Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от jakson » 11 Сеп 2010, 18:30

Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: Aйтос
Пол: Мъж
Кара: 200 И ПЕШ
Мечтае да кара: 528i

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pavel_8887 » 11 Сеп 2010, 19:01

jakson написа:Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .


тя върви така и на бензин не е от газта предната ми кола беше на газ 2.0 16 в просто на ниските беше по спъната зависи и много кой и как ще ти го настрой

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от Huffy » 11 Сеп 2010, 19:41

колега не знам защо , но като хвърлям на боб и по всичко ми излиза че си за дебитомер ;) . Също така си провери температурния датчик иначе разхода ти е горе долу нормален като се има в предвид че си с обикновенна газова, но да оставим газта настрана, защото ти имаш проблем на бензин и от там и на газ. Имах следния проблем . Сутрин паля и натискам педала да я изфорсирам и тя се задавя и зачудва кво да прави. После като позагрее се оправяше, но пак не варвеше колкото трябва да върви. Смених МАФ-а и всичко се оправи . Спряха да ми играят оборотите , спря да киха и вече не се чуди като я сгърча. Моя съвет е да вземеш един работещ дебитомер и да го сложиш за пробата , защото с тая газ си го направил на мармалад. Също така прегледай как ти е гофрирания маркуч да не си го разбридал от гърмежи и дали не дърпа въздух от някъде

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 29.05.2010
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F30

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от famous » 11 Сеп 2010, 20:10

колега за мен си за кабели щом е гармела значи има проблем в искрата щом си сменил свещите остава кабелите пробваи с други на 95% е от кабелите гармежа и придарпването

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от jakson » 11 Сеп 2010, 20:58

Като заговорихме за тока , защо несвалиш дистрибуторната капачка с палеца да ги видиш как са ?! Възможно е и от там да идва проблема .

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: Aйтос
Пол: Мъж
Кара: 200 И ПЕШ
Мечтае да кара: 528i

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pavel_8887 » 12 Сеп 2010, 1:53

колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 30.09.2009
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW M40B16 E36

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pehlivanina1 » 13 Сеп 2010, 6:16

Здравейте колеги. Моят проблем е същия като на колегата павел_8887. Разликата е че моето бмв е 316и. Искам да попитам не е ли възможно колата да губи мощност ако дюзите са запушени ? :dunno: :dunno: :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от giggs_11 » 13 Сеп 2010, 13:37

pavel_8887 написа:колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ :)
колега,още преди няколко поста ти казах за дистрибуторната капачка,сваляш я (лесно е )ако няма видими поражения,вземаш друга от работеща кола,за проба ,заедно с палеца,пробваш и ако всичко е наред,тогава си купуваш,да знаеш че дори и съвсем малка пукнатина да има на капачка,невидима с просто око,и дава кофти отражение по токовете...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: Aйтос
Пол: Мъж
Кара: 200 И ПЕШ
Мечтае да кара: 528i

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pavel_8887 » 13 Сеп 2010, 22:17

giggs_11 написа:
pavel_8887 написа:колеги колата няма и година от както е на газ даже и по- малко утре ще погледна палеца и дистрибуторната а как да ги проверя ако има някакъв нагар отвътре а за кабели те как ?? мен ми обясниха за кабелите да вържа кабел за купето и да го пусна около другите (вечерта) и ако има кабел ще дава искри.... а за дебитометъра незнам но оборотите са перфектни дори сутрин като работи на 3 цилиндъра не мърдат просто като и подам газ и тогава се усеща и мирише на бензин съответно като е на газ мирише на газ :)
колега,още преди няколко поста ти казах за дистрибуторната капачка,сваляш я (лесно е )ако няма видими поражения,вземаш друга от работеща кола,за проба ,заедно с палеца,пробваш и ако всичко е наред,тогава си купуваш,да знаеш че дори и съвсем малка пукнатина да има на капачка,невидима с просто око,и дава кофти отражение по токовете...


ясно колега ама аз съм си от айтос по принцип а тук в софия имам един познат с бмв и то е 320 няма как да стане врътката с кабелите и тока в айтос имам приятели с 318, с 518 даже а тука без да знам к'во и има не мога на посоки да сменям кабели палци дистрибуторни капачки щото само кабелите ми са 80 лъва :) дистрибуторната утре ще ми донесът ключове и ще я сваля да видя за какво става на В.....

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: Aйтос
Пол: Мъж
Кара: 200 И ПЕШ
Мечтае да кара: 528i

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pavel_8887 » 14 Сеп 2010, 17:47

днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от giggs_11 » 15 Сеп 2010, 17:56

pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта
не забравяй и палец.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от ивчо3 » 16 Сеп 2010, 11:31

pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта

М43 и дистрибуторна капачка :mhihi: , това ще да е ня'къв бутиков модел.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: Aйтос
Пол: Мъж
Кара: 200 И ПЕШ
Мечтае да кара: 528i

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от pavel_8887 » 16 Сеп 2010, 17:27

ивчо3 написа:
pavel_8887 написа:днес отворих дистрибуторната и познайте ватре черна да не говорим че крачетата жатре железните за изядени направо и за капак единия кабел на 1-ви цилиндър облепен с изолирбанд:) тея дни ще сложа кабели и дистрибурна и ще пиша кво е станало ...Благодаря на всички за помощта

М43 и дистрибуторна капачка :mhihi: , това ще да е ня'къв бутиков модел.


грешката е моя явно макар,че на талона пише 85 киловата което значи 115 коня а тези ремъка са 113 -83 киловата как да разбера в крайна сметка какъв е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от ивчо3 » 17 Сеп 2010, 8:45

pavel_8887 написа:грешката е моя явно макар,че на талона пише 85 киловата което значи 115 коня а тези ремъка са 113 -83 киловата как да разбера в крайна сметка какъв е

На е36 има само един двигател с ангренажен ремък- м40. Също така само м40 е с дистрибуторна капачка. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: london uk
Пол: Мъж
Кара: M sport
Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици

Re: Проблем с Е36 318 м43б18 няма мощност

Мнение от besnia_ » 25 Сеп 2010, 19:11

pavel_8887 написа:
jakson написа:Според мен всичко идва от газта ! Ест сега мн хора ще скочат срещу мен но от доста време съм във форума и чета отзивите за газта 2ро гледам доста коли по улиците с дупки по броните останали от ГУ . Говорил съм с хора слагали газ на коли с инжекциони и всеки ми казва да не се лъжа да слагам газ . Аз също съм карал кола която е 150 коня на газ и върви като за 50 . Ако сложиш газ то трябва да знаеш , че двигателя не е предвиден да работи на газ . Иначе нямаше да слагат компютъра и всичките датчици , защото на газ те вече неработят . Двигателя заработва в друг режим , максимално опростен . По-опростен от жигуловия двигател които е измислен през 60те години . Газта побърква цялата електоника . Да не говорим какъв дебитомер видях ... Клапата буквално беше на парчета .... да не говорим за различното октаново число на газта коетое около 110 октана . Детонацията настъпва по различен начин ,с различна сила и бързина от тази на бензина . Все пак двигателя е изчислен за бензин , а дори бензина да не е мн добър то електрониката ще подобри донякъде нещата докато при газта това е невъзможно . Газта си влиза в двигателя и това е ! Отделно ламбдасондите мн се прецакват от газ . С 2 думи ако някой си прежали колата и реши , че няма да я кара още дълго време може да си сложи ГУ .


тя върви така и на бензин не е от газта предната ми кола беше на газ 2.0 16 в просто на ниските беше по спъната зависи и много кой и как ще ти го настрой


точно така колега :clap: сега ли откривате топлата вода,че газа преебава всичко до което се докосне,никога бесам карал кола с гу и няма да карам, :driving:
Изображение

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook