проблем с паленето при m51d25 - проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с паленето при m51d25
hakerizanov написа:довечера ще пробвам с помпата от 325. според мен ако гнп-то си е читаво ще си работи и без помпата в резервоара
Ники ,не си губете времето а пиите по една ракия.Помпата в резервоара ти работи.Тя е само ДОСТАВНА,без значение в такьв или онакьв резервоар,без значение голяма ли малка ли.Все 0,5 бар. прави и служи знаеш за какво.ГНП е повече от перфектно.ако те сьмнява готов сьм на момента да извадя моита помпа и да ги сменим

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: проблем с паленето при m51d25
На едно мнение съм с Пресиян EWS ти прави мизерии без помпа в резервоара немаш грижи не е чак такъв проблем.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
никъв ефект след смяната на подкачващата помпа от 325тдс в компакта. не че съм се надявал на чудо
I think things -- and they happen...
Re: проблем с паленето при m51d25
За първото палене на деня ли е проблема? Или няма значение кое. Студена или топла не пали?
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
никакво значение няма дали е топла или студена, или дали е първо, второ или десето палене. пак ще спомена че ангренажа е сменен с febi bilstein. веригите плюс зъбчатката на гнп-то. самото гнп е в отлично състояние. стартера е със сменени втулки и четки, генератора също. няма течове по горивопроводите. абе всичко изглежда перфектно. явно този ews (никой така и не каза дали това е имобилайзера) прави бели. друго не виждам какво може да е. в козлодуй никой не е чувал за inpa явно макар че им гледам кабеляците по 40-ина долара в интернет. така че няма кой да ми чекне колицата. не и тук
I think things -- and they happen...
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с паленето при m51d25
Само да питам,тоя мотор който си сложил (мисля че каза е 93") няма имобилайзер,твоята е имала,вие какво точно направихте?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
сменихме почти всичко в коша на двигателя. двигател, инсталация, комп, радиатори, ск. кутия, кардан. по вътрешната инсталация в купето не сме пипали нищо. ако имате някакви идеи, ще се радвам да ги споделите с мен 

I think things -- and they happen...
Re: проблем с паленето при m51d25
Айде пък да няма значение от помпата в резервоара и да може без нея ами махнете си ги хем ще олекне колата.
Аз със изгоряла помпа ( на два пъти ) не мога да откъна и що ли ми се върти в главата че тук е писано ,че ГНП няма засмукващи функции ( от такова голямо разстояние и по ниско разположение на горивото). Ами на мен със абсолютно същите съмтоми ама 1:1 беше въздух в горивото без да твърдя , че в случая е точно това. Пак чакмак припалва и гасне и после 4-5 пъти въртя по много докато зацепи, някой път си палеше от раз абе направо луд ме направи. Та се оказа въздух и сменях тръбички виждах и въздуха ( не мехурчета ) между филтъра и ГНП. Сложих възвратен клапан , ревизирах си връзките и се оправи. Помня че Пресиян говореше в една тема за клапан ( поддържащ налягането на горивото в ГНП) отгоре на самото ГНП където влиза обратната нафта от дюзите и заминава къ резервоара. За това се сещам и пожелавам успех на колегата. ПС: от датчик колянов вал също се чудеше дали да запали ама и не работеше равномерно двигателя пък и лампата на на дюзата светваше, беше недобър контакт в буксата му и след почистване изчезнаха симптомите. Колега пробвай от тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7&t=206157 щото и компа ти е за М51 и може да прочетеш нещо на мен лично много ми помага понякога за бърза диагностика

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
колега не знам защо не ми вярваш. може да запали и без помпата в резервоара. само че трябва да въртиш повечко на стартер. проблема при мен не е от въртенето. колата пали чакмак (изръмжава но веднага гасне). съвсем не помага продължителното въртене. + това компа на двигателя си е от 325 тдс, което си е точно м51. не използвам компа от м41. само между другото колата е правена при Пресиян. затова съм сигурен че всичко си е физически добре.
I think things -- and they happen...
Re: проблем с паленето при m51d25
Ами тогава вадиш маркуча от горивния филтър ( от страната към помпата ) и го мушкаш в предварително подготвен буркан с нафта ( имитираш резервоар ) , вадиш и маркуча от помпата горе отиваш към резервоара ( обратната нафта ) и набиваш друг маркуч и пак в същия буркан ( криза е
). После с едната щипка на мултицет хакваш на кабелната обувка на клапана за нафтата на самото ГНП, а другата щипка на маса . Въртиш и гледаш какво става ( виж даки имаш постоянно 12V захранване ) и после пак тука за други умнотийки.
Извинявай колега , гледам че разбираш и това го пиша за да помогна и пределно ни е ясно че Пресиян я прави тая колица ама дивотиите понякога се случват когато не очакваш еле да е читава помпата ти си давай поред щото иначе само с писане може и да не стане . Трябва да си сигурен че в реално време имаш добро захранване с гориво на помпата, оттам към дюзите и т.н. Успех желая. 



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с паленето при m51d25
Не се лъжете че ГНП може да работи сама.Просто ако откачите помпата от резервоара ще работи на място доста и ще изгасне чак след минута 2.Това е заради остатъчното горичо по мъркучите.
При мен гаснеше без подкачваща помпа.Но пък и елемента се оказа за смяна.Може и затова да е било така да не ще.
При мен гаснеше без подкачваща помпа.Но пък и елемента се оказа за смяна.Може и затова да е било така да не ще.

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
vladobate написа:Ами тогава вадиш маркуча от горивния филтър ( от страната към помпата ) и го мушкаш в предварително подготвен буркан с нафта ( имитираш резервоар ) , вадиш и маркуча от помпата горе отиваш към резервоара ( обратната нафта ) и набиваш друг маркуч и пак в същия буркан ( криза е). После с едната щипка на мултицет хакваш на кабелната обувка на клапана за нафтата на самото ГНП, а другата щипка на маса . Въртиш и гледаш какво става ( виж даки имаш постоянно 12V захранване ) и после пак тука за други умнотийки.
Извинявай колега , гледам че разбираш и това го пиша за да помогна и пределно ни е ясно че Пресиян я прави тая колица ама дивотиите понякога се случват когато не очакваш еле да е читава помпата ти си давай поред щото иначе само с писане може и да не стане . Трябва да си сигурен че в реално време имаш добро захранване с гориво на помпата, оттам към дюзите и т.н. Успех желая.
ок колега. ще пробвам така

I think things -- and they happen...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с паленето при m51d25
Цялата работа е че нямахме много време.Колегата е изключителен пич,но като всяко хубаво нещо отпуска му свьрши ,GT-1 се скапа и има неща които трябва да се дооправят.
Но от повьрхностната диагностика която направих постоянно излизаше грешка на ЕWS и тогава диагностиката която ползвахме се скапа.
Знам че няма логика ДДЕ е старо без шукариики по него но явно сьздава ядове а, от колата донор не е ясно нищо понеже беше и счупена,та запалихме мотора след пьлен ремонт на ГНП,която изпитах на стенда ,муш в колата,проба,и хаиде в КоНтакта.
Та тои си е в Козлудуи,технически е грамотен но там обаче няма кои да помогне.
Но от повьрхностната диагностика която направих постоянно излизаше грешка на ЕWS и тогава диагностиката която ползвахме се скапа.
Знам че няма логика ДДЕ е старо без шукариики по него но явно сьздава ядове а, от колата донор не е ясно нищо понеже беше и счупена,та запалихме мотора след пьлен ремонт на ГНП,която изпитах на стенда ,муш в колата,проба,и хаиде в КоНтакта.
Та тои си е в Козлудуи,технически е грамотен но там обаче няма кои да помогне.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с паленето при m51d25
Както писах по-горе 93" няма имобилайзер,вие какво направихте точно с неговия? Не ми се рови по схемите да гледам как е вързан (пък си е работа на автора),но щом излиза грешка в него явно нещо не сте направили както трябва там... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани