Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .
- pavel_8887
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: Aйтос
- Пол: Мъж
- Кара: 200 И ПЕШ
- Мечтае да кара: 528i
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
jakson написа:Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .
тя върви така и на бензин не е от газта предната ми кола беше на газ 2.0 16 в просто на ниските беше по спъната зависи и много кой и как ще ти го настрой
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
колега не знам защо , но като хвърлям на боб и по всичко ми излиза че си за дебитомер
. Също така си провери температурния датчик иначе разхода ти е горе долу нормален като се има в предвид че си с обикновенна газова, но да оставим газта настрана, защото ти имаш проблем на бензин и от там и на газ. Имах следния проблем . Сутрин паля и натискам педала да я изфорсирам и тя се задавя и зачудва кво да прави. После като позагрее се оправяше, но пак не варвеше колкото трябва да върви. Смених МАФ-а и всичко се оправи . Спряха да ми играят оборотите , спря да киха и вече не се чуди като я сгърча. Моя съвет е да вземеш един работещ дебитомер и да го сложиш за пробата , защото с тая газ си го направил на мармалад. Също така прегледай как ти е гофрирания маркуч да не си го разбридал от гърмежи и дали не дърпа въздух от някъде

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
колега за мен си за кабели щом е гармела значи има проблем в искрата щом си сменил свещите остава кабелите пробваи с други на 95% е от кабелите гармежа и придарпването
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
Като заговорихме за тока , защо несвалиш дистрибуторната капачка с палеца да ги видиш как са ?! Възможно е и от там да идва проблема .
- pavel_8887
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: Aйтос
- Пол: Мъж
- Кара: 200 И ПЕШ
- Мечтае да кара: 528i
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ 

- pehlivanina1
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.09.2009
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M40B16 E36
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
Здравейте колеги. Моят проблем е същия като на колегата павел_8887. Разликата е че моето бмв е 316и. Искам да попитам не е ли възможно колата да губи мощност ако дюзите са запушени ?




- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
колега,още преди няколко поста ти казах за дистрибуторната капачка,сваляш я (лесно е )ако няма видими поражения,вземаш друга от работеща кола,за проба ,заедно с палеца,пробваш и ако всичко е наред,тогава си купуваш,да знаеш че дори и съвсем малка пукнатина да има на капачка,невидима с просто око,и дава кофти отражение по токовете...pavel_8887 написа:колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ
- pavel_8887
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: Aйтос
- Пол: Мъж
- Кара: 200 И ПЕШ
- Мечтае да кара: 528i
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
giggs_11 написа:колега,още преди няколко поста ти казах за дистрибуторната капачка,сваляш я (лесно е )ако няма видими поражения,вземаш друга от работеща кола,за проба ,заедно с палеца,пробваш и ако всичко е наред,тогава си купуваш,да знаеш че дори и съвсем малка пукнатина да има на капачка,невидима с просто око,и дава кофти отражение по токовете...pavel_8887 написа:колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ
ясно колега ама аз съм си от айтос по принцип а тук в софия имам един познат с бмв и то е 320 няма как да стане врътката с кабелите и тока в айтос имам приятели с 318, с 518 даже а тука без да знам к'во и има не мога на посоки да сменям кабели палци дистрибуторни капачки щото само кабелите ми са 80 лъва

- pavel_8887
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: Aйтос
- Пол: Мъж
- Кара: 200 И ПЕШ
- Мечтае да кара: 528i
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
не забравяй и палец.....pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта
М43 и дистрибуторна капачка

- pavel_8887
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: Aйтос
- Пол: Мъж
- Кара: 200 И ПЕШ
- Мечтае да кара: 528i
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
ивчо3 написа:pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта
М43 и дистрибуторна капачка, това ще да е ня'къв бутиков модел.
грешката е моя явно макар,че на талона пише 85 киловата което значи 115 коня а тези ремъка са 113 -83 киловата как да разбера в крайна сметка какъв е
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
pavel_8887 написа:грешката е моя явно макар,че на талона пише 85 киловата което значи 115 коня а тези ремъка са 113 -83 киловата как да разбера в крайна сметка какъв е
На е36 има само един двигател с ангренажен ремък- м40. Също така само м40 е с дистрибуторна капачка.

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност
pavel_8887 написа:jakson написа:Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .
тя върви така и на бензин не е от газта предната ми кола беше на газ 2.0 16 в просто на ниските беше по спъната зависи и много кой и как ще ти го настрой
точно така колега


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани