Датчик за смяна на маслото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- tubisa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2010
- Местоположение: Някъде там
- Пол: Мъж
- Кара: м3 на газ
- Мечтае да кара: много махагон с задно
Датчик за смяна на маслото
Здравейте.
Проблема ми е следния:преди седмица си смених маслото в сервиз,и тоя с компа взе да ми занулява това дето ми показва за смяна на маслото на таблото(ония четички) и нищо не можа да занули каза ми че нямало пръзка с таблото
апак ми занули лампата на аербега ??? Става въпрос за компот 1995г. На какво ли може да се дължи това ???
Благодаря колеги
Проблема ми е следния:преди седмица си смених маслото в сервиз,и тоя с компа взе да ми занулява това дето ми показва за смяна на маслото на таблото(ония четички) и нищо не можа да занули каза ми че нямало пръзка с таблото

Благодаря колеги
Продавам си компакта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Датчик за смяна на маслото
Вероятно на некадърността на "майстора". Виж в търсачката как се занулява с мост от кабел и пробвай сам.
- tubisa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2010
- Местоположение: Някъде там
- Пол: Мъж
- Кара: м3 на газ
- Мечтае да кара: много махагон с задно
Re: Датчик за смяна на маслото
Къде да ги намеря като живея в малък град и има 4-5 сервиза с компове ко да правя СЪДБА
Благодаря колега за линка ще пробвам и ще споделя 


Продавам си компакта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Датчик за смяна на маслото
tisho_ написа:Къде ги намирате тези "майстори"
ето reset_service
Майсторът е пробвал да занули ойл сървиса и инспекшъна с лаптопа, както е включен към буксата с кабелите и не знам дали може да стане по този начин, явно наистина не може да намери връзка с таблото. Прави се мост между пиновете 7 и 19 както е на снимката от линка.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Датчик за смяна на маслото
ивчо3 написа:tisho_ написа:Къде ги намирате тези "майстори"
ето reset_service
Майсторът е пробвал да занули ойл сървиса и инспекшъна с лаптопа, както е включен към буксата с кабелите и не знам дали може да стане по този начин, явно наистина не може да намери връзка с таблото. Прави се мост между пиновете 7 и 19 както е на снимката от линка.
На няколко коли вече ми се случва да неможе да се върже софтуера с разни модули,пък диагностика не е като да не разбира и да няма техника... Не винаги е от майстора.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- tubisa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.02.2010
- Местоположение: Някъде там
- Пол: Мъж
- Кара: м3 на газ
- Мечтае да кара: много махагон с задно
Re: Датчик за смяна на маслото
Занулих го с кабел (от първия път) както каза колегата всичко е 6,Благодаря много колеги 

Продавам си компакта http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- kr1sh0
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: Датчик за смяна на маслото
Аз на моето не успях да го зануля от 1вия път (Преди около 2 месеца сменях масло). Пробвах ама сигурно 15-20 пъти как ли не, накрая успях, пак с мост от жичка на 7 и 19. Просто ми беше мерак да си ползвам функцията и да ми светят чертичките
. Затва не ти трябват и сервизи пробвай сам без да наливаш пари наляво и надясно. Само 


- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Датчик за смяна на маслото
колеги не знам за вас ама на мен ни един майстор с комп не е успявал да ми занули ойл чека. само със 7-19 е ставало. не знам от майсторите ли е или от софтуера.
I think things -- and they happen...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Датчик за смяна на маслото
hakerizanov написа:колеги не знам за вас ама на мен ни един майстор с комп не е успявал да ми занули ойл чека. само със 7-19 е ставало. не знам от майсторите ли е или от софтуера.
Всяко табло отчита ойл сървиса, изминати километри индивидуално и няма връзка с компютъра. Когато прехвърлите вашето табло на друга кола, ще показва това, което е било на колата донор. Или имате 200000 изминати километри, слагате това табло на друга кола и ще показва същото. Зануляването става с рисетване между пиновете 7 и 19 и само времето е определящо дали искаш да се занули ойл сървиса, или инспекшъна. По тази причина когато се върже лаптоп с някакъв софтуер за диагностика, той не може да влезе в тези данни на таблото, които са само за конкретното табло. В сервизите за смяна на масло имат накрайник, който са слага в буксата и има 2 копчета, в зависимост какви показания ще се нулират, което е същото както и да се направи мост.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Датчик за смяна на маслото
ивчо3 написа:hakerizanov написа:колеги не знам за вас ама на мен ни един майстор с комп не е успявал да ми занули ойл чека. само със 7-19 е ставало. не знам от майсторите ли е или от софтуера.
Всяко табло отчита ойл сървиса, изминати километри индивидуално и няма връзка с компютъра.
Абе тва не знам дали е баш така, по тая логика ако караш постоянно в червеното ще светне инспекцията когато и като караш нормално, на 15к примерно, а това не е така. Инспекцията следи набор от фактори, по памет това са:
1. Изминати километри
2. Време през което мотора е седял след 4500об.
3. Брой стартове
4. ........
Поне аз така съм чел, а и наистина има разлика когато даваш много газ и когато караш леко.....
Тези неща вече ако се следят само и единствено от таблото, тогава съм съгласен за това че ако смениш от една кола на друга, то ще си показва на донора, но инспекцията не следи само километрите.
П.С. За да се занули инспекцията от първия път, трябва жичката да е добре оголена и с едно ножче да се махне обгара и или както там се наричаше това покритие, за да даде добър контакт
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Датчик за смяна на маслото
BiTurbo написа:Тези неща вече ако се следят само и единствено от таблото, тогава съм съгласен за това че ако смениш от една кола на друга, то ще си показва на донора, но инспекцията не следи само километрите.
П.С. За да се занули инспекцията от първия път, трябва жичката да е добре оголена и с едно ножче да се махне обгара и или както там се наричаше това покритие, за да даде добър контакт
Не е неоходимо тези неща да се следят само от таблото, достатъчно е да се запаметяват от някой чип в него. Тогава как да се направи връзката между таблото и компютъра? Ти като сменяш табло от друга кола и запаметените данни са в компа, защо не излизат предишните? Разбира се не става въпрос за всички неща, примерно лампата за еърбега. Самият факт, че пробега в километри може да се намали или занули само от таблото, поне на по-старите модели, говори че в компютъра няма съхранени данни. Гасненето на светлинните индикатори на ойл сървиса може да не се определя от таблото, но се съхранява в него.
Re: Датчик за смяна на маслото
Защо спорите за някви странни неща, които дори не са важни? Как така таблото да не е свързано с компютъра на колата?
Да, в самото табло се запаметяват определени данни, и като сложиш таблото на друга кола ще се показват запаметените в таблото данни, но е глупаво да кажеш че таблото няма връзка с компютъра.
В конкретния случай на автора на темата сигурно майстора се е опитал да му занули oilservice-а чрез Карсофт, а Карсофт в повечето случай не се справя с това зануляване при е36 (не знам по каква причина).
Така че занулявайте си го юнашката чрез 7 и 19 пин и не се занимавайте с глупости...
Да, в самото табло се запаметяват определени данни, и като сложиш таблото на друга кола ще се показват запаметените в таблото данни, но е глупаво да кажеш че таблото няма връзка с компютъра.
В конкретния случай на автора на темата сигурно майстора се е опитал да му занули oilservice-а чрез Карсофт, а Карсофт в повечето случай не се справя с това зануляване при е36 (не знам по каква причина).
Така че занулявайте си го юнашката чрез 7 и 19 пин и не се занимавайте с глупости...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Датчик за смяна на маслото
PeReZ написа:...
Темата стана банална, един от въпросите в заглавието е как има достъп до някои модули- лампата на еърбега, а в други не. Естествено че има връзка между таблото и компютъра, в противен случай то няма да работи. Не става въпрос за това, а за достъпа до база данни. Съгласен съм да отида при който ми посочиш диагностик с подходящ софтуер да ми изкара реалните километри на колата, да видим дали ще стане.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани