Голям борд- конверсия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///Milen_bmw » 06 Авг 2010, 10:09

Имам следния проблем:
Колата е 325и купе 91г. заводско си е с голям борд и чек модул, обаче излиза Check Control Inactive. Много ама много рядко излиза Check OK. Променях стойностите в скритата функция 11, но нищо не става.
Някакви идеи???
Искам да си работи чека.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 06 Авг 2010, 10:35

///Milen_bmw написа:Имам следния проблем:
Колата е 325и купе 91г. заводско си е с голям борд и чек модул, обаче излиза Check Control Inactive. Много ама много рядко излиза Check OK. Променях стойностите в скритата функция 11, но нищо не става.
Някакви идеи???
Искам да си работи чека.


Щом понякога излиза "Check OK", има вероятност да е лоша връзка. На колите без чек, ако се активира функцията 11 на големия борд изписва "Check Control Inactive". При теб борда не получава сигнал от чек модула. Ще се наложи да поровиш из кабелаците, да провериш буксите, конекторите и захранванията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от PROPELLER » 06 Авг 2010, 20:27

А има ли функция да показва темп на охлаждащата течност-антифриза? ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от PeReZ » 06 Авг 2010, 20:37

Не, колега, няма.

Drinker
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
Пол: Мъж
Кара: E36 Touring 328i
Мечтае да кара: нормално

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от ///Milen_bmw » 08 Авг 2010, 8:34

та значи... със следните настройки проработи временно: EINHEIT 1:7B , EINHEIT 2:FF. Цял ден си работеше, поиграх си махах крушки кабели, всичко си отчита. И така вечера пак излезна "Check Control Inactive" и няма оправия.

Ще помоля някой с 25-ца да погледне настройките и да ги сподели. Скрита функция 11, с бутоните 1000 и 100 се прехвърля EINHEIT 1 и EINHEIT 2.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Cosworth » 08 Авг 2010, 11:10

За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 08 Авг 2010, 11:34

Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18


Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от Cosworth » 10 Авг 2010, 0:54

stony1 написа:
Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18


Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.

Това ме интересува, понеже има доста разлики и в таблата на тези преди фейса им липсват функции и така нататък....
И все пак сигърен ли си, правил ли си тази интервеция...?
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от stony1 » 10 Авг 2010, 8:51

Cosworth написа:
stony1 написа:
Cosworth написа:За да не отварям нова тема, искам да попитам на кола с аналогов чесовник, какъв борд може да се постави, кой ще е най-пълно функциониращ и съответно на големия борд кои ще са неща няма да функционират на е36 м40б18


Всичко пасва, на големия борд ако не сложиш и чек модул нама да му работи функцията "чек", ако сложиш въпросния модул, ще работи и тази функция. Ако ще слагаш борд, най-добре да е големия.

Това ме интересува, понеже има доста разлики и в таблата на тези преди фейса им липсват функции и така нататък....
И все пак сигърен ли си, правил ли си тази интервеция...?


На 235tds 96г. с аналогов часовник сложих големия борд от 320 (94г. мисля, че беше) и свичко си работи прекрасно. Ето ти една тема viewtopic.php?f=8&t=179527.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от deemov » 11 Сеп 2010, 9:56

Темата е страхотна , браво на автора :) :yes:
И едно малко глупаво въпросче :) Къде е мястото за гонга ?:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от GVT » 11 Сеп 2010, 10:59

deemov написа:Темата е страхотна , браво на автора :) :yes:
И едно малко глупаво въпросче :) Къде е мястото за гонга ?:)

На кората под волана.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от dioniji » 16 Сеп 2010, 12:58

Колеги,с големия борд съм,слаган допълнително,купих го от кола англичанка-325 i ,мойта е 318 ,колкото и да го коригирам разхода ми го дава убийствен,точно двойно повече от реалния,въпросът ми към знаещите е може ли да се корига по друг начин освен от скритото меню или трябва да го сменя за такъв от кола с по малък мотор?

SPACEMAN!
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: Ловеч / Севлиево
Пол: Мъж
Кара: USS ENTERPRISE
Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от PROPELLER » 16 Сеп 2010, 14:04

Не би трябвало до имаш проблими с корекцията! Аз също си слагах отделно моя и си го настроих перфе без проблеми!
Можеби някъде бъркаш, щото възможностите за горекция са в голям диапазон! Няма начин да не става!

Колко ти е реалния разход и колко ти показва борда? :kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от PeReZ » 16 Сеп 2010, 14:19

dioniji написа:Колеги,с големия борд съм,слаган допълнително,купих го от кола англичанка-325 i ,мойта е 318 ,колкото и да го коригирам разхода ми го дава убийствен,точно двойно повече от реалния,въпросът ми към знаещите е може ли да се корига по друг начин освен от скритото меню или трябва да го сменя за такъв от кола с по малък мотор?


Да, може да се коригира по друг начин.
С диагностична апаратура се препрограмира за твоята кола и тогава става наистина верен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Голям борд- конверсия

Мнение от bum_bum » 16 Сеп 2010, 14:19

Чети малко, има писано за корекцията как става и ръчно и с компютър..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook