E36 седан М43В18 парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
E36 седан М43В18 парно
Колата е 95-та година. Климатика е с врътките. Преди морето смених водната помпа, налях антифриза, обезвъздуших. Времето беше топло, но все пак ми се стори че започна да духа топло през въздуховодите. От тогава досега съм минал около 2000км. Сега като позахладня времето ми прави впечатление, че няма парно. Онзи ден колата беше хубаво загряла и реших да обезвъздуша, за да видя дали ще се появи топло. Отвих пробката, подадох малко газ и излезна само антифриз, без мехурчета. Вътре като че ли се появи малко топлинка. Опитах още един път същата процедура и като за капак се скъса пробката. Позакрепих я отгоре отгоре с малко изолирбанд, колкото да не пръска вода, че изкарваше една малка струйка. На сутринта паля и тръгвам, колата загрява хубаво и пак няма топло. Водата беше малко под нивото, долях, но ефект никакъв. Ако е въздух, защо като отвия пробката не изкарва мехурчета? Да не би врътките да се бъзикат и да не обръща от толко на студено? Онези клапани на маркучите за това ли отговаряха?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E36 седан М43В18 парно
Колега, филтър сменял ли си скоро? Това е един от типичните проблеми на е36. Просто редовно трябва да се сменя филтъра на климатика.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: E36 седан М43В18 парно
Dirty M5 driveR написа:Колега, филтър сменял ли си скоро? Това е един от типичните проблеми на е36. Просто редовно трябва да се сменя филтъра на климатика.
Dirty M5 driveR: редовно


При мен аз си го сменях преди зимата. А сега през последните няколко години го сменям в момента когата започне да понамирисва


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E36 седан М43В18 парно
Ами под "редовно" имам предвид периодично, в смисъл че не трябва да се чака понеже от това после горят резисторите на степените на парното. Чувал съм, че веднъж годишно е добре да се сменя.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: E36 седан М43В18 парно
Като загрей, барни 2-та маркуча след клапаните на парното, ако са студени сваляй и ги ремонтирай или пък 2-ра ръка, ама и те ще са същите 

- POYO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: E-65 730D
Re: E36 седан М43В18 парно
Добре де, а в какво положението ти е врътката на ценрталната духалка? И винаги ли когато искаш да ти духа топло/студено, си я въртиш и нея?
- surbina87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: м40 - ката да плаче
- Мечтае да кара: е92
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: E36 седан М43В18 парно
POYO написа:Добре де, а в какво положението ти е врътката на ценрталната духалка? И винаги ли когато искаш да ти духа топло/студено, си я въртиш и нея?
Еми на топло е завъртяна. Винаги я въртя, ако не я завъртя, няма да промени температурата.
След като пуснах темата вчера слезнах при колата, отворих капачката на радиатора и водата драстично беше спаднала. Свалих едно шише с вода и долях около 1 литър докато стигне на ниво. Може би губи течност заради скъсаната пробка, въпреки че не ми се видя мокро около нея. След малко отивам в Дару кар да си напазарувам една пробка. Нещо се случва с тая кола

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: E36 седан М43В18 парно
смени капачката на радиатора -пробката и едно термостатче за наи сигорно.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1680
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: E36 седан М43В18 парно
Като обезвъздушаваш,нали пускаш и парното?Просто не прочетох дали го правиш по-горе.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: E36 седан М43В18 парно
Купона продължава. Вече 2-ри ден съм без кола заради тази ш**ана пробка. Отидох онзи ден до Дару кар, да си купя пробка. Попитах човека искаш ли VIN, той каза не. Донесе ми пробката, платих си и си отидох. Нямах възможността веднага да я пробвам, защото щях да закъснея за работа. След работа се прибрах, извадих една права отверка, нагрях я, стопих малко от счупената пробка и я развих. Тук започна купона. Резбата на моята пробка е доста по-едра от на тази, която ми дадоха в Дару кар. Вчера нямах възможност да отида пак да питам за друга пробка. Помолих един приятел да отиде вместо мен, той пък намерил бил в сервиза дето работи. Донесе ми я днес и тя със ситна резба като тази от Дару кар. Започвам да си мисля че проблема е в моя радиатор, а не в пробката. Но пък щом има такъв радиаор, трябва да има и пробки за него. Някакви идеи?
Аз лично мисля да отида при някой стругар да ми направи една метална пробка.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E36 седан М43В18 парно
Колега като отстраниш проблема с пробката и обезвъздушиш хубаво, тогава си виж клапаните за парното, най-вероятно са блокирали в затворено положение.

Re: E36 седан М43В18 парно
Колега виж какво препоръчах на един друг колега, знам че не е точно твоя случай, но може да има полезна информация за теб тук :
viewtopic.php?f=8&t=218601&start=0
и си смени тапата 3лв струва, без нея с тоя скоч обезвъздушаване няма да се случи
viewtopic.php?f=8&t=218601&start=0
Бате Сашо написа:Аз лично бих започнал ново обезвъздушаване на колата. След това бих проверил термостата. Ако загрява нормално колата - тоест стрелката на арматурното табло и маркучите са топли, значи си работи и не е от него. След това е водният радиатор, той също лесно се проверява, ако махнеш дифузера около перката и оставиш колата да поработи и да загрее нормално на средното деление, трябва целият радиатор (плюс двата маркуча) да са топли. Ако е водна помпа ще свири или тече, но в твоя случай само ако се е измъкнала перката от оста може да стане така.... което въобще не ми се вярва. Ако е перка на парното, тази под чистачките, ще го усещаш по силата на обдухване в купето. Ако е радиатора на парното (долу в краката), трябва да се махне долната част на средната конзола на таблото, да се види колко е добре и дали има нужда да се сваля и чисти. Ако са клапите на парното които седят на купето ще се диагностицира трудно, там вече трябва да се премери дали отварят и кога го правят, доколкото знам работят на съпротивление. Но за мен при сменена помпа проблема ти по скоро идва от обезвъздушаване. Важно е дали колата е била достигнала оптимална температура докато си я обезвъздушавал. Дали някъде в маркучите не е останал въздух
и си смени тапата 3лв струва, без нея с тоя скоч обезвъздушаване няма да се случи

Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: E36 седан М43В18 парно
joreto_88 написа:Резбата на моята пробка е доста по-едра от на тази, която ми дадоха в Дару кар. .
Колега , тоя филм съм го виждал с очите си....
След като новата пробка не пасна , отидох тук в едно магазинче (казва се "болтове -нитове" и продават всякакви видове болтове ....). Та наложих старата пробка върху няколко болта с различна стъпка на резбата , този болт, който на око ми се видя най -подходящ , го замерих с резбомер , замерих и пробката и нещата паснаха .... След това само "обрах" главата на болта с шлайфа , да стане кръгла и да може да влезе в гнездото (защото стандартно беше шестостен). Направих му от горе една резка , за да може да се върти с отверка , след това сложих гумения О-пръстен от долу и го завих. Застана "като в тях си ...." ! Мислех и аз тогава да търсиме стругар , че момчето се беше видяло в чудо и не вярваше , че няма да може да си кара колата заради една пробка ... , но поне тука при мен (във Враца) тия стругари все едно с президента се срещаш , така се държат .....
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: E36 седан М43В18 парно
Не слагай стоманени болтчета там защото като ръждясат и ще ти разцепят пластмасата на радиатора там където отвора с резбата.Направи ги или си намери поне от месинг или хромникел.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани