М54 Теч на масло !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
На м50 наистина няма такъв клапан подвел съм се от тая тема viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0
Ще чакам снимки на смяна без разглабяне на "половината" кола специално за двигателя М54 да видим как става , и нека се обедини в една тема смяната на този клапан
Ще чакам снимки на смяна без разглабяне на "половината" кола специално за двигателя М54 да видим как става , и нека се обедини в една тема смяната на този клапан
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
Специално за теб, другия път като дойде кола с такъв проблем ще повикаме и професионален фотограф да ти направи фотосесия
П.С. Единствената кола до момента на която ми се е налагало сваляне на колекторите за смяната на този клапан е едно Е90 с N54 мотор.Но там клапана е съвсем различен утре ще кача снимки и на него

П.С. Единствената кола до момента на която ми се е налагало сваляне на колекторите за смяната на този клапан е едно Е90 с N54 мотор.Но там клапана е съвсем различен утре ще кача снимки и на него

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
В спора се ражда истината 
П.С: А друг е спора дали този клапан да се изолира и как ще се отрази това върху работата на двигателя

П.С: А друг е спора дали този клапан да се изолира и как ще се отрази това върху работата на двигателя
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:В спора се ражда истината
П.С: А друг е спора дали този клапан да се изолира и как ще се отрази това върху работата на двигателя


Запомни от мен че Гюнтер не слага нищо случайно ! Щом е сложено дадено нещо то има някаква идея за да е там.
Не може български "инженер" да реши да маха нещата които Гюнтер ги е сложил

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:П.С: А друг е спора дали този клапан да се изолира и как ще се отрази това върху работата на двигателя
Е те това беше най-голямата глупост. Или предлагаш да се пусне един маркуч от пералня отдолу под колата и да си пуши там...като едно истинско жигули


П.С До сега избягвах да давам мнение в темата, но това вече беше брутално.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Ами зависи, маслени пари попадащи в смукателя не е готmad_presley написа:INTEGRALE написа:П.С: А друг е спора дали този клапан да се изолира и как ще се отрази това върху работата на двигателя
Е те това беше най-голямата глупост. Или предлагаш да се пусне един маркуч от пералня отдолу под колата и да си пуши там...като едно истинско жигули![]()
П.С До сега избягвах да давам мнение в темата, но това вече беше брутално.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE, взе да ставаш смешен вече !!!
Остави дето всички разбраха ,че материята БМВ ти екрайно непозната,ами сега започвашш да се издаваш че не ти е ясен и принципа на действие на двигателя с вътрешно горене !
СПРИ ДА СЕ ИЗЛАГАШ С ТЪПИТЕ СИ ИЗКАЗВАНИЯ ВЕЧЕ
Остави дето всички разбраха ,че материята БМВ ти екрайно непозната,ами сега започвашш да се издаваш че не ти е ясен и принципа на действие на двигателя с вътрешно горене !
СПРИ ДА СЕ ИЗЛАГАШ С ТЪПИТЕ СИ ИЗКАЗВАНИЯ ВЕЧЕ
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Ще спориш че двигателя не може да работи без този клапан или може би за топлия въздух е полезен за двигателя... освен докато загрее?? Или сега ще кажете екологията е много важна
да чуем защо се монтира клапана а на по-старите мотори го няма а е просто няколко маркуча (не че и там парите не влизат за обратно доизгаряне)

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Ще спориш че двигателя не може да работи без този клапан или може би за топлия въздух е полезен за двигателя... освен докато загрее?? Или сега ще кажете екологията е много важнада чуем защо се монтира клапана а на по-старите мотори го няма а е просто няколко маркуча (не че и там парите не влизат за обратно доизгаряне)
Tи си изключително тъпо парче пак ще ти го кажа.... този път директно...
КАТО СИ НЯМАШ ИЗОБЩО ПРЕДСТАВА ОТ ДВГ СИ МЪЛЧИ, ЧЕТИ ТЕМИ, ТЕХНИЧЕСКА ЛИТЕРАТУРА.... УЧИ СЕ, ПИТАЙ, НО НЕ ИЗКАЗВАЙ ТОЛКОВА ГЛУПАВИ СЪЖДЕНИЯ ПО НЕЩА, КОИТО СА ИЗМИСЛЕНИ ИЗЧИСЛЕНИ И ВНЕДРЕНИ ОТ ХОРА КОИТО ИЗЧИСЛЯВАТ И КОНСТРУИРАТ ДВГ....
Дори и не знаеш тези картерни газове със наличието на маслени пари, освен за екология защо още се вкарват отново в двигателя....
ПФУУУУ то бива бива, ама чак пък такъв "кон с капаци" като тебе не се беше появявал тука

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Сподели за нас непросветените защо се вкарват за обратно и защо на спортните коли се поставя филтър и диша картера директно в атмосферата
Явно си завършил в Мюнхен и ще ни обясниш този сложен процес
А ето и тема за и против сега я видях
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... hlight=pcv
Едит: До колегата отгоре аз като не съм наясно за нещо питам и разпитвам но ти явно си много на Ти с материята БМВ съдейки по 1300мнения за 1 година.. компетентен по всички модели и въпроси


Явно си завършил в Мюнхен и ще ни обясниш този сложен процес

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... hlight=pcv
Едит: До колегата отгоре аз като не съм наясно за нещо питам и разпитвам но ти явно си много на Ти с материята БМВ съдейки по 1300мнения за 1 година.. компетентен по всички модели и въпроси


Последна промяна INTEGRALE на 13 Сеп 2010, 10:45, променена общо 1 път
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: М54 Теч на масло !!!
Братле, ти верно май не си пиеш хапчетата.....И как може да даваш за пример сайт като тунинг.бг, дето има неграмотници пълни? Дай някой немски форум да видим или американски, дето някой нормален мисли като теб..Верно, изложи се много, ама няма как сега да ни покажеш знания, не вярвам някой да ти повярва или слуша..
?
?
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
sadex5 написа:Братле, ти верно май не си пиеш хапчетата.....И как може да даваш за пример сайт като тунинг.бг, дето има неграмотници пълни? Дай някой немски форум да видим или американски, дето някой нормален мисли като теб..Верно, изложи се много, ама няма как сега да ни покажеш знания, не вярвам някой да ти повярва или слуша..
Ти кой беше?? Ако следиш тунинг.бг ще разбереш че някои от изказалите се участници в темата са много по-наясно с теорията от теб , мен и доста други във форумите като цяло
. Така че след като не взимаш отношение с факти и доводи по-добре си трайкай , всъшност така и неразбрах кой беше ти ???
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: М54 Теч на масло !!!
еми пак специално БИС за колегата INTEGRALE
http://vbox7.com/play:19e623af

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
LUCIFER'S написа:еми пак специално БИС за колегата INTEGRALEhttp://vbox7.com/play:19e623af
Явно почваме да се обиждаме на прост и селянин

И понеже и ти явно си много наясно какво прави този клапан защо не ни обясниш на всички вместо да доказваш какво образование са ти дали на село и обиждаш без да си наясно с каквото и да е и особено знанията на писалите в тунинг.бг по темата. Мерси
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани