М54 Теч на масло !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

М54 Теч на масло !!!

Мнение от CONAN » 11 Сеп 2010, 11:41

Здравейте на всички , имам слаб теч на масло по тези тръби
Изображение
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
и по скоро в областа на клапана обозначен с 1.
Има ли там някакъв филтър за смяна или някой маркуч е дал фира ?
М54 има ли филтър за картерните газове и къде се намира ако има ?
Последна промяна CONAN на 11 Сеп 2010, 11:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от im0tep » 11 Сеп 2010, 11:42

Според мен точно това ти е филтъра за картерни газове :yes:

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от CONAN » 11 Сеп 2010, 11:48

В смисъл цялата част обозначена с 1 се сменя или има филтър вътре ,който се сменя ?
Номенклатурен номер : 11617501566
Описание : ВЕНТИЛ
Ед.цена (с ДДС) : 77.74 BGN
Може ли да тече от това ,че е време да се смени?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от im0tep » 11 Сеп 2010, 12:08

При М52 се сменя цялата част,но изглежда малко по различно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: Pleven (Bulgaria)
Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Rosendo » 11 Сеп 2010, 17:04

Аз сменях скро този филтър или клапан както още му казват.Приготви се за купуване и на маркучите ако решиши да го сменяш,защото обикновенно са ''опечени'' от топлината на мотора и се късат(пукат) при демонтажа(предполагам че това е причината да е омаслен клапана).Лошото е че те са по-скъпи от самия клапан.Иначе смяната дава доста добри резултати,особенно за мотори над 150к. км.стават по безшумни и работят доста по меко.Пада и разхода на масло.
Успех!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 11 Сеп 2010, 21:25

Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 11 Сеп 2010, 21:43

INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм

Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА

Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференции ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 15:17

Ilko Ivanov написа:
INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм

Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА

Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференции ;)
Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизел :mhihi: Мембраната вътре не се управлява с вакум при тоя мотор а явно работи само на налягане защото няма управление просто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от LUCIFER'S » 12 Сеп 2010, 15:21

INTEGRALE написа:
Ilko Ivanov написа:
INTEGRALE написа:Точно при М54 смяната е почти безсмислена , просто клапана не ползва управление от вакум и е реално вечен, аз го смених , сменя се отвратително трудно , сваля се смукателния колектор, което е много гадно.
Съвета е смени маркучите без да сменяш клапана щото..... се вкарваш в филм

Имаш ли представа каква глупост написа токущо ???
Понеже преди два дни сменях за последно такъв клапан да ти обясня как стоят нещата :
1 - клапана се сменя без да се махат колекторите /просто трябва малко фантазия/
2 - за какво служи според теб гумената мембраната която е вътре ?
3 - какво според теб се случва с маслото в мотора когато се спука тази мембрана ?
4 - такова "вечно" нещо по автомобилите НЯМА

Друг път се интересувай малко повече преди да даваш такива пресконференции ;)
Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизел :mhihi: Мембраната вътре не се управлява с вакум при тоя мотор а явно работи само на налягане защото няма управление просто.


Ща лаят кучаата май ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
а като се скъса мембраната, или опече.... :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 15:28

За тва казах почти вечено :) Просто хода е явно по-малък , мойта беше на 200хил и беше като нова и ме хвана яд :)

INTEGRALE написа:........и е реално вечен

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 15:34

INTEGRALE написа: Майстор си знаи явно по-голям от тези в дару, бовакар и някои други. Явно си сменял на някой дизел :mhihi: Мембраната вътре не се управлява с вакум при тоя мотор а явно работи само на налягане защото няма управление просто.

Аиде сега ти като си такъв отворко ми обясни принципа на действи на този КЛАПАН !
Понеже те виждам колко си в час и че на живо не си го виждал ето ти и снимки :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И още един съвет от мен : Като не ме познаваш лично,недей да успорваш компетентността ми,и не влизай в пряк спор с мен,защото единственото което ще направиш е да се изложиш публично и да покажеш колко НЕ си в час с материята БМВ ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 15:41

Прав си мръсен е ;) Но малко вероятно да е скъсан , макар че моя на 200хил беше доста по чист обаче управлението с вакума е запушено с тапа, сега е момента да направиш и клипче как го сваляш на М54 без да сваляш колеторите и ще се извиня и по новините ако трябва

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 15:44

INTEGRALE написа:Прав си мръсен е ;) Но малко вероятно да е скъсан , макар че моя на 200хил беше доста по чист обаче управлението с вакума е запушено с тапа, сега е момента да направиш и клипче как го сваляш на М54 без да сваляш колеторите и ще се извиня и по новините ако трябва

Аз не мога да разбера ти сляп ли си или .......

Изображение


А клипче ще ти направя другия път като ми дойде такава кола с проблем : "Гори ми по 1л. масло на 1000км"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от INTEGRALE » 12 Сеп 2010, 15:49

А дали не се е скъсала както аз скъсах моята докато го отварях :oops:
Значи като го снимаш го прати и на Рашо че при него го сменях моя и падна разглобяване, същото казаха и от Бова че се сваля колектора, явно и на тях трябва да им го прати да се понаучат на техника

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: М54 Теч на масло !!!

Мнение от Ilko Ivanov » 12 Сеп 2010, 15:51

Така като гледаш нагара около цепката на мембраната,на току що скъсана ли ти прилича ???
Колкото до смяната играчка си е на място,но става. Цялата галимация е 1 час.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook