ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Sandy_
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 26.08.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: на газ
- Мечтае да кара: на бензин
- Детайли за колата: Много бега !
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Някой който има е28 525i M30B25 fuel-injected (Motronic) да ми каже как да си го нулирам 


Real ///M5's were hand built!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Sandy_ написа:Някой който има е28 525i M30B25 fuel-injected (Motronic) да ми каже как да си го нулирам
Май си объркал под форума или тоя мотор си го насадил в Е30 ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
JoRkAtA_pld написа:Отпред съм сменил всичко по предницата (аморт. шарнири, кормилни накрайници), но след смяната карах една седмица и всичко беше добре. Но се появи странно тропане отдясно при пълен ляв.Ходих на стенд и проверка на предница всички викат нищо и няма, а тропането си продължава.
Смених и тампоните, всичко беше добре, но след 3-4 дена каране пак продължава тропането

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
и аз съм така, колега, всичко сменено, а пак тропане..
виня рейката или кормилните карета нагоре по волана..
друг вариант са кормилните накрайници - вътрешни и външни, ако не си ги сменил, след като е сменено всичко, по-лесно биха се разбили
виня рейката или кормилните карета нагоре по волана..
друг вариант са кормилните накрайници - вътрешни и външни, ако не си ги сменил, след като е сменено всичко, по-лесно биха се разбили

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Е рейката и карето кормилното лесно се проверяват за луфтове.
Легнете под колата клатете волана лекичко с помощта на приятел и гледайте/пипайте/слушайте
тря се изцапате малко
Легнете под колата клатете волана лекичко с помощта на приятел и гледайте/пипайте/слушайте

тря се изцапате малко
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
не е като да не съм го правил 10 пъти до сега
но колегата може да не е, така че - действай

но колегата може да не е, така че - действай

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Ами сменил съм кормилните накрайници, но ще проверя и рейката.
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
къде из нета мога да видя размери на бутала и биели на бмв маторите 

www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
JoRkAtA_pld написа:Ами сменил съм кормилните накрайници, но ще проверя и рейката.
абе от рейката ти хлопа и тва е, просто може да си я натегнеш малко, ама ще почне да се върти тегаво, няма да ти връща волана в завой ... зимай рейка от е36

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Да колега прав си не хлопа постоянно, а само на определени неравности. Иначе като цяло е стегната на пътя, като смених всичко отпред сега видях че и Е30-ска може да вози стегнато отпред
. А до въпроса с рейката от Е36 надеждни ли са, защото съм чувал че протичат?

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Те сички протичат рано или късно, ако си вземеш от по-нова година кола рейка ужким шансовете са на твоя страна.
Аз съм с рейка и помпа от тдс 97ма година, рейката е като нова буквално, помпата е чудна, ама късмет .. тва ми е 4та рейка
Аз съм с рейка и помпа от тдс 97ма година, рейката е като нова буквално, помпата е чудна, ама късмет .. тва ми е 4та рейка

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Имам нужда от помощ, кажете някоя тънкост в разлепянето на дългите фарове. Късите ги отлепих сравнително лесно, но тези дълги ....
вече два дадоха фира, а ми остават само още два
иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат

вече два дадоха фира, а ми остават само още два

иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат

Tux0 Ca !


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
моите ги отлепях с пистолет за горещ въздух,по спомени май и при мен дългите се опъваха повече
иначе с макетното ножче махаш колкото можеш и нагряваш постепенно с пистолета и с отверка напъваш,но много бавно и в момента в който усетиш че много напъваш
спираш нагряваш и пак ,ти явно не спираш когато трябва,а малко по късно
абе много бавно става ,поне при мен

иначе с макетното ножче махаш колкото можеш и нагряваш постепенно с пистолета и с отверка напъваш,но много бавно и в момента в който усетиш че много напъваш


абе много бавно става ,поне при мен


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колеги,
от няколко дни ме мъчи следния въпрос: коляновия вал от 323 същия ли е като на дизела и на ета-та?
от няколко дни ме мъчи следния въпрос: коляновия вал от 323 същия ли е като на дизела и на ета-та?
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
spdrrk0 написа:Имам нужда от помощ, кажете някоя тънкост в разлепянето на дългите фарове. Късите ги отлепих сравнително лесно, но тези дълги ....![]()
вече два дадоха фира, а ми остават само още два![]()
иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат
най лесно аз вече два комплекта правих,някъде четох сони беше писал и оттам видях,с едни малки клещи мисля керпеден им се казваше,с тях изпряваш външния ръб на фара там където е стъклото точно,и после с пистолет с горещ,въздух става мн бързо,но трябва да въртиш фара и да нагряваш точно между стъклото и ламарината но не спираш да въртиш фара става за 7-8 мин,така даже успях да отворя дълъг който беше ударен от камъче и стъклото беше леко пукнато

Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани