М54 Теч на масло !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Дали е свалян от М52 или М54 е въпроса
Спора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Дали е свалян от М52 или М54 е въпросаСпора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема
С това изказване пак показваш невежество.......
Между М52TU и М54 няма никаква разлика в този клапан .
На М52 клапана е съвсем различен,но действа на същия принцип.
Какво казваш ТИ няма никакво значение в случая

Клапана се сменя когато се запуши или когато се скъса мембраната.
Пробега тук не играе роля,това зависи от маслата с които се кара колата и от интервала на смяната им.
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Ilko Ivanov написа:INTEGRALE написа:Дали е свалян от М52 или М54 е въпросаСпора е дали се сменя при М54 тоя клапан и на колко км, аз казвам под 200хил е здрав А що се отнася до темата ,там има само маслени пари а не масло , на него му е омаслено което не е заради скъсан клапан а май отива към ремонт ама тва е друга тема
С това изказване пак показваш невежество.......
Между М52TU и М54 няма никаква разлика в този клапан .
На М52 клапана е съвсем различен,но действа на същия принцип.
Какво казваш ТИ няма никакво значение в случая![]()
Клапана се сменя когато се запуши или когато се скъса мембраната.
Пробега тук не играе роля,това зависи от маслата с които се кара колата и от интервала на смяната им.
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.
РАзлика в клапана няма , а има в свалянето и в управлението на вакума

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Не ми се спори за колектори, значи щом колекторите са еднакви и моторите са еднакви
чакам да видя клипче или снимки как се сваля клапана на М54 не на М52 нищо че са еднакви 


- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: М54 Теч на масло !!!
Колега Иванов, има ли смисъл.....
Преди да почнеш да спориш с някой му виж мненията първо
Няма клас БМВ, който INTEGRALE да не познава като гледам....Не го барай за е60


- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Re: М54 Теч на масло !!!
Ilko Ivanov написа:................................................................
Колкото до проблема на автора на темата - смени си и клапана и всички тръби и маркучи и повече няма да имаш проблеми.

Колкото до @integrale ,kакво имаш напредвид с .."..май отива към ремонт. ".......двг ли ...?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: М54 Теч на масло !!!
абе Интеграле освен клип нещо друго искаш ли и ако ги наредя едно М52ТУ и едно М54 ще познаеш ли кое кое е ........ а относно клапана да сменя се без сваляне на колектори дори и при Е46 където мястото е най малко и съветвам колегата да смени всички маркучи по вентилацията не само този клапан да не прави двойни работи
Барай шишарката Минкеее ....
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: М54 Теч на масло !!!
Аз моя също го сменях без да махам никакви колектори...малко е играчка но става
А спораджията направи ли си труда да погледне тази тема viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Колега това ми прилича на М52 какъвто е и твоя , спора е за М54im0tep написа:Аз моя също го сменях без да махам никакви колектори...малко е играчка но ставаА спораджията направи ли си труда да погледне тази тема viewtopic.php?f=35&t=113348&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: М54 Теч на масло !!!
Вальо,не се сърди но това клипче е прекалено грубо 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Не ми се спори за колектори, значи щом колекторите са еднакви и моторите са еднаквичакам да видя клипче или снимки как се сваля клапана на М54 не на М52 нищо че са еднакви
Колега,ти явно не можеш да схванеш че тук говорим за ТРИ ВИДА двигатели,а именно :
М52 , М52TU и М54
Като между последните два разлика в този клапан за който говорим НЯМА !
Както няма разлики в колекторите и "в управлението на клапана" за което говориш ти /а такова всъшност НЯМА/.
На М52 клапана се сменя по начина за който говори @im0tep
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: М54 Теч на масло !!!
Значи се съгласи че на м54 няма управление по вакум , сега остава да се съгласиш че се сваля колектора за да се смени клапана и всичко ще бъде наред (м54 говорим) , м52 и м50 става без сваляне.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: М54 Теч на масло !!!
INTEGRALE написа:Значи се съгласи че на м54 няма управление по вакум , сега остава да се съгласиш че се сваля колектора за да се смени клапана и всичко ще бъде наред (м54 говорим) , м52 и м50 става без сваляне.
Не бе човек...... Ти явно не само се правиш на луд !
НА НИТО ЕДИН ОТ ТРИТЕ ДВИГАТЕЛА НЯМА НИКАКВО УПРАВЛЕНИЕ С ВАКУМ !
И на трите двигатела ти го сменям пред теб без да свалям колекторите !
Пък на М 50 за който говориш изобщо няма такъв клапан /тук за пореден път се изложи/



Кое от тези неща не разбра сега ???
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: М54 Теч на масло !!!


Барай шишарката Минкеее ....
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]