Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Re: Голям борд- конверсия
Имам следния проблем:
Колата е 325и купе 91г. заводско си е с голям борд и чек модул, обаче излиза Check Control Inactive. Много ама много рядко излиза Check OK. Променях стойностите в скритата функция 11, но нищо не става.
Някакви идеи???
Искам да си работи чека.
Колата е 325и купе 91г. заводско си е с голям борд и чек модул, обаче излиза Check Control Inactive. Много ама много рядко излиза Check OK. Променях стойностите в скритата функция 11, но нищо не става.
Някакви идеи???
Искам да си работи чека.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
///Milen_bmw написа:Имам следния проблем:
Колата е 325и купе 91г. заводско си е с голям борд и чек модул, обаче излиза Check Control Inactive. Много ама много рядко излиза Check OK. Променях стойностите в скритата функция 11, но нищо не става.
Някакви идеи???
Искам да си работи чека.
Щом понякога излиза "Check OK", има вероятност да е лоша връзка. На колите без чек, ако се активира функцията 11 на големия борд изписва "Check Control Inactive". При теб борда не получава сигнал от чек модула. Ще се наложи да поровиш из кабелаците, да провериш буксите, конекторите и захранванията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
Re: Голям борд- конверсия
та значи... със следните настройки проработи временно: EINHEIT 1:7B , EINHEIT 2:FF. Цял ден си работеше, поиграх си махах крушки кабели, всичко си отчита. И така вечера пак излезна "Check Control Inactive" и няма оправия.
Ще помоля някой с 25-ца да погледне настройките и да ги сподели. Скрита функция 11, с бутоните 1000 и 100 се прехвърля EINHEIT 1 и EINHEIT 2.
Ще помоля някой с 25-ца да погледне настройките и да ги сподели. Скрита функция 11, с бутоните 1000 и 100 се прехвърля EINHEIT 1 и EINHEIT 2.

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Голям борд- конверсия
За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18
Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Голям борд- конверсия
stony1 написа:Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18
Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.
Това ме интересува, понеже има доста разлики и в таблата на тези преди фейса им липсват функции и така нататък....
И все пак сигърен ли си, правил ли си тази интервеция...?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
Cosworth написа:stony1 написа:Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18
Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.
Това ме интересува, понеже има доста разлики и в таблата на тези преди фейса им липсват функции и така нататък....
И все пак сигърен ли си, правил ли си тази интервеция...?
На 235tds 96г. с аналогов часовник сложих големия борд от 320 (94г. мисля, че беше) и свичко си работи прекрасно. Ето ти една тема viewtopic.php?f=8&t=179527.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- deemov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
Re: Голям борд- конверсия
Темата е страхотна , браво на автора
И едно малко глупаво въпросче
Къде е мястото за гонга ?:)


И едно малко глупаво въпросче

Re: Голям борд- конверсия
deemov написа:Темата е страхотна , браво на автора![]()
![]()
И едно малко глупаво въпросчеКъде е мястото за гонга ?:)
На кората под волана.

- dioniji
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: мел
Re: Голям борд- конверсия
Колеги,с големия борд съм,слаган допълнително,купих го от кола англичанка-325 i ,мойта е 318 ,колкото и да го коригирам разхода ми го дава убийствен,точно двойно повече от реалния,въпросът ми към знаещите е може ли да се корига по друг начин освен от скритото меню или трябва да го сменя за такъв от кола с по малък мотор?
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Голям борд- конверсия
Не би трябвало до имаш проблими с корекцията! Аз също си слагах отделно моя и си го настроих перфе без проблеми!
Можеби някъде бъркаш, щото възможностите за горекция са в голям диапазон! Няма начин да не става!
Колко ти е реалния разход и колко ти показва борда?
Можеби някъде бъркаш, щото възможностите за горекция са в голям диапазон! Няма начин да не става!
Колко ти е реалния разход и колко ти показва борда?

Re: Голям борд- конверсия
dioniji написа:Колеги,с големия борд съм,слаган допълнително,купих го от кола англичанка-325 i ,мойта е 318 ,колкото и да го коригирам разхода ми го дава убийствен,точно двойно повече от реалния,въпросът ми към знаещите е може ли да се корига по друг начин освен от скритото меню или трябва да го сменя за такъв от кола с по малък мотор?
Да, може да се коригира по друг начин.
С диагностична апаратура се препрограмира за твоята кола и тогава става наистина верен...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани