:10

vladobate написа:Ами тогава вадиш маркуча от горивния филтър ( от страната към помпата ) и го мушкаш в предварително подготвен буркан с нафта ( имитираш резервоар ) , вадиш и маркуча от помпата горе отиваш към резервоара ( обратната нафта ) и набиваш друг маркуч и пак в същия буркан ( криза е :mhihi: ). После с едната щипка на мултицет хакваш на кабелната обувка на клапана за нафтата на самото ГНП, а другата щипка на маса . Въртиш и гледаш какво става ( виж даки имаш постоянно 12V захранване ) и после пак тука за други умнотийки. :mhihi: Извинявай колега , гледам че разбираш и това го пиша за да помогна и пределно ни е ясно че Пресиян я прави тая колица ама дивотиите понякога се случват когато не очакваш еле да е читава помпата ти си давай поред щото иначе само с писане може и да не стане . Трябва да си сигурен че в реално време имаш добро захранване с гориво на помпата, оттам към дюзите и т.н. Успех желая. :yes:


ок колега. ще пробвам така :yes:
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от Пресиян Василев » 21 Сеп 2010, 19:21

Цялата работа е че нямахме много време.Колегата е изключителен пич,но като всяко хубаво нещо отпуска му свьрши ,GT-1 се скапа и има неща които трябва да се дооправят.
Но от повьрхностната диагностика която направих постоянно излизаше грешка на ЕWS и тогава диагностиката която ползвахме се скапа.
Знам че няма логика ДДЕ е старо без шукариики по него но явно сьздава ядове а, от колата донор не е ясно нищо понеже беше и счупена,та запалихме мотора след пьлен ремонт на ГНП,която изпитах на стенда ,муш в колата,проба,и хаиде в КоНтакта.
Та тои си е в Козлудуи,технически е грамотен но там обаче няма кои да помогне.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: проблем с паленето при m51d25

Мнение от ~Мишо~ » 22 Сеп 2010, 1:49

Както писах по-горе 93" няма имобилайзер,вие какво направихте точно с неговия? Не ми се рови по схемите да гледам как е вързан (пък си е работа на автора),но щом излиза грешка в него явно нещо не сте направили както трябва там... :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook