Загрява много
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Engi написа:парното няма нищо общо.
ако беше по-топло времети, бих казал водна помпа или термостат
но сега залагам твърдо на водната помпа.
Преди 2 месеца с 18-ката се случи същото нещо - както си седеше в едно задръстване и шурна вода от барчето. И после пак така много бързо загряваше. Оказа се, че радиатора за парното е казал чао.

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Искам да добавя че понкога водата се изпарява от някъде и не може да се види локва под колата, т.е. трудно се установява от къде губи течност.Внмавай с обезвъздушаването !
kopchev написа:А при мен откакто смених водата с антифриз парното не ми е толкова добро и като съм над 1000оборота духа горещо, а като освободя на светофар примерно и духа топло, а не горещо дали е от обезвъздушаването, да знам да я карам да ми е пипнат!!!
мда и аз така направих .. и имам същия симптом .. мн тъпо а идват големите студуве скоро .. трябва да се измисли нещо .. не ме кефи така .. дали все пак не е термостат .. а иначе само антифриз съм сложил .. дали е възможно да е от това ?? малко невероятно ми звучи ?
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
силиконовия съединител на перката - вискозитет
около 120лв ти излиза сичко
около 120лв ти излиза сичко
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
jk ами водия за сервиз да я погледнат, тука хубаво си говорим ама без да се види и пипне е трудно да решим проблема.
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
и аз губя те4ност от м5о и гледам и не мога да видя от каде,карах я по сервизи и ми викат 4е не е гарнитура или глава 100проц, ама и те не виждат от каде те4е
Газ,смyкач и ляв мигач
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
BABATA написа:при мен нещо мн бавно загрява .. или по-скоро загрява нормално .. но топлото от парното хич го няма .. и адски късно идва.. термостат ли е .. какво е ?
Топлото трябва да духне като стигне стрелката края на синята зона. Горещото горе-долу на първата чертичка. Първата фаза става за 2-3 мин при температури около нулата, до 10 мин (или 2-3 км градско) трябва да си в средата. Това е съвсем ориентировъчно при движението в София. Ама ако ти е заминал термостата всичко става много осезаемо по-бавно. Ако загрява ок, значи проблема с парнотъо е от обезвъздушаването.

Never mistake motion for action...
еми при мен стрелката стига средата .. т.е. в работна темп и парното никво го няма .. духа хладно все още а за да духа горещо трябва да съм на високи обороти .. ако спра и оставя на обороти на празен ход .. почва да духа хладно .. ;( .. последно какво ще да е .. обезвъздушаване на охладителната система или термостат ?
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани