проблем с паленето при m51d25 - проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
проблем с паленето при m51d25 - проблема решен
здравейте колеги. аз хубаво смених моторя ама се появи друг проблем. може да си го е имало на колата-донор, а може и да го е нямало. както и да е. важното е че е неприятно. та следната работа: ужасен проблем с паленето. понякога запалва от раз, понякога въртя 7-8 пъти. интересното е че ако не запали от раз (в смисъл веднага) да въртиш не помага. връщам ключа на 0 и пак пробвам. сменен е ангренажа и не с някой ментак а с febi. стартера е с нови четки и лагери. гнп-то е сервизирано и клапана е сменен с чисто нов. всички свещи работят. дюзите са перфектни. никъде не тече нафта. филтрите са сменени. турбинката си нагнетява до 1,5. вобще всичко изглежда перфектно. прави ми впечатление че като върти сякаш запалва за секунда и след тва сякаш някой му спира горивото. няколко майстора казват че не могат да ми сканират колицата, щото маторя бил преди '96-та година ('93-та е). накрая да фана да туря комп от мотор след '96-та и дебитомер, но не знам дали ще реши проблема. нямам представа какво може да е. двигателя е м51д25 (дизел). ако някой има идеи, и реши да сподели ще съм благодарен
Последна промяна hakerizanov на 21 Яну 2011, 14:15, променена общо 2 пъти
I think things -- and they happen...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: проблем с паленето при m51d25
Единствено не каза акумулаторът как е? Нов ли е или стар. Трябва да е поне 85ампера.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: проблем с паленето при m51d25
vanci88 написа:Единствено не каза акумулаторът как е? Нов ли е или стар. Трябва да е поне 85ампера.
Колега не трябва да е от акумулатора защото колата запалва за секунда /изръмжава/ и изгасва и така няколко пъти въртиш пали и гасне докато се задържи запалена.И както каза брат ми всякаш нещо прекъсва притока на гориво.
Последна промяна tekabg на 15 Сеп 2010, 10:48, променена общо 1 път
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: проблем с паленето при m51d25
За акумулаторът нищо не му пречи да го провери.
Помпа в резервоара може да прави такива мизерии, но ще има и много други признаци и няма начин да не забележите. Остава умна дюза и плочката на ГНП. Този двигател се диагностицира - няма занчение 93-4-8 година.
Помпа в резервоара може да прави такива мизерии, но ще има и много други признаци и няма начин да не забележите. Остава умна дюза и плочката на ГНП. Този двигател се диагностицира - няма занчение 93-4-8 година.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
акумулаторът е в добро състояние. 80 Ah / 680 A и превърта двигателя без абсолютно никакъв проблем. помпата в резервоара си работи още от стария мотор. по-горе споменах че дюзите са перфектни и гнп-то е сервизирано. за диагностиката хубаво, ама като ми кажат че не могат да прочетат двигател преди 1996-та година кво да направя? едва ли е имобилайзер щото мисля че преди фейса моторите нямат такова нещо, а и все пак пали макар и не винаги от раз. разбирате ли, проблема е че пали от раз но веднага гасне. сякаш му подаваш съвсем малко горивце и след това го спираш. това ми е мъката. ако има някой в района на Козлодуй или Габрово, който да услужи с комп преди '96-та за м51 мотора ще съм му признателен (само за проба). не знам, може от компа да е проблема.
I think things -- and they happen...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с паленето при m51d25
Ники кои каза че няма диагностика.Доколкото си спомням правихме такава.Вьпроса е по скоро в синхронизация на DDE и EWS,което няма как да направя щото нямам ИНПА .
Иначе диагностката с кодочетеца си вьрви и си изкарва ,ЗАБРАНА за работа на ДВГ(на руски е ).
Друго е вече че ГТ-то намира компа като 318 ,а тои всьщност е 325 .
Кьм останалите колеги,не гадаите колата няма механичен проблем.Тьрси се конкретен човек евнтуално които е имал такьв проблем,или които може да се справи
Иначе диагностката с кодочетеца си вьрви и си изкарва ,ЗАБРАНА за работа на ДВГ(на руски е ).
Друго е вече че ГТ-то намира компа като 318 ,а тои всьщност е 325 .
Кьм останалите колеги,не гадаите колата няма механичен проблем.Тьрси се конкретен човек евнтуално които е имал такьв проблем,или които може да се справи
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- matey13
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: 318I E36
Re: проблем с паленето при m51d25
Колега аз съм имах такъв проблем и се оказа от помпата в резервуара. Маркучето от филтъра до ГНП-то ми беше прозрачно и там се виждаха да минават балончета въздух. Като запали си вървеше добре ама трудно палеше и като смених помпата балончетата изчезнаха и колата си палеше от четвърт оборот. Немога да си обясня от каде го вземаше този въздух но важното е че се оправи.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
ако беше тая помпа колега, да ми го е правило тоя проблем и с м41 мотора. но с него нямах никакви проблеми. палеше както казваш от четвърт. то и този пали чакмак (изръмжава но веднага гасне). както написах още в първия пост понякога пали от раз, понякога от втория път а понякога и 8-10. няма смисъл като не запали от четвърт да продължавам да въртя стартера (не помага, пробвах). именно това ме навежда на мисълта, че съвсем не е помпата в резервоара. нещо по електрониката е. ews и комп не се разбират, както спомена колегата Пресиян Василев (това ews да не е имобилайзера)
I think things -- and they happen...
Re: проблем с паленето при m51d25
не сравнявай м41 и м51 по помпи защото нямат нищо общо
за съжаление и аз мисля че е помпа, и почти винаги проблемите с паленето на м51 идват от нея или датчика на вала 


Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с паленето при m51d25
довечера ще пробвам с помпата от 325. според мен ако гнп-то си е читаво ще си работи и без помпата в резервоара
I think things -- and they happen...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с паленето при m51d25
Колега а като запали държи ли оборотите стабилни? 

- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: проблем с паленето при m51d25
Бате Сашо написа:не сравнявай м41 и м51 по помпи защото нямат нищо общоза съжаление и аз мисля че е помпа, и почти винаги проблемите с паленето на м51 идват от нея или датчика на вала
Мойта кола е комби с М41 мотор и според RealOem на М41 комби или седан помпата в резервоара е същата като на М51 комби или седан.А на компакта пак според същата програма излиза че е друга помпата.Явно проблема ще да е от нея и да не можеж да подкачи достатъчно гориво или ....., ами дано да пасне фланеца само другото мисля че ще стане но брата ще каже след пробата дали има промяна в паленето.
Re: проблем с паленето при m51d25
tekabg написа:Бате Сашо написа:не сравнявай м41 и м51 по помпи защото нямат нищо общоза съжаление и аз мисля че е помпа, и почти винаги проблемите с паленето на м51 идват от нея или датчика на вала
Мойта кола е комби с М41 мотор и според RealOem на М41 комби или седан помпата в резервоара е същата като на М51 комби или седан.А на компакта пак според същата програма излиза че е друга помпата.Явно проблема ще да е от нея и да не можеж да подкачи достатъчно гориво или ....., ами дано да пасне фланеца само другото мисля че ще стане но брата ще каже след пробата дали има промяна в паленето.
гнп колега, тази в резервоара е напълно възможно да е еднаква

Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с паленето при m51d25
Бате Сашо написа:не сравнявай м41 и м51 по помпи защото нямат нищо общоза съжаление и аз мисля че е помпа, и почти винаги проблемите с паленето на м51 идват от нея или датчика на вала
ГНП му е перфектно.Повече от убеден съм. Кои датчик имаш в предвид?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: проблем с паленето при m51d25
на коляновият вал имам предвид, но това с прикювкането според мен си остава проблем в помпата (гориво нагнетателната)
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани