Трудно пали при студен мотор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.06.2009

Трудно пали при студен мотор

Мнение от ALPINA B5 S » 14 Юни 2010, 18:40

Колеги колата ми е 525 tds прочетох много теми но не намирам нищо сходно с моя проблем.
Днес сутринта колата ми не беше палена от 3 дена и тази сутрин отивам да я паля и неиска да запали, първия и втория път когато я завъртях беше съвсем по малко но третия път се изнервих и започнах да въртя мъжката и запали но доста трудно отзад изкара съвсем леко даже незначителен черен пушек а аз доста я изфорсирах защото я палех с гас като "жигули". До сега никога не беше правила така на студен мотор даже тази зима запали на -24 градуса от вън винаги е палила на половин оборот. Някои имали си на идея от какво може да е? И миналата седмица случаино говорих с един приятел които има мерцедес и тои ми каза че отказал да пали сутринта защото не бил занулил компютъра за смяна на маслото. Моя не е зануляван вече близо 40000 км но го сменям редовно на 9000 км може ли да е от това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от cls6666 » 14 Юни 2010, 21:42

колега не е от незанулен компютър на 100%
иди на диагностика
аз бих проверил подгревни свещи,филтър,помпа в резервоара-такива неща
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от dinozab » 14 Юни 2010, 23:28

Най-вероятно връща нафтата обратно към резервоара колега и ако и помпата отзад е пътник ето ти го ефекта.Предполагам че черното го е извадила като е запалила и си я из форсирал иначе докато си я въртял 100% е вадила разни цветове пушеци?Свещи не вярвам да са все пак е доста топло тия дни ако читав мотора и без подгряване трябва да запали от първия път.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.06.2009

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от ALPINA B5 S » 16 Юни 2010, 11:51

Филтъра е на 2000 километра. Помпата в резервоара я сменях и е нова на около 1000 километра. Снощи я спрях към 20:00 часа тази сутрин запали нормално. В прозрачното маркуче след горивния филтър няма въздух нито сутрин нито като я запаля.


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от mitkosekurit » 20 Юни 2010, 6:44

Приятелю със сигурност имаш изгоряли подгревателни свещи но за да не сменяваш здрави части иди на диагностика.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 TDS '97

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от az_mi6oka » 21 Юни 2010, 0:30

Колега виж свещите,ако са здрави е помпата в резервоара.И аз го имах същия проблем на студен двигател въртеше по 5-6 пъти докато запали,а преди това си палеше зимата на -16.Свали помпата в резервоара на нея има цетка и тя се запушва от хубавата ни нафта.Поздрави.
az_mi6oka TDS 525

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от hades40 » 12 Сеп 2010, 17:13

това за цетката предполагам важи и за е46 320д 150к.с. и аз имам същия проблем тука от около 1-2 седмици се мъчи с паленето сутрин жартя по 3-4-ти, но пак веднъш запали ли е пушка, нафтовият ми филтър е за смяна 100%, другите вчера сам ги сменил, може ли проблема да е нафтожия филтър?
Което не ме убива, ме прави по силен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от wladio » 12 Сеп 2010, 19:30

умна дюза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от JoRkAtA_pld » 12 Сеп 2010, 20:24

За всеки случай имай едно на ум за помпата в резервоара, като почне да се прецаква стават такива неща, и виж като и сложиш повечко нафта как пали.
My E30
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от hamann25 » 12 Сеп 2010, 20:46

Сутрин като запалиш ако не работи равномерно а леко ти приклащта мотора за 20-30секунди и после се оправя са свещи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от hades40 » 12 Сеп 2010, 22:11

JoRkAtA_pld написа:За всеки случай имай едно на ум за помпата в резервоара, като почне да се прецаква стават такива неща, и виж като и сложиш повечко нафта как пали.


Колега аз секи 3-4 седмиси го пълня до горе , и ми се струва че започна да ми прави въртелите от последното зареждане до горе, преди 1-2 седмици, а сега сам на около 2/3 от резервоара и продалжава се така.

hamann25 написа:Сутрин като запалиш ако не работи равномерно а леко ти приклащта мотора за 20-30секунди и после се оправя са свещи.


колега мисля че наистина тресе като се замисля, утре сутрин ще обърна вниание затова, но днес забелязах че като завивам на ляво на дяснодори и леко на 1/4 оборот (преди да потегля, след запалването) и оборотите падат, може ли да е от едно и също нещо?
Което не ме убива, ме прави по силен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от gentata » 12 Сеп 2010, 23:26

hades40 написа:... но днес забелязах че като завивам на ляво на дяснодори и леко на 1/4 оборот (преди да потегля, след запалването) и оборотите падат, може ли да е от едно и също нещо?
Това е от хидравличната помпа и едва ли има нещо общо с трудното палене. Аз съм също за проблем с пътя на горивото до двигателя, подгряваши свеши е по-малко вероятно да са (но не и невъзможно :winky: )
:driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от hades40 » 13 Сеп 2010, 19:35

Колеги, почети сам сигурен че е проблем с подгряването, тази сутрин като отидох да я паля да ходя на работа, я дадох на контакт и я оставин някаде около минутка, след което като врътнах незапали веднага но някаде на 2-я уборот на дригателя, не като преди да вартя здравата по 2-3-4-ти до де запали, и то това си мисля че можеби проблем е в подгряването. Но бих искал да чуя и други мнения.

А и както каза колегата да убърна внимание дали приклаща двигателя, Не непомръдва, запалялия си е нормално както всяка нормална печка ;) по тромава но без разлика от преди.
Което не ме убива, ме прави по силен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Сеп 2010, 11:08

Добре де ако имаш изгоряла свещ би трябвало да ти светне индикацията на таблото постоянно. А до това че си я оставил една минута на контак и после си почнал да въртиш и е запалила по-трудно е нормално.
My E30
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Re: Трудно пали при студен мотор

Мнение от hades40 » 15 Сеп 2010, 17:57

Незная, но това беше в понеделник, вчера и днеска пак пали на 2-3-4 път :banghead: , а и не ми остава време да си сменя ш*****я нафтов филтар да видя да не се е запушил прекалено, че да не ми пуска нафта, какво ли не ми минава през акъла вече :dunno:
Което не ме убива, ме прави по силен!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook