Как да си направим предните тампони с изместен център
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Радвам се че напоследък тук се провеждат интересни диалози и дали в мен е грешката или в друг е без значение важното нещо да научим. А когато съм готов ще споделя със сигурност. Само живот и здраве да еpesho написа:След малко четене ми се изясни това което не успях да ти обясня.
В мен е била грешката. Иначе ясно, каква е идеята. Пък като ги направиш не се срамувай
да се похвалиш

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
golov_bg написа:...а някой ще обесни ли какво подобрява тази интервенция...
С две думи подобрява геометрията на окачването след като си я смъкнал. Променя се с
желаните градуси camber a (не знам как му е на български названието на този ъгъл) и
се минимизира недозавиването.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
ахам,щото аз тея тампони моите мисля да ги сменям(не мисля а направо ще ги сменям,нз защо,но вече скъсах два от една и съща страна,може би от старост или нз)та съм си мислел варианта да преправям нещо,и ако се направят едни планки вместо тампони какво ще стане???амортисьора да е направо хванат за бомбето без тампон...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
golov_bg написа:ахам,щото аз тея тампони моите мисля да ги сменям(не мисля а направо ще ги сменям,нз защо,но вече скъсах два от една и съща страна,може би от старост или нз)та съм си мислел варианта да преправям нещо,и ако се направят едни планки вместо тампони какво ще стане???амортисьора да е направо хванат за бомбето без тампон...
Пробвай да отвориш предния капак и на махнати предпазни капчки (тези върху бомбето) да завъртиш волана. Следи промяната настъпваща при положението на аморт. спрямо тампона и самото бомбе. Така сам ще си отговориш дали е разумно да хванеш самият амортесьор с планка.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
знам че амортисьора се върти във тампона,то затова има лагери там и затова самите тампони са два вида с голям и малък лагер в зависимост от амотрисьора...но ако на планката си сложа лагер какъв ще да е проблема тогава
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Слагай и споделяй впечатление тогава
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
golov_bg написа:знам че амортисьора се върти във тампона,то затова има лагери там и затова самите тампони са два вида с голям и малък лагер в зависимост от амотрисьора...но ако на планката си сложа лагер какъв ще да е проблема тогава
Проблемът е в това, че лагерът трябва да е сферичен или т.нар. унибал (uniball), a тези лагери не са от най-евтините и в даден момент може да се окаже, че човек си е направил нещо за повече пари, отколкото може да си купи готови camber plates от доказан производител. Отделно тампони с изместен център са почти безполезни ако не се сменят пружините и амортисьорите с... да ги наречем с общото понятие "спортни". Разбира се това е мое мнение

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
pesho написа:golov_bg написа:...а някой ще обесни ли какво подобрява тази интервенция...
С две думи подобрява геометрията на окачването след като си я смъкнал. Променя се с
желаните градуси camber a (не знам как му е на български названието на този ъгъл) и
се минимизира недозавиването.
Колеги, бихте ли обяснили по-подробно какво точно подобрява геометрията, че ми стана интересно пък не мога да схвана


- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
наще коли като завиват се понакланя малко точилото, та като го наклониш обратно предварително като завиеш седи право 

- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Здравейте колеги, идеята е супер,за този изместен център,но все пак аз смятам,че има някаква зависимост от това с какви пружини е автомобила,тоест с колко сантиметра е свален,и на база тези данни би трябвало да има фланци с различен център на изместване.Въпросът ми е:как да разберем,кой фланец (с какъв център на изместване)ни е нужен за дадения вид пружина тоест:35/40;60/20;60/40. 

Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Ако питаш мен бих ги направил колкото може с по голям наклон. Гадното е че с оригиналните пружини не може кой знае каква корекция понеже пружината е широка и почва да опира отвътрешната страна на ботуша. Мисля че повече от 1см навътре едва ли би могло да се направи без тя да търка в ботуша. Чакам си предните амортисьори и като дойдат ще го направя така максимално навътре колкото позволява пружинатаdido2900 написа:Здравейте колеги, идеята е супер,за този изместен център,но все пак аз смятам,че има някаква зависимост от това с какви пружини е автомобила,тоест с колко сантиметра е свален,и на база тези данни би трябвало да има фланци с различен център на изместване.Въпросът ми е:как да разберем,кой фланец (с какъв център на изместване)ни е нужен за дадения вид пружина тоест:35/40;60/20;60/40.

Postman е със оригинални тампони с изместен център та ако попадне на темата може да види ориентировъчно и да сподели да знаем с колко милиметра е изместен центъра от средата и да го имаме като ориентир
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Интересува ме всичко по този въпрос,защото от скоро съм със сменени пружини;60/40,и не ми харесва визията и поведението на пътя на моята баварка.Между другото не съм много сигурен,но мисля,че долни носачи от 750IL са по-къси.Това ме навежда на мисълта,че от там също може да се регулира това грозно отваряне на преден и заден мост. Aко някой има инфо относно дължината на дони носачи,нека да каже,ще бъде от полза,и то голяма.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
dido2900 написа:Интересува ме всичко по този въпрос,защото от скоро съм със сменени пружини;60/40,и не ми харесва визията и поведението на пътя на моята баварка.Между другото не съм много сигурен,но мисля,че долни носачи от 750IL са по-къси.Това ме навежда на мисълта,че от там също може да се регулира това грозно отваряне на преден и заден мост. Aко някой има инфо относно дължината на дони носачи,нека да каже,ще бъде от полза,и то голяма.
А амортесьорите какви са ти? Ако не са със скъсен ход или така наречените спортни забрави да имаш каквото и да е нормално поведение на пътя. Допустимото сваляне на колата със стандартен амортесьор е 40мм, като даже и тогава едва ли работят на 100% коректно. От там надолу вече изобщо не се знае какво се случва.
*Ако искаш още по-голямо подобрение около 320лв те делят от по-дебела задна стабилизираща щанга. От М5 Нюрбургринг едишън 15мм=>20мм.
*Предна стабилизираща щанга от комби тдс от 23=>25мм или М5 която е същата. ТДСът трябва да е 95г.
*Предна и задна "разпънка" или Strut brace на англииски. Това ще доведе до още по-малко осукване на купето.
След тези интервенции би трябвало да си като трупче на пътя и да не мърда кенефа

*И най, най-важното. Хубави НОВИ гуми. 235 отпред и 255 или 265 отзад.
*А ако имаш още повече пари слагаш тампони с изместен център отпред и пауърфлекс тампони навсякъде където може.
Накрая си приготвяш и пари за доктор, щото бъбреците ти ще се раздрусат сериозно и ще има нужда да ти вадят камъните.


Последното беше шега.
Поздрави
ПП
Под секрет да кажа, че има 1 колега с 25мм стабилизираща щанга отзад и е с комби. Той си знае кой е и ако някой път му писне да не му се накланя колата в завой ще направим чист бартер на щангите. Даже ще му купя нови тампончета отзад.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Как да си направим предните тампони с изместен център
Нали темата е затова как да си ги направим сами и да е в пъти по евтино. Пък който има излишни пари нека си ги купува нови. Аз не гих ги дал след като е елементарно да се направят и като дойдат предните конита ще ви покажа нагледноZubcho написа:А ако имаш още повече пари слагаш тампони с изместен център отпред

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]