схема на цилиндрите 2.5 тдс
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Postman написа:ddddk написа:Това, което не ми е ясно:
Как правим 4 такта на бутало като имаме 6,8,10,12 бутала и при всеки оборот на коляновия вал имаме запалване само в един цилиндър?
При всички 4-тактови ДВГ, за 2 оборота на коляновия вал всеки един от цилиндрите, без значение колко са на брой, извършва 1 работен такт (ход) и 3 спомагателни. 2 оборота са 720 градуса, ако имаме 4 цилиндъра интервалът между последователните работни тактове е 180 градуса; ако имаме 12 цилиндъра е 60 градуса. Ако са 2 цилиндъра работният интервал може да бъде както 360 градуса, така и 180-540 градуса. Ако имаш 720-цилиндров двигател (!!!), на всеки 1 градус от завъртането на коляновия вал ще има горене в някой от тези 720 цилиндъра... стига интервалът да е ревномерен, защото може и да не е (както от примера 180-540).
При двигателите на Харлей-Дейвидсън например двата цилиндъра работят един след друг през ъгъл колкото е ъгъла между цилиндрите, примерно 55 градуса, останалото до 720 е за спомагателните тактове и няма горене или 55-665 градуса.
Супер сте, ей сега почти ми стана ясно как всъщност на мойто зверче като са му две по две буталата ( имам предвид че се движат по двойки т.е. всяка двойка извършва заедно работен ход ) работи двигателя. От описанието на Postman следва че при мен интервала между последователните работни ходове ( тактове ) е през 240 градуса. Правилно ли съм разбрал , защото се облещих като видях първия път как са разположени буталата ( като ход ) . Благодаря.
Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
720 : 6 = 120*, освен ако твоето BMW не е 3-цилиндрово - тогава са 240*.
На никой 6-цилиндров редови двигател не работят едновременно 2 цилиндъра! Движейки се "по двойки", 1 и 6, 2 и 5, 3 и 4, процесите в тези цилиндри са дефазирани на 360* или за да е по-разбираемо - когато в 1-ви цилиндър има горене и разширение, в 6-ти има пълнене.
Хора, ползвайте google или Wikipedia за тези фундаментални въпроси от теорията на ДВГ
.
На никой 6-цилиндров редови двигател не работят едновременно 2 цилиндъра! Движейки се "по двойки", 1 и 6, 2 и 5, 3 и 4, процесите в тези цилиндри са дефазирани на 360* или за да е по-разбираемо - когато в 1-ви цилиндър има горене и разширение, в 6-ти има пълнене.
Хора, ползвайте google или Wikipedia за тези фундаментални въпроси от теорията на ДВГ

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Postman написа:....
Хора, ползвайте google или Wikipedia за тези фундаментални въпроси от теорията на ДВГ.

Друго си е Пощальона да дойде и лично да ти донесе информацията в плик и надяваме се с усмивка.
Поздрави

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Postman написа:720 : 6 = 120*, освен ако твоето BMW не е 3-цилиндрово - тогава са 240*.
На никой 6-цилиндров редови двигател не работят едновременно 2 цилиндъра! Движейки се "по двойки", 1 и 6, 2 и 5, 3 и 4, процесите в тези цилиндри са дефазирани на 360* или за да е по-разбираемо - когато в 1-ви цилиндър има горене и разширение, в 6-ти има пълнене.
Хора, ползвайте google или Wikipedia за тези фундаментални въпроси от теорията на ДВГ.






- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: схема на цилиндрите 2.5 тдс
Колеги,
Накрая, ако разрешите нещо весело за финал.
Ето това как го управляват вече е луда работа:
http://www.youtube.com/watch?v=s3iyOvLXxF0&NR=1
Поздрави,
Д
Накрая, ако разрешите нещо весело за финал.
Ето това как го управляват вече е луда работа:
http://www.youtube.com/watch?v=s3iyOvLXxF0&NR=1

Поздрави,
Д

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани