М54 Теч на масло !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 15:56

Дали е свалян от М52 или М54 е въпроса ;) Спора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 16:04

INTEGRALE написа:Дали е свалян от М52 или М54 е въпроса ;) Спора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема

С това изказване пак показваш невежество.......
Между М52TU и М54 няма никаква разлика в този клапан .
На М52 клапана е съвсем различен,но действа на същия принцип.
Какво казваш ТИ няма никакво значение в случая :mhihi:
Клапана се сменя когато се запуши или когато се скъса мембраната.
Пробега тук не играе роля,това зависи от маслата с които се кара колата и от интервала на смяната им.
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 16:10

Ilko Ivanov написа:
INTEGRALE написа:Дали е свалян от М52 или М54 е въпроса ;) Спора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема

С това изказване пак показваш невежество.......
Между М52TU и М54 няма никаква разлика в този клапан .
На М52 клапана е съвсем различен,но действа на същия принцип.
Какво казваш ТИ няма никакво значение в случая :mhihi:
Клапана се сменя когато се запуши или когато се скъса мембраната.
Пробега тук не играе роля,това зависи от маслата с които се кара колата и от интервала на смяната им.
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.

РАзлика в клапана няма , а има в свалянето и в управлението на вакума :mhihi:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 16:17

Нито в свалянето има разлика ,нито във вакумите ;)
Стига си спорил че вече ставаш смешен :mhihi:
Ти виждал ли си изобщо М52ТУ и М54 ???
Понеже знам че ще кажеш че си виждал,кажи ми къде е разликата на външен вид ....

П.С. Ето ти снимка на двата колектора М54 и М52ТУ :

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 16:39

Не ми се спори за колектори, значи щом колекторите са еднакви и моторите са еднакви :shock: чакам да видя клипче или снимки как се сваля клапана на М54 не на М52 нищо че са еднакви :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от sadex5 » 12 Сеп 2010, 16:41

Колега Иванов, има ли смисъл..... :mhihi: Преди да почнеш да спориш с някой му виж мненията първо :lol: Няма клас БМВ, който INTEGRALE да не познава като гледам....Не го барай за е60

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от CONAN » 12 Сеп 2010, 17:40

Ilko Ivanov написа:................................................................
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.

:bowdown: Мерси за помоща ,ще поръчвам клапан и мъркучи .
Колкото до @integrale ,kакво имаш напредвид с .."..май отива към ремонт. ".......двг ли ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от anzak » 12 Сеп 2010, 17:45

абе Интеграле освен клип нещо друго искаш ли и ако ги наредя едно М52ТУ и едно М54 ще познаеш ли кое кое е ........ а относно клапана да сменя се без сваляне на колектори дори и при Е46 където мястото е най малко и съветвам колегата да смени всички маркучи по вентилацията не само този клапан да не прави двойни работи
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от im0tep » 12 Сеп 2010, 19:49

Аз моя също го сменях без да махам никакви колектори...малко е играчка но става :yes: А спораджията направи ли си труда да погледне тази тема viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 20:24

im0tep написа:Аз моя също го сменях без да махам никакви колектори...малко е играчка но става :yes: А спораджията направи ли си труда да погледне тази тема viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0
Колега това ми прилича на М52 какъвто е и твоя , спора е за М54

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от LUCIFER'S » 12 Сеп 2010, 20:55

Вальо,не се сърди но това клипче е прекалено грубо :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 21:23

INTEGRALE написа:Не ми се спори за колектори, значи щом колекторите са еднакви и моторите са еднакви :shock: чакам да видя клипче или снимки как се сваля клапана на М54 не на М52 нищо че са еднакви :mhihi:

Колега,ти явно не можеш да схванеш че тук говорим за ТРИ ВИДА двигатели,а именно :
М52 , М52TU и М54
Като между последните два разлика в този клапан за който говорим НЯМА !
Както няма разлики в колекторите и "в управлението на клапана" за което говориш ти /а такова всъшност НЯМА/.
На М52 клапана се сменя по начина за който говори @im0tep

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 21:54

Значи се съгласи че на м54 няма управление по вакум , сега остава да се съгласиш че се сваля колектора за да се смени клапана и всичко ще бъде наред (м54 говорим) , м52 и м50 става без сваляне.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 22:13

INTEGRALE написа:Значи се съгласи че на м54 няма управление по вакум , сега остава да се съгласиш че се сваля колектора за да се смени клапана и всичко ще бъде наред (м54 говорим) , м52 и м50 става без сваляне.

Не бе човек...... Ти явно не само се правиш на луд !
НА НИТО ЕДИН ОТ ТРИТЕ ДВИГАТЕЛА НЯМА НИКАКВО УПРАВЛЕНИЕ С ВАКУМ !
И на трите двигатела ти го сменям пред теб без да свалям колекторите !
Пък на М 50 за който говориш изобщо няма такъв клапан /тук за пореден път се изложи/ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Кое от тези неща не разбра сега ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от anzak » 12 Сеп 2010, 22:21

:lol: колега Интеграле ти гледам ги чуваш тия клапани да те питам на М20 колектор трябва ли да се сваля и на М51 с вакум ли се управлява :kuku:
Барай шишарката Минкеее ....

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook