Загрява много

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 24 Ное 2005, 20:23

Engi написа:парното няма нищо общо.
ако беше по-топло времети, бих казал водна помпа или термостат
но сега залагам твърдо на водната помпа.

Преди 2 месеца с 18-ката се случи същото нещо - както си седеше в едно задръстване и шурна вода от барчето. И после пак така много бързо загряваше. Оказа се, че радиатора за парното е казал чао.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 24 Ное 2005, 23:33

Искам да добавя че понкога водата се изпарява от някъде и не може да се види локва под колата, т.е. трудно се установява от къде губи течност.Внмавай с обезвъздушаването !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 25 Ное 2005, 11:31

kopchev написа:А при мен откакто смених водата с антифриз парното не ми е толкова добро и като съм над 1000оборота духа горещо, а като освободя на светофар примерно и духа топло, а не горещо дали е от обезвъздушаването, да знам да я карам да ми е пипнат!!!


мда и аз така направих .. и имам същия симптом .. мн тъпо а идват големите студуве скоро .. трябва да се измисли нещо .. не ме кефи така .. дали все пак не е термостат .. а иначе само антифриз съм сложил .. дали е възможно да е от това ?? малко невероятно ми звучи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 25 Ное 2005, 11:38

Пък при мен на празни винаги е духало топло... но не съм сигурен дали е от оборотите или от скоростта. Защото когато се движа по-бързо дори и със сравнително ниски обороти почва да духа яко горещо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 28 Ное 2005, 10:51

Определено причината не е в термостата и водната помпа а в обезъздушаването. Мисля, че не е добре обезвъздушен големия кръг и там е причината. Тия дни мисля да оправя проблема и ще споделя ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 28 Ное 2005, 18:36

Днес пробвах на студен двигател да си завъртя перката - спира веднага както каза колегата ///sasho... да я сменям значи? И кое точно трябва да сменям?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 29 Ное 2005, 14:54

силиконовия съединител на перката - вискозитет
около 120лв ти излиза сичко
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 29 Ное 2005, 23:26

Това,че спира веднага не значи че е заминало виското.И мойта спира,
а виското е на 1 година.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 30 Ное 2005, 9:30

И аз съм на това мнение, че и на мен ми киазаха да го сменя по тази причина и сега се оказа, че си имам две здрави :( щото трябваше да купя ново и тогава да разберат МАЙСТОРИТЕ, че свъщност било здраво. Е смених де ама за к'во!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 30 Ное 2005, 11:32

ОК. Няма да пипам тогава... ако пак направи някой номер тогава вече ще се мисли. Благодаря на всички за помощта!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 30 Ное 2005, 23:51

jk ами водия за сервиз да я погледнат, тука хубаво си говорим ама без да се види и пипне е трудно да решим проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 06 Дек 2005, 0:28

и аз губя те4ност от м5о и гледам и не мога да видя от каде,карах я по сервизи и ми викат 4е не е гарнитура или глава 100проц, ама и те не виждат от каде те4е
Газ,смyкач и ляв мигач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Дек 2005, 10:57

BABATA написа:при мен нещо мн бавно загрява .. или по-скоро загрява нормално .. но топлото от парното хич го няма .. и адски късно идва.. термостат ли е .. какво е ?


Топлото трябва да духне като стигне стрелката края на синята зона. Горещото горе-долу на първата чертичка. Първата фаза става за 2-3 мин при температури около нулата, до 10 мин (или 2-3 км градско) трябва да си в средата. Това е съвсем ориентировъчно при движението в София. Ама ако ти е заминал термостата всичко става много осезаемо по-бавно. Ако загрява ок, значи проблема с парнотъо е от обезвъздушаването. ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 06 Дек 2005, 14:04

еми при мен стрелката стига средата .. т.е. в работна темп и парното никво го няма .. духа хладно все още а за да духа горещо трябва да съм на високи обороти .. ако спра и оставя на обороти на празен ход .. почва да духа хладно .. ;( .. последно какво ще да е .. обезвъздушаване на охладителната система или термостат ?

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 06 Дек 2005, 14:42

а колко е тоя антифриз дето го имаш ... да не е 2-3 кила :)
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook