омаслен маркуч

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

омаслен маркуч

Мнение от mashina » 05 Сеп 2010, 12:54

Наскоро видях че този маркуч е доста омаслен.
Каква роля играе той и от какво може да е целия
в масло?Мерси.
Picture 476.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: омаслен маркуч

Мнение от nightdriver » 05 Сеп 2010, 13:03

...от турбото идва масло минавайки през интеркулера и заминава в колекторите и цилиндрите ! не е нормално , ама такова е !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: омаслен маркуч

Мнение от 520_i » 05 Сеп 2010, 14:51

Нормално е да идва малко масло от турбото, дори и повече да изспуска пак не трябва да се омаслява никъде, а маслото да отива направо в цилиндрите. Виж си скобата на маркуча към АГР-а и гарнитурата му.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: омаслен маркуч

Мнение от tisho_ » 05 Сеп 2010, 16:18

заминаваща турбина означава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: омаслен маркуч

Мнение от LUCIFER'S » 05 Сеп 2010, 16:54

внимавай, че отиваш на там, ако се разтече още http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related :)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: омаслен маркуч

Мнение от cls6666 » 05 Сеп 2010, 17:41

колега кажи колко масло гори ,какво е,пуши ли,как се държи двигателя?
ако просто има малко масло по стените на маркуча не вярвам да е проблем и при доста по нови и на малко километри коли съм виждал масло в всмукатела но още се движат
Изображение


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: омаслен маркуч

Мнение от mashina » 05 Сеп 2010, 18:00

cls6666 написа:колега кажи колко масло гори ,какво е,пуши ли,как се държи двигателя?
ако просто има малко масло по стените на маркуча не вярвам да е проблем и при доста по нови и на малко километри коли съм виждал масло в всмукатела но още се движат

Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: омаслен маркуч

Мнение от Ilko Ivanov » 05 Сеп 2010, 18:05

mashina написа:Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.


Филтъра и клапана на картерните газове сменял ли си ги ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: омаслен маркуч

Мнение от 520_i » 05 Сеп 2010, 21:00

Ако ще и 1/100 масло да гори от турбото пак не трябва там да е омаслено!! Това е от хлабава връзка.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: омаслен маркуч

Мнение от cls6666 » 05 Сеп 2010, 21:12

520_i написа:Ако ще и 1/100 масло да гори от турбото пак не трябва там да е омаслено!! Това е от хлабава връзка.

Не знам литър на 14000 км,добре ли е - и аз имам масло в тръбата преди егр
също съм виждал различни коли cdi,tdi и др. на 50 000 км също с масло в тръбата
а моята е на 250 000 и отгоре ,за мен колегата да си смени консумативите и да кара смело
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: омаслен маркуч

Мнение от vanci88 » 05 Сеп 2010, 21:30

Намести си добре тръбата и я стегни хубаво.
Ако ти заминава турбото симптомите ще са много.
Нали се сещате, че турбото създава налягане и като има пропуск избива- и като по стената има масло/а това за стари коли е нормално/ то цапа.

Ако колата ти невърви, губи много масло -1л - 1,5л+ на 10 000км, турбото вие, ауспуха е мазен/може и по бронята да има даже/.... тогава ще мислиш за турбо.
36436
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: омаслен маркуч

Мнение от 520_i » 06 Сеп 2010, 12:21

vanci88 написа:Намести си добре тръбата и я стегни хубаво.
Ако ти заминава турбото симптомите ще са много.
Нали се сещате, че турбото създава налягане и като има пропуск избива- и като по стената има масло/а това за стари коли е нормално/ то цапа.

Ако колата ти невърви, губи много масло -1л - 1,5л+ на 10 000км, турбото вие, ауспуха е мазен/може и по бронята да има даже/.... тогава ще мислиш за турбо.

:yes:
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: омаслен маркуч

Мнение от mashina » 06 Сеп 2010, 22:43

Ilko Ivanov написа:
mashina написа:Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.


Филтъра и клапана на картерните газове сменял ли си ги ?

Филтъра го сменям на всяка смяна на масло,клапана е на 28хил.
Когато го сменях в БМВ ми казаха че той се сменя между 30 и 40 хил.Сега като дойде време за маслото ще го сменям и него.
Иначе скобата я позатегнах малко(колкото можеше де,беше си стегната)
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.08.2010
Пол: Мъж

Re: омаслен маркуч

Мнение от blgrad » 07 Сеп 2010, 11:17

турбинката е на път колега направи едно промиване на системата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: омаслен маркуч

Мнение от 520_i » 07 Сеп 2010, 12:17

blgrad написа:турбинката е на път колега направи едно промиване на системата

Как го разбра бе колега!!! :dunno:
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook