проблем с паленето на бмв 316
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с паленето на бмв 316
Колата неиска да запали,нямаше бензин в едната част на резервоара,когато прехвърлих бензин от другата страна запали и угасна.После извадих помпата работеше.Когато дам контакт не чувам помпата да качва бензин,само когато взема да въртя със стартера,тогава помпата работи.Искам да разбера дали отпред има някакъв клапан,който служи за дебита на бензина и това оказва влияние на тока.Моля Ви отговорете.Колата ми Трябва спешно,а немога да разбера пробрема от къде идва.




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с паленето на бмв 316
Ами колега, ти сам си си отговорил. Помпата ти трябва да работи когато колата ти е на контакт, а ти казваш, че не я чуваш. Като започнеш да въртиш на стартер, помпата ти заработва, качва гориво, пали, и като върнеш ключа да е отново само на контакт, помпата спира да работи. Виж релето й.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: проблем с паленето на бмв 316
Dirty M5 driveR написа:Ами колега, ти сам си си отговорил. Помпата ти трябва да работи когато колата ти е на контакт, а ти казваш, че не я чуваш. Като започнеш да въртиш на стартер, помпата ти заработва, качва гориво, пали, и като върнеш ключа да е отново само на контакт, помпата спира да работи. Виж релето й.

и пали в края на първия оборот някъде, като първо палене , после от четвърт!
Допитвал съм се до майстори и ми казаха че при различните модели е различно!
При М50 б 20 примерно включвала за 2, 3 сек когато дадеш на контакт и после чак когато заработи колата.
Това което казах не означава , че няма проблем в помпата или релето!
- surbina87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: м40 - ката да плаче
- Мечтае да кара: е92
Re: проблем с паленето на бмв 316
Помпата така трябва да работи но може да и е паднало налягането иди при някои да ти измери налягането
Re: проблем с паленето на бмв 316
закарах колата на сервиз и майстора ми каза,че компютъра ми бил пълен с вода и се прецакал...и сега трябва да зема нов компютър... 

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с паленето на бмв 316
vesita написа:закарах колата на сервиз и майстора ми каза,че компютъра ми бил пълен с вода и се прецакал...и сега трябва да зема нов компютър...
И вода от къде ще има ?


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: проблем с паленето на бмв 316
vanka7a написа:И вода от къде ще има ?Смени майстора, не компютъра
...вода ще има като се запушат водостоците намиращи се на щита между мотора и купето.




Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: проблем с паленето на бмв 316
ами да всичко се оказа от компютъра на колата,смениха го и само докато вкарат буксата и запали от първият път.но трябва някак да се отстрани това навлизане на вода,защото иначе трябва всеки месец да купувам компютри..нали така?а другото което е имам оттечка от нчкуде и акомулатора ми пада,а е нов и неискам да го прецаквам,но неможаха да я намерят....най-вероятно е от алармата...но остава загадка?ще я карам на друго място да я погледнат....е все пак В и благодаря...
пали

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани